Wel vooraf aan het begin van de opdracht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was begin cyclus ook geen regel dat 1 team niet mocht oefenen voor het koppeltje duiken
Net als nuquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel vooraf aan het begin van de opdracht.
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakulaquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zag gisteren de laatste minuutjes van DBG (logeerde bij mijn moeder, dus niet gekeken) wat ziet Erik er eng uit ineens!
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staatquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakula
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staat
Bedenk ik me maandag wel, als ik überhaupt ga kijken, had eigenlijk niks gemist en het einde van de maand is nu en dat is altijd saai bij dbg
Ik kijk ook niet meer zo intensief hoor, duurt mij te lang en er zit weinig meer bijquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heb met een half oog terug gekeken... ik weet nog niet of het hem staat
Bedenk ik me maandag wel, als ik überhaupt ga kijken, had eigenlijk niks gemist en het einde van de maand is nu en dat is altijd saai bij dbg
Zoals met terugkijken: boekje lezen en een beetje meeluisterenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk ook niet meer zo intensief hoor, duurt mij te lang en er zit weinig meer bij
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.quote:
Dat laatste met een?quote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.![]()
Ben ik nou zo slim, of ...?
het is toch nu ook geen cyclusspelquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen, want de cyclusspelen voor de finale zijn een paar weken geleden al gestart.![]()
Ben ik nou zo slim, of ...?
Ik begreep dat dit een finalespel was. Finale gaat tussen nummers 1 en 2. Dus wanneer er bovenin wat verandert, mogen anderen oefenen. Denk dat degenen die op 3 en 4 eindigen dit spel dus niet hoeven te spelen en daarom niet hoeven te oefenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee.
En jawel. NU bepalen zij dat nummers een en twee mogen oefenen. Dat was begon cyclus nog geen regel.
Volgens mij denkt hij nu ook dat hij stoerder is, gezien zijn grote mond ineens tegen Fatima. Deze jongen pikt het niet meer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Heeft zijn haren van zijn hoofd geschoren voor een opdracht Hij was drakula
Yes! Heb wel weer zin in ghettima die uit d'r plaat gaat, vergezeld met een niet kloppend gezegdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |