Als Marco Borsato ergens gaat wonen, komt de hele wijk dat nu ook wel te weten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:35 schreef DrDentz het volgende:
In de VS zou hij ook wel op de sex offender lijst komen, daar kom je niet weg met dit soort grappen bij een minderjarige. Dan moet na zijn celstraf de hele wijk op de hoogte gebracht worden dat Marco B in de buurt komt wonen.
Showbizz nieuws.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:30 schreef Kim-Holland het volgende:
In ons buurland winden ze er geen doekjes om.
https://www.hln.be/showbi(...)ak-borsato~acd1fde5/
Bij vrijspraak zie ik een carnavalshit aankomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef matthijst het volgende:
Ik leef niet meer voor jou
Je hoeft niet te proberen
Hier naakt te blijven staan
En mij te provoceren
Ik heb teveel moeten verduren
Ik heb genoeg van al je kuren
Je geile appjes moeten sturen
oh oh oh oh oh
![]()
Steeds als ik je zie lopen
Wordt het wat krapper achter m'n knoopje
Normen, je laat ze vervagen
Met je borsten die altijd naakt zijn
![]()
Marco kan zo weer op tournee.
Er zijn meer klachten ingediend over Marco van grensoverschrijdend gedrag, maar die zijn toch weer ingetrokken. Dat was rond 2021 bij the voice.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:27 schreef Nia het volgende:
Als Marco zo'n roofdier was, waarom zijn er dan niet meer aanklachten tegen hem ingediend?
En OM beoordeelt zelf het dagboek als betrouwbaarquote:
Wel bijzonder ja, voor iemand die koketteert met z'n Warchild.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2747017/2/50#p219165810]zaterdag Het is heel triest dat Marco als huisvriend zag dat het niet goed ging met dit meisje , hoe haar moeder haar als het ware expoiteerde. Naakt fotos van haar maakte, mannen naar haar bed bracht toen ze 13 was. Het meisje zei: waarom moet er nu weer een man in mijn bed slapen mama?
Eigen taps op bewijs. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een grote fout gemaakt in de Borsato-zaak door het OM: 'Een pijnlijke fout'
https://www.rtl.nl/boulev(...)utm_id=shareVideoURL
Man man kromme tenen hier
Politie keurt eigen taps![]()
![]()
Hoezo circus? Moeder en dochter laten niet zien in de rechtszaal. Borsato stelt zich daarentegen kwetsbaar op en verschijnt wel. Als een schim van de grote ster die hij ooit was staat hij de pers te woord. Ik ben niet eens een fan van Borsato. Onpasselijk word ik van de verhalen die ik lees omtrent de moeder die haar eigen dochter seksueel uitbuitte. Heel bijzonder dat die dochter daar geen problemen mee had maar wel problemen had met Borsato's vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn meer klachten ingediend over Marco van grensoverschrijdend gedrag, maar die zijn toch weer ingetrokken. Dat was rond 2021 bij the voice.
En als je het circus hieromheen ziet, snap je wel waarom die vrouwen/meisjes het maar laten zitten.
En het kost ook geld natuurlijk, een dure advocaat die je verdedigd.
https://www.ad.nl/dossier(...)d-8a3d-67a2fb5290d1/
https://www.metronieuws.n(...)of-holland-aangifte/
Nou komt Ctrl-V "maar die moeder stond niet terecht. marco is een viezerik" dus protip: bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoezo circus? Moeder en dochter laten niet zien in de rechtszaal. Borsato stelt zich daarentegen kwetsbaar op en verschijnt wel. Als een schim van de grote ster die hij ooit was staat hij de pers te woord. Ik ben niet eens een fan van Borsato. Onpasselijk word ik van de verhalen die ik lees omtrent de moeder die haar eigen dochter seksueel uitbuitte. Heel bijzonder dat die dochter daar geen problemen mee had maar wel problemen had met Borsato's vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Volgens eerdere berichten waren er een aantal mensen naar voren gekomen maar hebben deze mensen geen aangifte gedaan. Oftewel: daar zal vermoedelijk niets te bewijzen zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:27 schreef Nia het volgende:
Als Marco zo'n roofdier was, waarom zijn er dan niet meer aanklachten tegen hem ingediend?
Een getuige kan onder eed worden gehoord, een verdachte nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens eerdere berichten waren er een aantal mensen naar voren gekomen maar hebben deze mensen geen aangifte gedaan. Oftewel: daar zal vermoedelijk niets te bewijzen zijn geweest.
Wat me overigens verbaasd is er dat bijna nergens wordt gerept over het feit dat een verdachte in de rechtszaak niet onder ede staat en dus ook geen enkele verplichting heeft op de waarheid te spreken. Sterker nog, je mag alles bij elkaar liegen, als je dat graag doet. Uiteraard kan een rechter eventuele valse verklaringen wel meenemen in de straf of strafmaat.
Dat komt omdat je als verdachte niet verplicht kan worden om mee te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef eborn het volgende:
Wat me overigens verbaasd is er dat bijna nergens wordt gerept over het feit dat een verdachte in de rechtszaak niet onder ede staat en dus ook geen enkele verplichting heeft om de waarheid te spreken. Sterker nog, je mag alles bij elkaar liegen, als je dat graag doet. Uiteraard kan een rechter eventuele valse verklaringen wel meenemen in de straf of strafmaat.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:59 schreef vosss het volgende:
Wat ik bijzonder vind is dat die moeder niet vervolgd wordt wegens het hoereren van haar minderjarige dochter.
Dat is nu strafbaar en toen ook. Waarom gaat het OM niet tot vervolging over? Dat kunnen ze bij ernstige feiten ook zonder aangifte. Het hoereren van een kind lijkt mij vrij ernstig.
Dat snap ik, alleen verbaasd het me daarom dat alles wat de verdachte in deze zaak daarom beweerd als zoete koek wordt geslikt door het publiek. En ook dat er hier in bijvoorbeeld live-blogs bijna geen aandacht aan wordt besteed. Iedereen mag uiteraard zijn eigen mening vormen, maar het lijkt nu soms wel alsof mensen denken dat de verdachte ook onder ede aan het verklaren is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat je als verdachte niet verplicht kan worden om mee te werken aan je eigen veroordeling.
Ook niet aan bv de veroordeling van een broer/zus of ouder et cetera. Daar hoef je niet aan mee te werken.
Nouja daar hebben ze toch ook al jaren de tijd voor gehad? Het OM kiest er dan voor om iemand compleet kapot te maken omdat ie een paar moreel verwerpelijke sms'jes heeft gestuurd.quote:
#thevoicequote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja daar hebben ze toch ook al jaren de tijd voor gehad? Het OM kiest er dan voor om iemand compleet kapot te maken omdat ie een paar moreel verwerpelijke sms'jes heeft gestuurd.
Ik snap het niet.
Amerika… het land waar een sex-offender gewoon president kan worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:35 schreef DrDentz het volgende:
In de VS zou hij ook wel op de sex offender lijst komen, daar kom je niet weg met dit soort grappen bij een minderjarige. Dan moet na zijn celstraf de hele wijk op de hoogte gebracht worden dat Marco B in de buurt komt wonen.
Dat kind wist niet beter maar dat zal ze waarschijnlijk nu pas gaan realiseren hoe vertieft haar moeder is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Onpasselijk word ik van de verhalen die ik lees omtrent de moeder die haar eigen dochter seksueel uitbuitte. Heel bijzonder dat die dochter daar geen problemen mee had maar wel problemen had met Borsato's vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Al tig keer gezegd: Marco kan heel veel zeggen. Bewijzen zijn er nog niet gezien. En de rechters gaan er echt niks mee doen. Marco staat terecht: niet de moeder en de dochter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoezo circus? Moeder en dochter laten niet zien in de rechtszaal. Borsato stelt zich daarentegen kwetsbaar op en verschijnt wel. Als een schim van de grote ster die hij ooit was staat hij de pers te woord. Ik ben niet eens een fan van Borsato. Onpasselijk word ik van de verhalen die ik lees omtrent de moeder die haar eigen dochter seksueel uitbuitte. Heel bijzonder dat die dochter daar geen problemen mee had maar wel problemen had met Borsato's vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag.
En maar strelen over die prille borstjesquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:09 schreef Diabool het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit filmpje vond ik wel heftig
Gewoon live tijdens voice geloof ik meisje kusje geven en overal betasten
Mooie still Diaboolquote:Schermafbeelding-2025-11-01-110815
Geüpload: 4 minuten geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |