Beter dan ik iig had verwacht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Valt me allemaal niet tegen eigenlijk
ik vind erik en demi een beetje tegenvallen eerlijk gezegdquote:
Voor mij makkelijk om te zeggen heb ze 39 jaar gedragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen wel, Erik kan het niet.
Dat maken die andere 2 weer goed, Demi vind ik redelijk onherkenbaar trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind erik en demi een beetje tegenvallen eerlijk gezegd
huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Floris geeft alweer een hele uitleg over de extra dingen die gedaan zijn
Ik zou dat ook wel kunnen, ook lang gedragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor mij makkelijk om te zeggen heb ze 39 jaar gedragen.
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en een potlood in het oog . Ging zichzelf weer verkopenquote:
neuh is gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doet Erik nu het Vieze mannetje na?
Was ranzig met die tong inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doet Erik nu het Vieze mannetje na?
Ja, je zou eens willen winnen. Waar is de Olympische gedachte.... Oh ja, al bij Demi..quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en potlood. Ging zichzelf weer verkopen
Zit jij live online mee te kijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ze een kaart hadden gemaakt van het wattenstaaf bakje en een potlood in het oog . Ging zichzelf weer verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |