abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219168794
Ik zou niet weten als je een dagboek bijhoudt dat je dan dingen erin gaat zetten die niet kloppen.
pi_219168796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef Vallon het volgende:

[..]
Een verklaring kan in een andere betekenis worden gebruikt dan waarvoor zij in (beginsel) werd opgesteld.

Zo ja gezegd, is de uitspraak "ik hou van jou zoals van je moeder" voor meerdere uitleg vatbaar.
Vertellen dat een meisje zich ter ontspanning kan bevredigen, idem.
Zelfs zeggen dat zij knap, prachtig, lekker is of aangeven welk (onder)kleding haar goed staat; kan in verklaring een andere betrokkenheid hebbende bedoeling hebben dan hoe het tegen hem wordt gebruikt. Ook stellen dat hij bepaalde zaken niet zo zou moeten zeggen, heeft alleen betekenis wanneer daarmee een strafbare overtreding wordt begaan.

Kortom, een verklaring van verdachte (of aangever) is niet daarmee dus het juridische bewijs.
Zedenzaken zijn altijd ingewikkeld omdat het vaak gaat om de "beleving" en reden dat de wetgever de aannemelijkheid daarvoor in 2024 heeft verlaagd (met weer andere 'onvoorziene' gevolgen, maar dat is voor elders).
Kennelijk lees jij bewijs als ‘bewijs van het tenlastegelegde’. Dat is niet wat er staat. Verklaringen kunnen gebruikt worden als bewijsmiddel. De vraag is altijd: wat wordt ermee bewezen.
pi_219168847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk lees jij bewijs als ‘bewijs van het tenlastegelegde’. Dat is niet wat er staat. Verklaringen kunnen gebruikt worden als bewijsmiddel. De vraag is altijd: wat wordt ermee bewezen.
strafbare feiten
pi_219168908
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:27 schreef Diabool het volgende:
Ik zou niet weten als je een dagboek bijhoudt dat je dan dingen erin gaat zetten die niet kloppen.
hmms zou ne erin zetten als je ma bv zegt van joh je moet hier ff wat meer mee aanpappen en laat je tieten zien?

denk niet he? zou iemand gaat beschrijven gevolg ervan in dagboek en daarom is die ma schuldig wat mij betreft.
Do what you love, love what you do!
pi_219168921
ik denk.... en zal wel weer advocaat van de duivel zijn.

Dat dat meisje eigenlik blij was met iemand als een pa figuur. En of dat nou zo is dat valt te zien. alleen niet in deze rechtszaak.

Ik geloof niet dat Marco er zo slechte bedoelingen mee had of zeg maar motief om meer te doen als dat.

mijn mening he :)
Do what you love, love what you do!
pi_219168969
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:51 schreef kree het volgende:

Dat dat meisje eigenlik blij was met iemand als een pa figuur. En of dat nou zo is dat valt te zien. alleen niet in deze rechtszaak.

Ik geloof niet dat Marco er zo slechte bedoelingen mee had of zeg maar motief om meer te doen als dat.

Het verschil met de man met de normale pet en Marco Borsato is natuurlijk heel groot. Hij heeft een bepaalde voorbeeldfunctie. Hij heeft zijn bekendheid misbruikt voor sex. Ik zag gisteren een intervieuw met Leontien zijn ex vrouw en die zei dat hij aan de lopende band vreemd ging.
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:07:38 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219169004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:51 schreef kree het volgende:

Ja precies , een mening en veel invullingen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219169014
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:01 schreef Diabool het volgende:

[..]
Het verschil met de man met de normale pet en Marco Borsato is natuurlijk heel groot. Hij heeft een bepaalde voorbeeldfunctie. Hij heeft zijn bekendheid misbruikt voor sex. Ik zag gisteren een intervieuw met Leontien zijn ex vrouw en die zei dat hij aan de lopende band vreemd ging.
Best wel een aaname. Hier gaat namelijk een soort machtsmisbruik van uit. Terwijl er genoeg mannen zijn die niet bekend zijn en ook aan de lopende band vreemdgaan.
pi_219169058
quote:

[..]
Linkje?
pi_219169080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:27 schreef Diabool het volgende:
Nee, soms zeggen moeders na jaren dat je het nog ff moet bijwerken. En vervolgens dat je de vier tot zes jaar nog ff moet aanpassen naar vier maanden.
pi_219169092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Best wel een aaname. Hier gaat namelijk een soort machtsmisbruik van uit. Terwijl er genoeg mannen zijn die niet bekend zijn en ook aan de lopende band vreemdgaan.
Hallo. Er zijn minstens net zo veel vrouwen die aan de lopende band vreemd gaan.

Die niet net alsof dat alleen mannen zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219169125
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Hallo. Er zijn minstens net zo veel vrouwen die aan de lopende band vreemd gaan.

Die niet net alsof dat alleen mannen zijn.
Reageer gewoon even normaal joh. Heb je gezopen?
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:34:04 #263
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219169132
quote:
Hij heeft zijn bekendheid misbruikt voor sex.
Niet noodzakelijkerwijs in deze zaak.
Nogmaals: iemand kan heel fout en vies zijn wat niet wil zeggen dat dit hier ten laste wordt gelegd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219169199
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Reageer gewoon even normaal joh. Heb je gezopen?
Zeker niet.

Ik corrigeer je alleen even en dat was volkomen terecht. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219169223
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Linkje?
Ik kan de video specifiek niet meer vinden...er komen zoveel videoos naar boven als je google op leontien en borsato
als ik hem nog vind pllaats ik het nog
pi_219169235
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:44 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker niet.

Ik corrigeer je alleen even en dat was volkomen terecht. :*
Jij hoeft mij helemaal niet te corrigeren. Er is niks mis met mijn stelling en ik heb het nergens over dat vrouwen dat niet zouden doen maar de aanvulling is totaal onnodig en irrelevant.
pi_219169242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
ja maar die hoeven niet 4 jaar op een rechtszaak te wachten
pi_219169323
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Linkje?
https://www.tiktok.com/@nlziet.nl/video/7524323832392322337

hier zie je een deel van het intervieuw

de volledige versie kan ik niet meer vinden
pi_219169595
Ik zie alleen aan Marco dag hij zichzelf als slachtoffer ziet. Terwijl dat meisje misbruikt is.
  zaterdag 1 november 2025 @ 17:25:51 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219169730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, zo wordt het imo in (trial by) media gebracht Verder kan alles wat niet wil zeggen dat dit daarmee zo is.

En ja, wat stelt een verklaring; om wat precies te bewijzen of te ondersteunen ?
Een aanname, veronderstelling of gepleegd misdrijf ?
Nogmaals de zaak draait om ontucht en gaat niet of hier grenzen zijn overschreden.
Helaas voor betrokkenen zijn zedenzaken die zich in het duister van een (eigen) beleving afspelen, complex.

De vraag die ik ook heb, heeft het OM iets ondernomen om de verdachte in kwestie te ontlasten of lieten ze dat maar 'even' over aan de verdediging die - op eieren lopend - zelf maar moet zien om de omstandigheden te duiden ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219169844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:53 schreef Diabool het volgende:

[..]
https://www.tiktok.com/@:nlziet.nl/video/7524323832392322337

hier zie je een deel van het intervieuw

de volledige versie kan ik niet meer vinden
Ja dat programma ken ik, maar dat is niet waar ze dat zegt.

Ik zag gisteren een intervieuw met Leontien zijn ex vrouw en die zei dat hij aan de lopende band vreemd ging. Dit schrijf jij en dat is dus niet zo.
pi_219169888
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Wel leuk dat je van een ongeveer 10-jarige op de foto gaat zeggen of je haar wel lekker zou vinden of niet.
Ik liet me even meeslepen in de mores van het gezin.
pi_219169918
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:25 schreef Vallon het volgende:

[..]
Nee, zo wordt het imo in (trial by) media gebracht Verder kan alles wat niet wil zeggen dat dit daarmee zo is.

En ja, wat stelt een verklaring; om wat precies te bewijzen of te ondersteunen ?
Een aanname, veronderstelling of gepleegd misdrijf ?
Nogmaals de zaak draait om ontucht en gaat niet of hier grenzen zijn overschreden.
Helaas voor betrokkenen zijn zedenzaken die zich in het duister van een (eigen) beleving afspelen, complex.

De vraag die ik ook heb, heeft het OM iets ondernomen om de verdachte in kwestie te ontlasten of lieten ze dat maar 'even' over aan de verdediging die - op eieren lopend - zelf maar moet zien om de omstandigheden te duiden ?
Even voor de goede orde: ik heb dit vroeger als advocaat gedaan, strafrecht. Weliswaar andere zaken (witteboordencriminaliteit), maar toch. Dus ik heb het niet uit de media.

Hoe dan ook: verklaringen zijn vaak heel belangrijk in strafzaken. Wat te denken van kroongetuigen? Alleen is het gebruikelijk dat naast een enkele verklaring er andere bewijzen zijn om te komen tot overtuigend bewijs.
  Forum Admin zaterdag 1 november 2025 @ 18:01:53 #274
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219170057
Ophouden met die random foto's hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219170252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:11 schreef quirina het volgende:
Ik zie alleen aan Marco dag hij zichzelf als slachtoffer ziet. Terwijl dat meisje misbruikt is.
Klopt.
Maar door de moeder, niet door Marco.

Alleen, de moeder staat hier niet terecht.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')