Ja, schrikbarend, in 30 jaar van 4% naar 5%. Eng, he?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe dan ook, de islamisering van NL is in goede handen
Je anti democratische oneliners zijn erg verdiepend en verhelderend, duidelijk dat je niet blij bent dat de PVV verloren heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe dan ook, de islamisering van NL is in goede handen
Hardop gelachen!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee sommige mensen zijn wel capabel om meer dan 3 pagina's tekst zonder plaatjes te lezen.
Nee. Al deden ze er inderdaad net zo goed aan mee, op een andere manier. Maar daar zijn we dus nu ook mooi vanaf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:23 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
sabotage was toch echt NSC vorige ronde
PVV zat een hoop onbekwaam spul tussen
Jij acht mij daar niet toe in staat?quote:
Ik ben ook wel voor veel miljonairs.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:27 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
paar groepen die lekker rijk kunnen worden, maar wel met wat oog voor de rest
mensen die doen alsof dat geen Nederland is, begrijpen het niet
dat geldt dus (ook met name) voor de extremisten van GroenLinks (of SP) die doen alsof er hier in nederland niet gedeeld wordt
Nou, zo ver is het nog niet, mijn beste.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een NL zonder werknemersrechten en trickle down ontslagrechtprincipes a la Thatcher en Reagan maar iig is er tolerantie voor hoofddoeken en regenboogvaandels.
D66
Er wordt al 30 jaar geknepen op zorg en bezuinigd op sociale zekerheid en publieke voorzieningen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:27 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
paar groepen die lekker rijk kunnen worden, maar wel met wat oog voor de rest
mensen die doen alsof dat geen Nederland is, begrijpen het niet
dat geldt dus (ook met name) voor de extremisten van GroenLinks (of SP) die doen alsof er hier in nederland niet gedeeld wordt
Deze tijd had je ook kunnen aanwenden om daadwerkelijk te lezen.quote:
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef -XOR- het volgende:
Er ontbreekt alleen nog dat Yesilgoz straks nog de microfoon pakt en roept: "Nederland is klaar met oude politiek, het is tijd voor een centrumrechts kabinet".
Toch gek hé, voor een politieke partij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De hele VVD is één grote campagnemachine.
het topic kan dicht we zijn er uit:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor veel miljonairs.
Heel veel miljonairs graag.![]()
Maar wel met netjes belasting betalen en goede voorzieningen.
Je beantwoord je eigen vraag in deze postquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:30 schreef lekkergestemd het volgende:
even een offtopic vraag:
waarom praten ze bij de NOS tegen mij alsof ik retarded ben?
ik kijk nog nauwelijks nederlandse tv/kanalen/sites
Ja, dat is ook het zorgwekkende er aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Eens, alhoewel een deel van de FvD stemmers een rechtse PVV gedachtengoed heeft, terwijl de FvD toch wel van een ander kaliber is, het schetst toch wel het beeld van een groeiende totaal los van de maatschappij staande groep personen, de groep wat zich meer verbonden voelt met de soevereinen
oh okequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er wordt al 30 jaar geknepen op zorg en bezuinigd op sociale zekerheid en publieke voorzieningen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag in deze post
Hij niet in hun.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Britse vrouwen hebben er wel zin in
Ja, met andere woorden; jouw claim dat “er gedaan wordt alsof anderen niet willen delen” is niet terecht, want dat is deels dus wel waar.quote:
Jouw teksten hier?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze tijd had je ook kunnen aanwenden om daadwerkelijk te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |