Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Als het goed is zijn we bijna van haar af.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Kan Demi niet gewoon even in de sauna gaan zitten....., op een resort in Mexico ofzo ...
we sturen erik gewoon naar Afrikaquote:
Het is een bekende denkwijze "geef de man een vis en hij kan eten, geef de man een hengel en hij kan elke dag eten. (Maar dan moet hij er wel wat voor doen)quote:
Met een hamerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh? wordt die persoon op de vingers getikt?
Tja, iemand wijst erop dat ook zij stemrecht hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh? wordt die persoon op de vingers getikt?
daar krijg je geen pijnstillers voorquote:
We gaan het zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
ik heb maarzo het idee dat thomas gaat winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
vandaar team Florisquote:
Minstens 2, een verliezer die moet vertrekken en een winnaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie gaan er allemaal naar huis? Geert en Demi wie nog meer?
een windkap voor een microfoonquote:
Zo dom om te zeggen dat je alles hebt gegokt. Laat ze in de waan dat je dit kan.quote:
het is semi grappig semi serieusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Erik die 'jij zou mij zo wel doen he?' zegt had ik nooit verwacht tijdens EJVJL
Het blijft Erik, dus awkward is het sowieso jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is semi grappig semi serieus
het wordt wat triest
Erik geeft ze geen hengel, hij leert ze hoe ze een hengel moeten maken! Nog beter!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een bekende denkwijze "geef de man een vis en hij kan eten, geef de man een hengel en hij kan elke dag eten. (Maar dan moet hij er wel wat voor doen)
hij is ook maar een mensquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
Feest en een boze Erik, dubbel feest dus.
Ja he, zeker als je het met de andere 3 vergelijkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
ja dat clownspak is wel echt het meest cheap ass pak dat ze hebben kunnen vinden
dat is vast het enorme voordeel voor Floris waar ze het vaak over hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he, zeker als je het met de andere 3 vergelijkt.
zelfs mijn man zei er wat vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
nou nou
die full moon op mijn scherm is ook ietwat overdreven
Lijkt nu een beetje op die snelwandelaar in de Augurkenkoning.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef Soury het volgende:
Ik vind Erik er beter uit zien met die kale knar
die tanden snap ik nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weet niet of hij 3 uur kan stilzitten en hij wil die tanden er pas op het laatst in anders gaat hij kwijlen, de rest wil de tanden er gelijk in.
Kunnen ze 2e worden? Of blijven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Peter hoopt dat de haaien verliezen
ik snap even niet waarom?
Die V van Erik in zijn nek ook wel apartquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef Soury het volgende:
Ik vind Erik er beter uit zien met die kale knar
Lenzen moeten ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weet niet of hij 3 uur kan stilzitten en hij wil die tanden er pas op het laatst in anders gaat hij kwijlen, de rest wil de tanden er gelijk in.
En de lenzen lukken nu ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die tanden snap ik nog
maar de rest
ja geen ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunnen ze 2e worden? Of blijven?
Ziet er niet uit, wel origineel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die V van Erik in zijn nek ook wel apart
Op basis van de beelden vandaag is het de V for Vendettaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die V van Erik in zijn nek ook wel apart
Chef Versquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt nu een beetje op die snelwandelaar in de Augurkenkoning.
De V van verliezerquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op basis van de beelden vandaag is het de V for Vendetta
misschien dacht Erik aan Avatar ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En Erik denkt dat het de FFFF van flikkerop isquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
clown angelo valt me ook wel mee uiteindelijkquote:
Dan zit je met je vingers in de make-upquote:
Beter dan ik iig had verwacht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Valt me allemaal niet tegen eigenlijk
ik vind erik en demi een beetje tegenvallen eerlijk gezegdquote:
Voor mij makkelijk om te zeggen heb ze 39 jaar gedragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen wel, Erik kan het niet.
Dat maken die andere 2 weer goed, Demi vind ik redelijk onherkenbaar trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind erik en demi een beetje tegenvallen eerlijk gezegd
huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Floris geeft alweer een hele uitleg over de extra dingen die gedaan zijn
Ik zou dat ook wel kunnen, ook lang gedragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor mij makkelijk om te zeggen heb ze 39 jaar gedragen.
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en een potlood in het oog . Ging zichzelf weer verkopenquote:
neuh is gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doet Erik nu het Vieze mannetje na?
Was ranzig met die tong inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doet Erik nu het Vieze mannetje na?
Ja, je zou eens willen winnen. Waar is de Olympische gedachte.... Oh ja, al bij Demi..quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en potlood. Ging zichzelf weer verkopen
Zit jij live online mee te kijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en een potlood in het oog . Ging zichzelf weer verkopen
niet te zien of ze nu boos is of in haar rol zitquote:
Peter deed het echt goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Peter blijf in z'n rol, of heeft ie altijd die trekjes al![]()
Soort van Julia-tikquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Peter blijf in z'n rol, of heeft ie altijd die trekjes al![]()
Live tv , liep ik voor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zit jij live online mee te kijken?
Wat een heks is het toch ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
oooo nu krijgt die knul de schuld van Demi
Ze moesten alles zelf maken, ook die neus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
Je bent toch afhankelijk welke spulletjes je krijgt.
Voor de heks was dat niet veel, wat haar, neus en een hoed.
en een chagrijnige kopquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
Je bent toch afhankelijk welke spulletjes je krijgt.
Voor de heks was dat niet veel, wat haar, neus en een hoed.
de rest ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moesten alles zelf maken, ook die neus.
Ja wat kleding alleenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest ook
ze hadden allemaal even veel volgens mij
ik hoor morrie het nog schreeuwenquote:
Dacht ff dat je de tram niet wilde missenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]o jeeeee , verder is alles goed hoor.
je wil gewoon zo snel mogelijk van ons afquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]o jeeeee , verder is alles goed hoor.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat je de tram niet wilde missen
sssttttquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wil gewoon zo snel mogelijk van ons af
Haha ik ook, zodra loodslied werd gezegd hoorde ik het haar alweer roepen met die zelfde 'wij willen bier!' stemquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor morrie het nog schreeuwen
aaah toen Floris niet mocht oefenen was het wel leukquote:
Dat werd niet bepaald door de Febo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah toen Floris niet mocht oefenen was het wel leuk
eh indirect wel hequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat werd niet bepaald door de Febo.
Wij vinden prutser wel lekker klinken en leren het onze kleindochtersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef Cirilico het volgende:
Haha "pipo", mijn favoriete scheldwoord.
Vanaf nu dus "Clown! Pipo! Ja opdondere!" ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:29 schreef Cirilico het volgende:
Haha "pipo", mijn favoriete scheldwoord.
Nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh indirect wel he
en dit ook niet
had de rest beter hun best moeten doen
Het was begin cyclus ook geen regel dat 1 team niet mocht oefenen voor het koppeltje duikenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee.
En jawel. NU bepalen zij dat nummers een en twee mogen oefenen. Dat was begon cyclus nog geen regel.
Wel vooraf aan het begin van de opdracht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was begin cyclus ook geen regel dat 1 team niet mocht oefenen voor het koppeltje duiken
Net als nuquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel vooraf aan het begin van de opdracht.
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakulaquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zag gisteren de laatste minuutjes van DBG (logeerde bij mijn moeder, dus niet gekeken) wat ziet Erik er eng uit ineens!
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staatquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakula
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staat
Bedenk ik me maandag wel, als ik überhaupt ga kijken, had eigenlijk niks gemist en het einde van de maand is nu en dat is altijd saai bij dbg
Ik kijk ook niet meer zo intensief hoor, duurt mij te lang en er zit weinig meer bijquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staat
Bedenk ik me maandag wel, als ik überhaupt ga kijken, had eigenlijk niks gemist en het einde van de maand is nu en dat is altijd saai bij dbg
Zoals met terugkijken: boekje lezen en een beetje meeluisterenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk ook niet meer zo intensief hoor, duurt mij te lang en er zit weinig meer bij
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.quote:
Dat laatste met een?quote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.![]()
Ben ik nou zo slim, of ...?
het is toch nu ook geen cyclusspelquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.![]()
Ben ik nou zo slim, of ...?
Ik begreep dat dit een finalespel was. Finale gaat tussen nummers 1 en 2. Dus wanneer er bovenin wat verandert, mogen anderen oefenen. Denk dat degenen die op 3 en 4 eindigen dit spel dus niet hoeven te spelen en daarom niet hoeven te oefenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee.
En jawel. NU bepalen zij dat nummers een en twee mogen oefenen. Dat was begon cyclus nog geen regel.
Volgens mij denkt hij nu ook dat hij stoerder is, gezien zijn grote mond ineens tegen Fatima. Deze jongen pikt het niet meer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakula
Yes! Heb wel weer zin in ghettima die uit d'r plaat gaat, vergezeld met een niet kloppend gezegdequote:
Als jij het verschil niet snapt tussen, ja sorry, dan ben jij dommer dan ik altijd dacht (en ik dacht dat jij intelligent was). Meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 3 november 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch nu ook geen cyclusspel
maar een finale spel
wtf!quote:Op maandag 3 november 2025 19:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet snapt tussen, ja sorry, dan ben jij dommer dan ik altijd dacht (en ik dacht dat jij intelligent was). Meer kan ik er niet van maken.
Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet vanquote:Op maandag 3 november 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er ook weer, benieuwd of het een goede fittie is of een 2 minuten schreeuwpartij.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van Daar hou ik niet van
Nu heeft haar hoofd natuurlijk maar 1 stand ...quote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
zijn we wel ok
ja zegt mercedes
nee zegt haar hoofd
tis ook vrij makkelijk om iemand dom te noemen als iemand zijn punt niet kan makenquote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat jij het niet snapt.
Maar goed, doorrrr.
Dat mag, dan geldt wat ik zei ook voor jou.quote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat jij het niet snapt.
Maar goed, doorrrr.
En ik vind jou nu heel erg dom. Doe gewoon anderen niet dom noemen.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat mag, dan geldt wat ik zei ook voor jou.![]()
Doorrrr.
Ik zei niet dom hè.quote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook vrij makkelijk om iemand dom te noemen als iemand zijn punt niet kan maken
maar prima
kan wel wat hebben na al die jaren FOK !
Altijd eng gevonden en ik trap er niet in hoe hij zich nu probeert anders voor te doen.quote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ik vind Erik een beetje creepy zo
meer dan een beetje
nope hij valt toch wel door de mandquote:Op maandag 3 november 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Altijd eng gevonden en ik trap er niet in hoe hij zich nu probeert anders voor te doen.
Gelukkig maar dat er steeds meer duidelijk wordt over hem en ze het laten zien ook eindelijk.quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope hij valt toch wel door de mand
denk dat door zijn Fatima obsessie de rest van zijn gedrag niet aan bod komt
want die onbereikbare liefde is natuurlijk top tv
Creepy? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ik vind Erik een beetje creepy zo
meer dan een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik denk doodquote:
Wel eens gezien ja.quote:Op maandag 3 november 2025 19:44 schreef Soury het volgende:
In China doen ze dat spelletje met een echt insect.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten die krekel reanimeren?
Ik hoop het maar en zal wel echt zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dood
of hij echt is ????
quote:Op maandag 3 november 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
Nou leuk een blow-job. Ik denk dat Roma wel goed geoefend heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |