Schnabbelkoning. Zichzelf ongeloofwaardig maken.quote:
Denk dat er echt geen serieus andere optie is, het PVDA is na de samensmelting van binnenuit langzaam geassimileerd door Groenlinks...Als losstaande partij had ik Timmermans een grotere kans gegeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Gaat nummer twee nu de aanvoerder worden? 🤣
Wat een slechte keuze was dat zeg.
Gepensioneerd zijn.quote:
Of dat ze überhaupt zijn gefuseerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Kom je met al je ervaring uit Europa om je te mengen in de populistisch potpourri van Nederland. En stemt Nederland in de herkansing op een pseudo-progessieve snotneus.
Bij GL zullen ze wel boos zijn dat er niet gelijk op Klaver is ingezet.
Toch nog een lichtpuntje op deze trieste avond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:00 schreef RipCity het volgende:
HOERA! Het land is verlost van Loser Timmermans!
En dan gelijk Boutkan nominerenquote:
Het was in ieder geval anders, dat was mijn punt. Als u dat niet denkt, prima verder nu geen behoefte daarover te rederwisten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
50 jaar geleden waren de plutocraten minder machtig. Vakbonden machtiger. Bijvoorbeeld.
Esmah Lahlah?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Denk dat er echt geen serieus andere optie is, het PVDA is na de samensmelting van binnenuit langzaam geassimileerd door Groenlinks...Als losstaande partij had ik Timmermans een grotere kans gegeven.
Wat doet Samsom tegenwoordig?quote:
Overduidelijk dat hij dat vooraf had ingepland bij zus -en zoveel; in of uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef RipCity het volgende:
Zelfs z'n afscheidsspeech voelt volkomen fake. Acteur.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Esmah Lahlah?
Dat gaat hem toch niet worden zeg.
Dat is zelfmoord voor die partij.
Bij mijn weten doet hij wat voor de Jeugdzorg of kinderberscherming. Dacht ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |