abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219167730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:33 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms wacht ff, nu snap ik het niet goed.

Dus die ma was bekend met Marco (ik dacht nl kandidaat was voor the Voice of weet ik veel)
Klopt. Moeder was hoofd fanclub stichting, goede/beste vriendin en in de basis 24/7 bereikbaar als PA.
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:35:44 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219167734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:58 schreef matthijst het volgende:

[..]
De kop van Jeroen ook, toen ze dat zei _O-
Dat "water zien branden" was wel vermakelijk van toch zeer ervaren journalist die Jeroen is.
Nee Jeroen, Borsato staat niet terecht voor zijn whatever, gedrag maar zijn vermeende handelingen.
Om vervolgens door te zaniken over "verwerpelijke" one-liners die zo ja de aangeapannen zaak wordt bewezen, hooguit ondersteunend bewijs zijn.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219167737
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:34 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Tja aangezien aangetoond is dat hij vunzige appjes stuurt naar dit soort meisjes waarin hij aanspoort tot masturbatie kijk ik toch anders naar deze foto's. Kan er ook niks aan doen.
mss, mss bedenk ik me, maar waar zijn die appjes te lezen?
Do what you love, love what you do!
pi_219167741
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef eborn het volgende:

[..]
Klopt. Moeder was hoofd fanclub stichting, goede/beste vriendin en in de basis 24/7 bereikbaar als PA.
soort van backstab actie dan wel he van die ma?

en hoe kwam die dochter er dan ineens bij betrokken?

Of edit, je bedoelt dochter van Marco deed dat allemaal?

Ik dacht je bedoelt die ma van slachtoffer nu?

snap niet meer :?
pi_219167750
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien hij The Voice Kids deed zijn er idd honderden van dit soort foto's. En nee dit soort kleffe opdringerigheid is niet strafbaar voordat we daar weer gemekker over krijgen. Maar het ongemak bij die kinderen straalt er vaak toch wel overduidelijk vanaf.

[ afbeelding ]
zie niks raars in een foto als deze.

leuke foto eigenlijk
pi_219167753
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:36 schreef kree het volgende:

[..]
soort van backstab actie dan wel he van die ma?

en hoe kwam die dochter er dan ineens bij betrokken?

snap niet meer :?
Tja, je kunt ook zeggen dat er gebruik (misbruik) is gemaakt van een vertouwensband. Ik ga daar geen uitspraken over doen, maar je kunt het altijd op twee manieren uitleggen.

Die dochter woonde bij haar moeder, net als wel meer dochters. Dus dan wordt je al snel ergens bij betrokken.
pi_219167755
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien hij The Voice Kids deed zijn er idd honderden van dit soort foto's. En nee dit soort kleffe opdringerigheid is niet strafbaar voordat we daar weer gemekker over krijgen. Maar het ongemak bij die kinderen straalt er vaak toch wel overduidelijk vanaf.

[ afbeelding ]
Zet dan ook even de context er bij, dit was vlak voor de uitslag van de finale, en Marco was haar coach.

Ze heeft trouwens ook nog aangegeven het contact tussen haar en Marco nooit vervelend te hebben gevonden
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:39:57 #233
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219167759
quote:
Waar slaat dit nou op? Ben je het internet af aan het struinen naar plaatjes waarbij hij een kind vasthoudt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219167764
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:39 schreef eborn het volgende:

[..]
Tja, je kunt ook zeggen dat er gebruik (misbruik) is gemaakt van een vertouwensband. Ik ga daar geen uitspraken over doen, maar je kunt het altijd op twee manieren uitleggen.

Die dochter woonde bij haar moeder, net als wel meer dochters. Dus dan wordt je al snel ergens bij betrokken.
ja nouja mss wel als je het heel ver gaat denken, maar dan is de vraag maakte Marco daar misbruik dan van.
voor zijn gewin of ff iets met een minderjarige, en daar zie ik maar bar weinig bewijs van.
pi_219167777
"hij streelde me:" en dat hoorde ik voorbij komen.

kan me ook heel goed bedenken dat daar totaal geen bedoeling vanaf hing./
\troost achtig en ziet het niet meer zitten met dr ma die haar pushen. kan het me heel goed begrijpen eigenlijk.
En vraag me echt af of dat nu zover ging als wat ze nu zeggen.

Ja hoever dat nu ging is de vraag wel natuurlijk.\

bedoel als je dr kutje gaat strelen dan zou ik er anders over denken.
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:43:48 #236
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219167783
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:16 schreef kree het volgende:
als ik eens denk, die dochter verloor haar vader he, en denk die mist ze dan.
Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)

naja het hele idee is ze gaan samenwerken met een coach. (en hoever dat gaat dan weet ik niet. maar neem aan iig intensief om wat te bereiken)

(het hele format van dat programma is eigenlijk al fucked up, maar dat terzijde)

ma denkt oke heeeeej dochter komt er best goed uit en Marco is bekende in de hele wereld

(zoals ik lees gezin was vrij "open" enzo)

Niks mis mee, maar ma dacht van joh mss kunnen we dat gebruiken...

Onderhand de dochter miste haar pa en zocht toenadering tot iemand die er nu iig was voor haar en haar meenam in lijntje om gewoon haar droom te vervaarlijke..... Dat is toch nog geen rare gedachte van mij dan denk.

ma zegt gaat goed pap beetje met hem aan enzo. doe ff je BH goed blablaba. Wil nog niet eens wat raars zeggen dan tot nu toe.

Maarja en toen he?
:')
pi_219167787
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:43 schreef the-eye het volgende:

[..]
:')
maakt niet uit ik heb dit niet zo gevolgd tot op de letter.

zeg dan ook ff hoe ik erover heb gelezen enzo. en wat ik er van denk.
op basis van dat he?

Maar lees dit wel ff mee, want sommigen van jullie volgen dit beter. :)
pi_219167837
al met al trouwens een NONO uit een sociale woningbouw wijk die mss wel precies hetzelfde meemaakt.

Komt op wachtlijst en doe maar geen aangifte, want ja kunnen we niks mee.
Geen bewijs etc etc.

Dat is ook nog wel een ding waar ik over denk. Maarja omdat het Borsato is nu groot uitgemeten.
Ik denk wat van de rest waar geen reet mee gedaan gaat worden door OM.
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:49:45 #239
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219167847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn verklaringen geen bewijs? Zonder bewijs kun je iemand niet veroordelen. Tenminste, de wet vereist dat er wettig en overtuigend bewijs is.
Een verklaring kan in een andere betekenis worden gebruikt dan waarvoor zij in (beginsel) werd opgesteld.

Zo ja gezegd, is de uitspraak "ik hou van jou zoals van je moeder" voor meerdere uitleg vatbaar.
Vertellen dat een meisje zich ter ontspanning kan bevredigen, idem.
Zelfs zeggen dat zij knap, prachtig, lekker is of aangeven welk (onder)kleding haar goed staat; kan in verklaring een andere betrokkenheid hebbende bedoeling hebben dan hoe het tegen hem wordt gebruikt. Ook stellen dat hij bepaalde zaken niet zo zou moeten zeggen, heeft alleen betekenis wanneer daarmee een strafbare overtreding wordt begaan.

Kortom, een verklaring van verdachte (of aangever) is niet daarmee dus het juridische bewijs.
Zedenzaken zijn altijd ingewikkeld omdat het vaak gaat om de "beleving" en reden dat de wetgever de aannemelijkheid daarvoor in 2024 heeft verlaagd (met weer andere 'onvoorziene' gevolgen, maar dat is voor elders).
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:50:15 #240
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219167852
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:44 schreef kree het volgende:

[..]
maakt niet uit ik heb dit niet zo gevolgd tot op de letter.

zeg dan ook ff hoe ik erover heb gelezen enzo. en wat ik er van denk.
op basis van dat he?

Maar lees dit wel ff mee, want sommigen van jullie volgen dit beter. :)
Dat meisje (nu vrouw) heeft nooit aan de Voice meegedaan
pi_219167854
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef kree het volgende:

[..]
mss, mss bedenk ik me, maar waar zijn die appjes te lezen?
Die zijn voorgelezen in de rechtszaal. Verslaggevers als Saskia Belleman doen daar live verslag van.

quote:
Belleman schrijft op X: “De officier van justitie (OvJ) vervolgt Borsato voor het strelen en betasten van het 15-jarige meisje. Ook zou hij haar zijn geslachtsdeel hebben laten betasten. Borsato zegt dat het niet is gebeurd.”
quote:
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx."
Hier kun je ze ook teruglezen:

https://www.shownieuws.nl(...)vermeend-slachtoffer

https://socialnieuws.nl/2(...)-tijdens-rechtszaak/
pi_219167903
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die zijn voorgelezen in de rechtszaal. Verslaggevers als Saskia Belleman doen daar live verslag van.
[..]
[..]

Wat een sloerie, borsato he
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 1 november 2025 @ 13:55:06 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219167907
Saskia Belleman heeft uitstekend verslag gedaan op beide dagen van de zitting en ook een podcast online gezet met haar conclusies.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219167913
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat meisje (nu vrouw) heeft nooit aan de Voice meegedaan
hmms oke dat dacht ik, omdat het daar altijd over ging :)

mss door met Ali B enzo?
pi_219167935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
[..]

als ik dat lees en weet dat het weer raar dan overkomt.
maar troosten? als een vader figuur.

kan me wat van voorstellen, denk dat Marco zich daar niet mee in moeten laten.

Maar zie nog steeds niks wat duit op misbruik of hemel veel te ver gaan.
Hij geeft er iig eerlijk antwoord op. en hoor zowel van dochter als ma niks openbaar.
pi_219167966
die linkjes gelezen btw. maar nog steeds niet zie ik hier Marco niet als iemand die een doel heeft om seks te hebben of meer?

of ben ik heel naïef dan nu?
pi_219168052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef kree het volgende:
die linkjes gelezen btw. maar nog steeds niet zie ik hier Marco niet als iemand die een doel heeft om seks te hebben of meer?

Een 15 jarige appen dat je haar niet kan gaan zoenen vanwege een keelontsteking maar wel aan haar kont zal zitten vind jij dus een normaal berichtje zonder enige seksuele lading? :')
  zaterdag 1 november 2025 @ 14:20:40 #248
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219168195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Een 15 jarige appen dat je haar niet kan gaan zoenen vanwege een keelontsteking maar wel aan haar kont zal zitten vind jij dus een normaal berichtje zonder enige seksuele lading? :')
Ik denk dat je je hier wat laat leiden - wat ik het OM ook verwijt - door een eigen zienswijze, overtuiging of aangesterkte vooringenomenheid.

Definieer zoenen of aan de kont kont zitten ? Maak in je vragende verwijt, ook duidelijk wie die 15-jarige in welke verhouding is.
En ja dingen kunnen voor betrokkenen een normaal (bericht) zijn als dat de gebruikelijke wijze van communicatie en omgang is.
pi_219168197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef kree het volgende:

Yep
pi_219168317
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:20 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik denk dat je je hier wat laat leiden - wat ik het OM ook verwijt - door een eigen zienswijze, overtuiging of aangesterkte vooringenomenheid.

Definieer zoenen of aan de kont kont zitten ? Maak in je vragende verwijt, ook duidelijk wie die 15-jarige in welke verhouding is.
En ja dingen kunnen voor betrokkenen een normaal (bericht) zijn als dat de gebruikelijke wijze van communicatie en omgang is.
Tering :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')