Als zelfverklaard rechts progressief vind ik dit momenteel tegenvallenquote:
Nee. De laatste exit poll was al tot 21.00u.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:39 schreef Momo het volgende:
Komt er nog een nieuwe exit poll voor 00:30?
Nee. Er waren er daarna nog. En die zijn ook getoondquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. De laatste exit poll was al tot 21.00u.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. De laatste exit poll was al tot 21.00u.
Ze zijn de enigen, dus veel keus heb je niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als zelfverklaard rechts progressief vind ik dit momenteel tegenvallen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:40 schreef lekkergestemd het volgende:
wil d66 nog steeds lidmaaatschap van europese unie in de grondwet stoppen?
Dat vakje was helemaal leeg. En kennelijk wil NL dat wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn zijn de enige, dus veel keus heb je niet.
Dat is ook direct de reden dat het CDA niet de grootste is geworden....De laatste maand is het duidelijk geworden dat het Christelijke geloof belangrijker is onder Bontenbal dan feitelijke besturingen, als hij gematigder was geweest, dan had het CDA nu 30 zetels.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kende de basis van CDA niet eens waar je tot het laatste moment op wilde stemmen. Volgens jou waren ze niet op christelijke basis. Vervolgens komt Bontebal met zijn gigantische winst die meteen zegt dat is volledig op rekening van die christelijke basis
Omtzigt had een prima coalitie gevormd met MP Jetten , zonder problemenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou dat vechtkabinet kwam de vorige keer vooral door Wilders en Omtzigt.
Wil je aub stoppen met dat op de kan spelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oeps en zie... nadat Bontebal artikel 23 niet ter discussie wilde stellen, liet ik hem vallen.
omtzigt kan met niemand een prima coalitie vormenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Omtzigt had een prima coalitie gevormd met MP Jetten , zonder problemen
De C in het CDA is het zelfde als de M in de moslimpartijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is ook direct de reden dat het CDA niet de grootste is geworden....De laatste maand is het duidelijk geworden dat het Christelijke geloof belangrijker is onder Bontenbal dan feitelijke besturingen, als hij gematigder was geweest, dan had het CDA nu 30 zetels.
Dat weet ik helaas ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn de enigen, dus veel keus heb je niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn de enigen, dus veel keus heb je niet.
Als ik zo op artikelen op google rondneus lijken de meningen over links of rechts progressief erg verdeeld als het om D66 gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als zelfverklaard rechts progressief vind ik dit momenteel tegenvallen
misschien Hayek for teh lulz erbijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoek even op Toqueville, Montesquie en Marx
RIP Omtzigt, zou het inderdaad goed gedaan hebben in een nieuwe coalitie, zou hem sieren om terug te keren in het CDA als minister (alhoewel het nu natuurlijk een beetje te laat is)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Omtzigt had een prima coalitie gevormd met MP Jetten , zonder problemen
ja dat is wel kwalijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer; jammer dat zoveel mensen hebben gestemd voor het bevriezen van het basispakket.
Dat zal er nu wel komen dan.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
RIP Omtzigt, zou het inderdaad goed gedaan hebben in een nieuwe coalitie, zou hem sieren om terug te keren in het CDA als minister (alhoewel het nu natuurlijk een beetje te laat is)
PVV = Wilders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef Diabool het volgende:
[..]
Wilders blijft wel lekker zitten terwijl die nog veel meer verliest
dat is pas schandalig
Maar daar hoor je nemand over
Vraag even aan je Christelijke broeders in het MO hoe het hen is vergaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, schrikbarend, in 30 jaar van 4% naar 5%. Eng, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |