het is semi grappig semi serieusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Erik die 'jij zou mij zo wel doen he?' zegt had ik nooit verwacht tijdens EJVJL
Het blijft Erik, dus awkward is het sowieso jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is semi grappig semi serieus
het wordt wat triest
Erik geeft ze geen hengel, hij leert ze hoe ze een hengel moeten maken! Nog beter!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een bekende denkwijze "geef de man een vis en hij kan eten, geef de man een hengel en hij kan elke dag eten. (Maar dan moet hij er wel wat voor doen)
hij is ook maar een mensquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
Feest en een boze Erik, dubbel feest dus.
Ja he, zeker als je het met de andere 3 vergelijkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
ja dat clownspak is wel echt het meest cheap ass pak dat ze hebben kunnen vinden
dat is vast het enorme voordeel voor Floris waar ze het vaak over hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he, zeker als je het met de andere 3 vergelijkt.
zelfs mijn man zei er wat vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
nou nou
die full moon op mijn scherm is ook ietwat overdreven
Lijkt nu een beetje op die snelwandelaar in de Augurkenkoning.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef Soury het volgende:
Ik vind Erik er beter uit zien met die kale knar
die tanden snap ik nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weet niet of hij 3 uur kan stilzitten en hij wil die tanden er pas op het laatst in anders gaat hij kwijlen, de rest wil de tanden er gelijk in.
Kunnen ze 2e worden? Of blijven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Peter hoopt dat de haaien verliezen
ik snap even niet waarom?
Die V van Erik in zijn nek ook wel apartquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef Soury het volgende:
Ik vind Erik er beter uit zien met die kale knar
Lenzen moeten ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weet niet of hij 3 uur kan stilzitten en hij wil die tanden er pas op het laatst in anders gaat hij kwijlen, de rest wil de tanden er gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |