abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219151050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij heeft iemand anders voor hem laten stemmen volgens mij.
https://www.instagram.com/reel/DQZvlKhDJ6Y/

'HaHAha! Kijken toch eens wat voor debielen we zijn, en hoe we toch om ons zelf kunnen lachen! HiHI!'
pi_219151056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:09 schreef Diabool het volgende:

[..]
Een factuur is een factuur. Die kan toch wel op echtheid gecontroleerd worden. Waar is die factuur voor? Daar mag Maurice de Hond dan wel even uitleggen in de media.

Ik heb Maurice de Hond helemaal niet gehoord of gezien na de verkiezingsuitslag. Of heb ik iets gemist? Of gaat hij zich nu verschuilen?

Vragen waar ik graag antwoord op zou willen hebben.
Alle partijen kopen bij Ipsos, De Hond, Verias en andere partijen kiezersonderzoeken. NOS betaalt Ipsos ook. ChristenUnie heeft ooit laten onderzoeken dat ze een maximumbereik van 9 zetels hebben (ik zou dat geld terugvragen, lijkt me een flutonderzoek). Partijen laten soms onderwerpen onderzoeken. Zo doet elke partij dat en daar hoort dan een factuur bij.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219151065
Lisa Westerveld wil zich misschien ook wel kandidaat stellen.

quote:
Nijmeegs kamerlid Lisa Westerveld sluit opvolgen van Frans Timmermans niet uit: ‘Ik moet erover nadenken’
https://www.gelderlander.(...)r-nadenken~addaf981/

En dan hebben we Klaver, Piri en Moorman nog.
En voor die laatste zijn al posters in omloop.
Aldus een verslaggever van de Telegraaf:
twitter

Kennelijk werkt haar fanclub snel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:45:52 #229
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219151078
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
:') sorry maar als je vorige verkiezingen op PVV hebt gestemd en nu op D66..

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ja maar Rob doet het zo leuk op televisie.
Ik ben natuurlijk blij met die stemmen, maar het gaat natuurlijk nergens over.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:46:53 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219151091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:44 schreef capricia het volgende:
[..]

[ X ]
Dat zijn van oorsprong allemaal GLers toch?
pi_219151100
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zijn van oorsprong allemaal GLers toch?
Moorman is PvdA.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219151105
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Moorman is PvdA.
Piri ook
pi_219151107
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:50 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Piri ook
^O^
En Lisa via de SP naar GL, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219151116
https://spotify.link/gQEqSdOmTXb

JA21 zegt zelf dat hun optreden bij Pauw & De Wit met het piano spelen verschil heeft gemaakt :')

Bedankt Jeroen Pauw!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219151117
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:50 schreef capricia het volgende:

[..]
^O^
En Lisa via de SP naar GL, toch?
Dat van de SP wist ik niet, maar GL idd.
pi_219151136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
https://spotify.link/gQEqSdOmTXb

JA21 zegt zelf dat hun optreden bij Pauw & De Wit met het piano spelen verschil heeft gemaakt :')

Bedankt Jeroen Pauw!
Kun je nagaan als DJ Eerdmans een plaatje met Nawijn had geplugd: Tribute to Pim, the jumpstyle remix.

Dan was populistisch Nederland helemaal om!
pi_219151152
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat tijdperk heb ik gemist denk ik. :D
Dat heeft ook niet lang geduurd, eigenlijk tot de Uil van Minerva fuckup. Henk Otten probeerde toen als kingmaker af en toe Baudet voor domme uitspraken te behoeden maar met die speech die helemaal niet op de planning stond, was het voor hem eigenlijk over. De Lizardmen grepen de macht ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:00:35 #238
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219151175
quote:
Lisa Westerveld
Best een lekker wijf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219151195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:58 schreef Sabata het volgende:

[..]
Dat heeft ook niet lang geduurd, eigenlijk tot de Uil van Minerva fuckup. Henk Otten probeerde toen als kingmaker af en toe Baudet voor domme uitspraken te behoeden maar met die speech die helemaal niet op de planning stond, was het voor hem eigenlijk over. De Lizardmen grepen de macht ;)
Ja, daarom kun je het Eerdmans ook echt aanrekenen dat hij nog anderhalf jaar gebleven is bij FvD.

Ook voor Uil van Minerva was er controverse. Erkenbrand, speech bij Ijzerwake, verkrachtingscoach Julien Blanc, poseren met Mein Kamf, Verhofstadt is Hitler, donkere mensen geboren met lager IQ en zo verder.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:02:41 #240
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219151197
quote:
Lisa Westerveld
Hoe meer ik naar de foto's kijk op google. Hoe meer ik voorstander ben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219151198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:58 schreef Sabata het volgende:

[..]
Impliceer je nu dat Eerdmans een Lizardman is?

Edit: Klopkoek is me voor.
pi_219151209
https://eenvandaag.avrotr(...)-onacceptabel-161794

D66 stemmers willen veel liever met PvdA/GL dan met Ja21. CDA en PvdA/GL stemmers vinden een breed middenkabinet ook prima. Alleen de VVD stemmers zijn daar absoluut op tegen. Het worden moeizame onderhandelingen.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:10:21 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219151240
Ik denk dat dit inderdaad een moeilijke formatie is en ze een speciale aanpak moeten bedenken.
pi_219151244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:05 schreef Jaeger85 het volgende:

D66 stemmers willen veel liever met PvdA/GL dan met Ja21. CDA en PvdA/GL stemmers vinden een breed middenkabinet ook prima. Alleen de VVD stemmers zijn daar absoluut op tegen. Het worden moeizame onderhandelingen.
Het kan vrij simpel: ga met z'n vieren samenzitten en als er dan 1 weg loopt proberen de andere 3 een minderheidskabinet te vormen. Eigenlijk moet je dat dan ook van te voren afspreken, kijken of iemand durft weg te lopen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219151246
Bij1 meer stemmen dan NSC (39000).

Nummer drie zonder zetel is BVNL (18000).

Had deze kiezers liever bij CDA en GL-PvdA gezien. Kan twee zetels verschil maken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_219151249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:05 schreef Jaeger85 het volgende:

Klopt, de VVD zal nog even moeten wennen aan het idee dat ze niet meer de grootste zijn en kunnen bepalen.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 18:13:47 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219151262
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het kan vrij simpel: ga met z'n vieren samenzitten en als er dan 1 weg loopt proberen de andere 3 een minderheidskabinet te vormen. Eigenlijk moet je dat dan ook van te voren afspreken, kijken of iemand durft weg te lopen.
Ze kunnen denk ik het beste aan de voorkant met meerdere partijen een soort globaal inhoudelijk programma maken waar partijen zich aan kunnen committeren. Dat haalt mogelijk ook onrust weg.
pi_219151264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat dit inderdaad een moeilijke formatie is en ze een speciale aanpak moeten bedenken.
Er moet een persoonlijke band ontwikkeld of hersteld worden. Zou zeggen, zoek een fijne afgelegen en neutrale locatie https://www.bilderberg.nl(...)-geslaagde-formatie/
pi_219151273
https://www.bnnvara.nl/pa(...)-en-geert-jan-knoops

Ad Melkert komt bij Pauw zijn gelijk halen. Sinds het congres niet meer gezien, nu even samen met Elodie Verweij, Fleur Agema en Jan Struijs uithalen en framen.

Bakfietsen!

"25 jaar geleden toen had je nog een echte PvdA. De Telegraaf kon niet genoeg krijgen van Ad Melkert."
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_219151299
quote:
[..]

[ X ]
Kennelijk werkt haar fanclub snel.
Lisa Westerveld komt veel op voor kwetsbare jongeren, een prima politicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')