| 1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Moira op 01-11-2025 22:22:16 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:39 schreef TLC het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ehm
Ron Boszhard
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Als dit waar is halveer ik je punten uit principe
Het is dat ik de lijst met mogelijke kandidaten heb gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef Moira het volgende:
Oooh ik heb werkelijk geen flauw idee maar ik stap op de Jennifer Hoffman trein
Wie is de crimineel onder de advocaten? Met iedere week een liquidatie?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga voor ridouan taghi.
De Dubai editie met spannende eliminaties.
Heb ik weer. Ligt ze er meteen uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2
De Mol - Dennis Weening
De Winnaar - Kim Pieters
De Verliezer - Nathan Rutjes
De Afvaller - Richard GroenendijkThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik vroeg me al af of jullie het er onderling al over hadden gehad, omdat ik de jaarlijkse vraag niet kreegquote:Op zondag 2 november 2025 01:34 schreef Moira het volgende:
Eigk straal vergeten te vragen maar @:Rockfire wil jij deze weer bijhouden of anders @:Meke wellicht?
Nee ik heb @Meke gewoon goed opgevoed in de zin van dat zij nu ook al dingen vergeet en op het laatste moment pas herinnertquote:Op zondag 2 november 2025 08:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of jullie het er onderling al over hadden gehad, omdat ik de jaarlijkse vraag niet kreeg
Ik wil het best weer doen
quote:Aflevering 02
De Mol - Nathan Rutjes
De Winnaar - Kim Pieters
De Verliezer - Sahil Amar Aïssa
De Afvaller - Anne-Marie Jung
SPOILER: Prono's voorgaande afleveringen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:39 schreef golfer het volgende:
Nou, dan maar mijn volgende voorspelling.
Disclaimer:Ik blijf dus maar bij mijn eerdere voorspelling voor aflevering 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2
De Mol - Dennis Weening
De Winnaar - Kim Pieters
De Afvaller - Richard Groenendijk
Alleen dus nu een andere afvaller voorspellen.
Aflevering 3:
De Mol - Dennis Weening
De Winnaar - Kim Pieters
De Afvaller - Annemarie JungThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |