| 1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Moira op 01-11-2025 22:22:16 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:39 schreef TLC het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ehm
Ron Boszhard
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Als dit waar is halveer ik je punten uit principe
Het is dat ik de lijst met mogelijke kandidaten heb gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef Moira het volgende:
Oooh ik heb werkelijk geen flauw idee maar ik stap op de Jennifer Hoffman trein
Wie is de crimineel onder de advocaten? Met iedere week een liquidatie?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga voor ridouan taghi.
De Dubai editie met spannende eliminaties.
Heb ik weer. Ligt ze er meteen uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2
De Mol - Dennis Weening
De Winnaar - Kim Pieters
De Verliezer - Nathan Rutjes
De Afvaller - Richard GroenendijkThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik vroeg me al af of jullie het er onderling al over hadden gehad, omdat ik de jaarlijkse vraag niet kreegquote:Op zondag 2 november 2025 01:34 schreef Moira het volgende:
Eigk straal vergeten te vragen maar @:Rockfire wil jij deze weer bijhouden of anders @:Meke wellicht?
Nee ik heb @Meke gewoon goed opgevoed in de zin van dat zij nu ook al dingen vergeet en op het laatste moment pas herinnertquote:Op zondag 2 november 2025 08:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of jullie het er onderling al over hadden gehad, omdat ik de jaarlijkse vraag niet kreeg
Ik wil het best weer doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |