Klopt. Moeder was hoofd fanclub stichting, goede/beste vriendin en in de basis 24/7 bereikbaar als PA.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms wacht ff, nu snap ik het niet goed.
Dus die ma was bekend met Marco (ik dacht nl kandidaat was voor the Voice of weet ik veel)
Dat "water zien branden" was wel vermakelijk van toch zeer ervaren journalist die Jeroen is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
De kop van Jeroen ook, toen ze dat zei
mss, mss bedenk ik me, maar waar zijn die appjes te lezen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tja aangezien aangetoond is dat hij vunzige appjes stuurt naar dit soort meisjes waarin hij aanspoort tot masturbatie kijk ik toch anders naar deze foto's. Kan er ook niks aan doen.
soort van backstab actie dan wel he van die ma?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt. Moeder was hoofd fanclub stichting, goede/beste vriendin en in de basis 24/7 bereikbaar als PA.
zie niks raars in een foto als deze.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien hij The Voice Kids deed zijn er idd honderden van dit soort foto's. En nee dit soort kleffe opdringerigheid is niet strafbaar voordat we daar weer gemekker over krijgen. Maar het ongemak bij die kinderen straalt er vaak toch wel overduidelijk vanaf.
[ afbeelding ]
Tja, je kunt ook zeggen dat er gebruik (misbruik) is gemaakt van een vertouwensband. Ik ga daar geen uitspraken over doen, maar je kunt het altijd op twee manieren uitleggen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
soort van backstab actie dan wel he van die ma?
en hoe kwam die dochter er dan ineens bij betrokken?
snap niet meer
Zet dan ook even de context er bij, dit was vlak voor de uitslag van de finale, en Marco was haar coach.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien hij The Voice Kids deed zijn er idd honderden van dit soort foto's. En nee dit soort kleffe opdringerigheid is niet strafbaar voordat we daar weer gemekker over krijgen. Maar het ongemak bij die kinderen straalt er vaak toch wel overduidelijk vanaf.
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou op? Ben je het internet af aan het struinen naar plaatjes waarbij hij een kind vasthoudt?quote:
ja nouja mss wel als je het heel ver gaat denken, maar dan is de vraag maakte Marco daar misbruik dan van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook zeggen dat er gebruik (misbruik) is gemaakt van een vertouwensband. Ik ga daar geen uitspraken over doen, maar je kunt het altijd op twee manieren uitleggen.
Die dochter woonde bij haar moeder, net als wel meer dochters. Dus dan wordt je al snel ergens bij betrokken.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:16 schreef kree het volgende:
als ik eens denk, die dochter verloor haar vader he, en denk die mist ze dan.
Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)
naja het hele idee is ze gaan samenwerken met een coach. (en hoever dat gaat dan weet ik niet. maar neem aan iig intensief om wat te bereiken)
(het hele format van dat programma is eigenlijk al fucked up, maar dat terzijde)
ma denkt oke heeeeej dochter komt er best goed uit en Marco is bekende in de hele wereld
(zoals ik lees gezin was vrij "open" enzo)
Niks mis mee, maar ma dacht van joh mss kunnen we dat gebruiken...
Onderhand de dochter miste haar pa en zocht toenadering tot iemand die er nu iig was voor haar en haar meenam in lijntje om gewoon haar droom te vervaarlijke..... Dat is toch nog geen rare gedachte van mij dan denk.
ma zegt gaat goed pap beetje met hem aan enzo. doe ff je BH goed blablaba. Wil nog niet eens wat raars zeggen dan tot nu toe.
Maarja en toen he?
maakt niet uit ik heb dit niet zo gevolgd tot op de letter.quote:
Een verklaring kan in een andere betekenis worden gebruikt dan waarvoor zij in (beginsel) werd opgesteld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn verklaringen geen bewijs? Zonder bewijs kun je iemand niet veroordelen. Tenminste, de wet vereist dat er wettig en overtuigend bewijs is.
Dat meisje (nu vrouw) heeft nooit aan de Voice meegedaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb dit niet zo gevolgd tot op de letter.
zeg dan ook ff hoe ik erover heb gelezen enzo. en wat ik er van denk.
op basis van dat he?
Maar lees dit wel ff mee, want sommigen van jullie volgen dit beter.
Die zijn voorgelezen in de rechtszaal. Verslaggevers als Saskia Belleman doen daar live verslag van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
mss, mss bedenk ik me, maar waar zijn die appjes te lezen?
quote:Belleman schrijft op X: “De officier van justitie (OvJ) vervolgt Borsato voor het strelen en betasten van het 15-jarige meisje. Ook zou hij haar zijn geslachtsdeel hebben laten betasten. Borsato zegt dat het niet is gebeurd.”
Hier kun je ze ook teruglezen:quote:Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx."
Wat een sloerie, borsato hequote:Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die zijn voorgelezen in de rechtszaal. Verslaggevers als Saskia Belleman doen daar live verslag van.
[..]
[..]
Hier kun je ze ook teruglezen:
https://www.shownieuws.nl(...)vermeend-slachtoffer
https://socialnieuws.nl/2(...)-tijdens-rechtszaak/
hmms oke dat dacht ik, omdat het daar altijd over gingquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat meisje (nu vrouw) heeft nooit aan de Voice meegedaan
als ik dat lees en weet dat het weer raar dan overkomt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die zijn voorgelezen in de rechtszaal. Verslaggevers als Saskia Belleman doen daar live verslag van.
[..]
[..]
Hier kun je ze ook teruglezen:
https://www.shownieuws.nl(...)vermeend-slachtoffer
https://socialnieuws.nl/2(...)-tijdens-rechtszaak/
Een 15 jarige appen dat je haar niet kan gaan zoenen vanwege een keelontsteking maar wel aan haar kont zal zitten vind jij dus een normaal berichtje zonder enige seksuele lading?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef kree het volgende:
die linkjes gelezen btw. maar nog steeds niet zie ik hier Marco niet als iemand die een doel heeft om seks te hebben of meer?
of ben ik heel naïef dan nu?
Ik denk dat je je hier wat laat leiden - wat ik het OM ook verwijt - door een eigen zienswijze, overtuiging of aangesterkte vooringenomenheid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Een 15 jarige appen dat je haar niet kan gaan zoenen vanwege een keelontsteking maar wel aan haar kont zal zitten vind jij dus een normaal berichtje zonder enige seksuele lading?
Yepquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef kree het volgende:
die linkjes gelezen btw. maar nog steeds niet zie ik hier Marco niet als iemand die een doel heeft om seks te hebben of meer?
of ben ik heel naïef dan nu?
Teringquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier wat laat leiden - wat ik het OM ook verwijt - door een eigen zienswijze, overtuiging of aangesterkte vooringenomenheid.
Definieer zoenen of aan de kont kont zitten ? Maak in je vragende verwijt, ook duidelijk wie die 15-jarige in welke verhouding is.
En ja dingen kunnen voor betrokkenen een normaal (bericht) zijn als dat de gebruikelijke wijze van communicatie en omgang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |