Ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ken je het liedje van the Cranberries?
Zombie?
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is gewoon haar hobby, boos worden om van alles en nog wat.
Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Juist lekker even luchten toch
Ze slapen daar met z'n vieren. Zo muf
erik was en is een meester in eten van plekken halen waar niemand weet waar het vandaan komtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet
Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus
its in here heaaaaddddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus
Oh ja... bahquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.
Ze zal vast veel bietsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hij begint dit keer vroeger lijkt het wel
Niet dat ik wat gemist heb
Sommigen maken het zichzelf zo moeilijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.
Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, roma krijgt het nu ook te horen maar mag het nog niet vertellen aan de rest.
Boodschappen zijn overratedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.
Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.
ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Roma denkt ook.....da;s kut, doet ze haar broek uit
Ik snap dat ook niet, als je binnen komt ok maar zie het nu als aandachtvraagdingetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.
Dat je het in vertrouwen verteld voor de cameraZe heeft een vriend en die is er ok mee, prima toch
Deze mag gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien
Een boze Fatima is altijd leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.
Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |