Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Je bent echt niet de enige die naiief is, ik dus ook redelijk vaak, niets mis mee vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik schud je de hand
Dacht dat ik in mijn eentje naïef was!
Tja... hoeft niet perse, sommigen zijn eenmaal zo. Zelf ben ik nog een stuk labieler dan zij is, zonder hormonen![]()
Ze is toch ook autistisch? Dat kan ook emotieregulatie problemen geven
Maar goed, van mij psychologie van de koude grond

Nee... liever naïef dan wantrouwig/cynisch (in mijn beleving dan).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die naiief is, ik dus ook redelijk vaak, niets mis mee vind ik.
En even gekaapt zodat we een nieuw deel hebben voor zo.

Vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... liever naïef dan wantrouwig/cynisch (in mijn beleving dan).
Had niet door dat hij vol zat. Dus dank je wel

Ach ik vind het ook wel fijn eigenlijk. De vorige keer dat ik een nieuw deel maakte kreeg ik zulke nare reacties... en je hebt een goede TT. Dus enkel maar winstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.![]()
En heb braaf gewacht een paar minuten maar vermoedde dat je het niet door had.

Oh die reacties moet je gewoon negeren. Boeit een TT nou. Maar ik snap je, had ik in het verleden ook last van, dat ik mij dat dan aantrok als ik het niet goed had gedaan volgens sommige.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook wel fijn eigenlijk. De vorige keer dat ik een nieuw deel maakte kreeg ik zulke nare reacties... en je hebt een goede TT. Dus enkel maar winst

Ja want ze lullen helemaal niet achter elkaars rug daar of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
nou Valentijne gaat even een aantal langs
en dan de hele groep

Lijkt me emotioneel veiliger voor haarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
nou Valentijne gaat even een aantal langs
en dan de hele groep
Ik weet niet of dat goed komt bij Romaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, roma krijgt het nu ook te horen maar mag het nog niet vertellen aan de rest.

Veel leuker als Erik het voor haar doet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
ehhhh Fa die deur kan je toch dicht doen
van je eigen slaapkamer
ipv zo passief agressief

ken je het liedje van the Cranberries?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij 75% van de boosheden bij Fatima begrijp ik niet zo goed wat de aanleiding is

Is gewoon haar hobby, boos worden om van alles en nog wat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij 75% van de boosheden bij Fatima begrijp ik niet zo goed wat de aanleiding is

Juist lekker even luchten tochquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima heeft het koud en vindt het niet tof dat andere dan deuren open laten staan.

Ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ken je het liedje van the Cranberries?
Zombie?
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is gewoon haar hobby, boos worden om van alles en nog wat.

Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Juist lekker even luchten toch
Ze slapen daar met z'n vieren. Zo muf

erik was en is een meester in eten van plekken halen waar niemand weet waar het vandaan komtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet

Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus

its in here heaaaaddddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus

Oh ja... bahquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.

Ze zal vast veel bietsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet

Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hij begint dit keer vroeger lijkt het wel
Niet dat ik wat gemist heb

Sommigen maken het zichzelf zo moeilijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.

Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, roma krijgt het nu ook te horen maar mag het nog niet vertellen aan de rest.

Boodschappen zijn overratedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.

Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.

ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Roma denkt ook.....da;s kut, doet ze haar broek uit

Ik snap dat ook niet, als je binnen komt ok maar zie het nu als aandachtvraagdingetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.
Dat je het in vertrouwen verteld voor de cameraZe heeft een vriend en die is er ok mee, prima toch

Deze mag gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit

Een boze Fatima is altijd leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.

Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezen

Ik vind dat ook wat raar. Moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spelletje verzieken met verhaal

Ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggen

Ze deed het zonder toestemming.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggen

100% eensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze deed het zonder toestemming.
Stel dat een vent dat doet, dan heet dat volgens mij sexuele intimidatie of zelfs aanranding

Ik heb geen idee, misschien omdat vrouwen meer aandacht willen, of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of doen er veel transvrouwen mee en nooit transmannen?
Weet niet hoeveel mensen transgender zijn, zelf ken ik er maar vier, maar dat kan ook mijn bekrompen kring zijn

er zijn sowieso meer mannen die vrouw willen worden dan andersomquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet niet hoeveel mensen transgender zijn, zelf ken ik er maar vier, maar dat kan ook mijn bekrompen kring zijn

Peepshow 2.0quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% eens
Nu dr vulva showen aan de hele groep

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Vaal zegt dat het bewezen is dat ze vrouwelijke hersenen heeft.
Inparkeertest, vaatwasser inruimtest...

aah je was ook geslaagd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Vaal zegt dat het bewezen is dat ze vrouwelijke hersenen heeft.
Inparkeertest, vaatwasser inruimtest...

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien omdat vrouwen meer aandacht willen, of zoiets.
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn sowieso meer mannen die vrouw willen worden dan andersom

jep dat ze beseft zequote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw idd
Maar goed... dat is mijn kring
Vind het wel bijzonder
Ben benieuwd of ze beseft dat heel Nederland het nu weet

Volgens mij zei ze ook dat ze bang voor het oordeel van de kijkers was, of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw idd
Maar goed... dat is mijn kring
Vind het wel bijzonder
Ben benieuwd of ze beseft dat heel Nederland het nu weet

Ah ik let niet goed genoeg op dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze ook dat ze bang voor het oordeel van de kijkers was, of zoiets.

Herkenbaar, daarom mijn zoiets erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ik let niet goed genoeg op dus
Schuld van fok

Leuk juist, keihard trappen.quote:

owww groepsopdracht dacht alquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dit wel een geinig spelletje.

Ze houd gewoon van schreeuwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
Demi schreeut altijd het hardst bij een feetsje, maar als het er is vindt ze er niks aan.

Ik ken er niet één, ja ééntje die zich sinds paar een jaar als vrouw verkleed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dat waren altijd de leukste streams.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou ik dus willen zien met een livestream
Dronken mensen

Jaaaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat waren altijd de leukste streams.

Het enige recht voor Demi is onrecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Demi heeft weer een last van onrecht

Je mag van mij erover miepen, ik mis streams heel erg en dan ook geen BB dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
Maar goed... mag er niet over miepen. We veranderen het toch niet

Stom en stom en stomquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je mag van mij erover miepen, ik mis streams heel erg en dan ook geen BB dit jaar.![]()
Veranderen kunnen we het inderdaad niet.

Oh hier is +/- 50% van de mensen queer op de een of andere manierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken er niet één, ja ééntje die zich sinds paar een jaar als vrouw verkleed.

Jawel, Bo (?) was transman. Die deed ergens in het eerste jaar mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het enige recht voor Demi is onrecht.

Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel, Bo (?) was transman. Die deed ergens in het eerste jaar mee.
Ik ken verder zelf twee transmannen die ik eerder als vrouw kende.

een volmacht dacht ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe doen ze dat met stemmen eigenlijk (verkiezingen that is)

eennnnnquote:

giorgio pittenzak spelquote:

Transgenders? Met een stempas en een identiteitsbewijs.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe doen ze dat met stemmen eigenlijk (verkiezingen that is)

de bewonersquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Transgenders? Met een stempas en een identiteitsbewijs.

lol nee, de bewonersquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Transgenders? Met een stempas en een identiteitsbewijs.

gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, dat zal het vast niet zijn.

Allemaal hypocriet daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Valentijne
ik vind Julia echt niet leuk
ook Valentijna
een dansje doen door de loods met julia

Ach, vrouwenhersenenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Valentijne
ik vind Julia echt niet leuk
ook Valentijna
een dansje doen door de loods met julia

Dit deed mijn tenen krommen en het uit zetten... zeker ongemakkelijkheden met het bezoek van Erik in het vooruitzicht...quote:

quote:
jullie zijn echt bestiesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Voor mij niet jij reageert met "ach"

ach is een lastig woord voor je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Voor mij niet jij reageert met "ach"
Was luf et first sait!quote:

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo zijn Floris en Senna ook begonnen

Verloving volgt snel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo zijn Floris en Senna ook begonnen

Slurpent en welquote:

ja wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Huh? Wat is er nou weer mis met "je ziet het echt niet"?
Je vertelt toch ZELF dat je trans bent, en men had dat niet gezien. Dan is dat een vrij voorspelbare reactie.
Snowflake high horse gedoe

Ja echt he? Wat wil ze nou, dat ze zeggen oh ik vind je wel op een vent lijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Huh? Wat is er nou weer mis met "je ziet het echt niet"?
Je vertelt toch ZELF dat je trans bent, en men had dat niet gezien. Dan is dat een vrij voorspelbare reactie.
Snowflake high horse gedoe

Zou mij niets verbazen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
zouden ze een 4 halen 1 betalen actie hebben voor de brillen daar?

De bodywarmers waren ook 2 halen 1 betalen. Helaas alleen nog maar één gele.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
zouden ze een 4 halen 1 betalen actie hebben voor de brillen daar?

de nieuwelingen dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Ah ze hebben een nieuw ding om ruzie over te maken, aanbiedingen voor 1

Augurkenquote:

Kan me sowieso niet herinneren dat er ooit een issue was met aanbiedingenquote:

Oh ik kijk het op videoland en kijk meestal niet vooruit maar er is geen uitzending dusquote:

Zeikwijf is het.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Als Demi weg iS, DAN IS valentijne de volgende waar iedereen zich aan gaat ergere, omdat ze alles negatief vind wat andere zeggen of vinden.

Deisy is er ook nogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Als Demi weg iS, DAN IS valentijne de volgende waar iedereen zich aan gaat ergere, omdat ze alles negatief vind wat andere zeggen of vinden.

Is er niet ivm verkiezingen.quote:

Yup, en zij is niet de enigequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deisy is er ook nog
Die overal met dr slabek tussen moet zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”

familie kan niet vooruit kijken hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:11 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik heb even wat aflevering op de achtergrond moeten kijken en vraag mij af wat ik heb gemist dat de moeder van Demi ineens oké is met Geert?! Zeker gezien de laatste (2) aflevering(en) kun je toch onmogelijk achter hun relatie staan? Demi is zo enorm wanhopig dat het echt zielig is en het is gewoon schandalig hoe de FEBO dit uitbuit voor wat beelden, maar de grootste loser in dit hele verhaal is Geert, want die weet dondersgoed wat hij doet.
Ik hoop echt dat de familie en vrienden van Demi, Geert vanaf het moment dat zij uit de loods wandelen, uit de buurt van Demi proberen te houden. (Het zijn dan wel volwassenen die hun eigen keuze mogen maken, maar dit kan je toch niet toelaten)

Dat snap ik, maar wat heb ik gemist, om deze ommezwaai in mening over Geert/ over zijn relatie met Demi kan verklaren? Geert zegt ja jullie zien niet alles wat er in de loods gebeurd, maar ze hebben in één aflevering al meer ruzies/ meningsverschillen dan dat ik in 7 jaar met mijn vriendin heb gehad, Demi is enorm plakkerig en claimt Geert, terwijl Geert ook z'n eigen ding wil doen. Dan maakt ze het weer uit, dan is het weer aan om de volgende aflevering weer een discussie te hebben over precies hetzelfde probleem. Wanneer Geert nu en een tijdje terug aangeeft toch nog een maand langer in de loods te willen blijven, gaat Demi huilen en zegt ze dat iedereen haar altijd in de steek laat, waarna Geert zegt dat hij toch met Demi de poort uit zal lopen om daarna direct tegen andere te zeggen dat hij hier spijt van gaat krijgen. Demi vertrouwt Geert niet (en terecht) en laat hem dus niet uit haar zicht ontsnappen. Het is al weken/maanden dezelfde beelden, wat maakt het dat je als vrienden en familie hier niet kritisch op bent? Wat maakt het dat je hier niet op in wilt grijpen? De beelden die haar moeder heeft gezien voordat ze op bezoek kwam waren op dat moment een week oud, maar er is toch niks wat voor Geert pleit? De beelden van deze week maken die situatie die wij al weken/maanden zien niet beter of slechter, ze bevestigen wat wel al wisten en ik snap gewoon niet dat je als moeder/vader/broer of vriendin doodleuk kunt zeggen dat je ineens "fans" bent van Geert of dat de loods bewoners zich hier niet kritischer over uitlaten gezien ze toch allemaal zo goed bevriend zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
familie kan niet vooruit kijken he

de familie kwam voor er groot gezeur op tv was geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:07 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat heb ik gemist, om deze ommezwaai in mening over Geert/ over zijn relatie met Demi kan verklaren? Geert zegt ja jullie zien niet alles wat er in de loods gebeurd, maar ze hebben in één aflevering al meer ruzies/ meningsverschillen dan dat ik in 7 jaar met mijn vriendin heb gehad, Demi is enorm plakkerig en claimt Geert, terwijl Geert ook z'n eigen ding wil doen. Dan maakt ze het weer uit, dan is het weer aan om de volgende aflevering weer een discussie te hebben over precies hetzelfde probleem. Wanneer Geert nu en een tijdje terug aangeeft toch nog een maand langer in de loods te willen blijven, gaat Demi huilen en zegt ze dat iedereen haar altijd in de steek laat, waarna Geert zegt dat hij toch met Demi de poort uit zal lopen om daarna direct tegen andere te zeggen dat hij hier spijt van gaat krijgen. Demi vertrouwt Geert niet (en terecht) en laat hem dus niet uit haar zicht ontsnappen. Het is al weken/maanden dezelfde beelden, wat maakt het dat je als vrienden en familie hier niet kritisch op bent? Wat maakt het dat je hier niet op in wilt grijpen? De beelden die haar moeder heeft gezien voordat ze op bezoek kwam waren op dat moment een week oud, maar er is toch niks wat voor Geert pleit? De beelden van deze week maken die situatie die wij al weken/maanden zien niet beter of slechter, ze bevestigen wat wel al wisten en ik snap gewoon niet dat je als moeder/vader/broer of vriendin doodleuk kunt zeggen dat je ineens "fans" bent van Geert of dat de loods bewoners zich hier niet kritischer over uitlaten gezien ze toch allemaal zo goed bevriend zijn.

Ja, ik ook. 😥quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zag een spoiler over Roma
Ben benieuwd of dat vanavond komt of later

Ja, ik zag het ook, ben er helaas niet vanavond, maar neem het wel op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

Vanavond jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

Als ik m'n routine van gisteren kan voortzetten, dan eh .. wc-rolquote:

OMG, we zagen gister wel de stembiljeten, oh ik zie pompoenen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
als ze een politieke partij moeten uitbeelden haak ik af

quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik m'n routine van gisteren kan voortzetten, dan eh .. wc-rol

thank godquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG, we zagen gister wel de stembiljeten, oh ik zie pompoenen.

Haar gezicht gaan ze weg gummenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Haaien trekken heks, dat wordt demi natuurlijk.

Gewoon een wrat erop en klaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar gezicht gaan ze weg gummen

Dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Opletten he! Demi vind het leuk om model te zijn, ze-vindt-iets-leuk!

dat kan maar zo veranderenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Opletten he! Demi vindt het leuk om model te zijn, ze-vindt-iets-leuk!

quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat laatst wel te kijken hoe ze die clown maken van Walibi

Oh ja, die ken ik wel, dat zijn ook wel leuke dingen om te kijken, mensen die er verstand van hebben. van schminken dan he.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat laatst wel te kijken hoe ze die clown maken van Walibi

heb een cursus gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel, dat zijn ook wel leuke dingen om te kijken, mensen die er verstand van hebben. van schminken dan he.

hij gaat zo even naar de FEBO en dan komt hij bij je terugquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:39 schreef Cirilico het volgende:
Benieuwd hoe Floris dit keer over de grenzen heen weet te bungelen.

Oeh dat is super leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een cursus gehad
was echt erg leuk

Waarschijnlijk wel. Wat bij sommige dingen nergens op zou slaan, maar goed....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
maarrrr
nu krijgen we allerlei wonden op mensen die dan een heks of een zombie moeten lijken

ja dat dusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Wat bij sommige dingen nergens op zou slaan, maar goed....

Niet overdrijven hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij gaat zo even naar de FEBO en dan komt hij bij je terug

GIIIIIIILL!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
omg
roma moet een lens in doen
moeilijk moeilijk

Die kunnen meestal wel goed overweg met make up, helaas zit hij bij Demi in het groepje en die verpest alles.quote:

met veel kabaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Daisy doet wel even een stap terug, ik herhaal, Daisy doet een stap terug...

Ja, komen ze nou mee, gisteren wezen stemmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
neeee
ik wil niks over stemmen etc
weken was alles op tv stemgerelateerd
moeten we nu er weer naar kijken

julia schreeuwt totaal nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
Erik schreeuwt, is Julia het niet mee eens.

eerst kijken en dan zelfquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, gaan ze zelf een debat doen, dacht dat ze mochten kijken naar 1tje.

ben er ook net zo klaar meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb genoeg politiek gezien de laatste week, ik haak af voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |