Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Je bent echt niet de enige die naiief is, ik dus ook redelijk vaak, niets mis mee vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik schud je de hand
Dacht dat ik in mijn eentje naïef was!
Tja... hoeft niet perse, sommigen zijn eenmaal zo. Zelf ben ik nog een stuk labieler dan zij is, zonder hormonen![]()
Ze is toch ook autistisch? Dat kan ook emotieregulatie problemen geven
Maar goed, van mij psychologie van de koude grond

Nee... liever naïef dan wantrouwig/cynisch (in mijn beleving dan).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die naiief is, ik dus ook redelijk vaak, niets mis mee vind ik.
En even gekaapt zodat we een nieuw deel hebben voor zo.

Vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... liever naïef dan wantrouwig/cynisch (in mijn beleving dan).
Had niet door dat hij vol zat. Dus dank je wel

Ach ik vind het ook wel fijn eigenlijk. De vorige keer dat ik een nieuw deel maakte kreeg ik zulke nare reacties... en je hebt een goede TT. Dus enkel maar winstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.![]()
En heb braaf gewacht een paar minuten maar vermoedde dat je het niet door had.

Oh die reacties moet je gewoon negeren. Boeit een TT nou. Maar ik snap je, had ik in het verleden ook last van, dat ik mij dat dan aantrok als ik het niet goed had gedaan volgens sommige.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook wel fijn eigenlijk. De vorige keer dat ik een nieuw deel maakte kreeg ik zulke nare reacties... en je hebt een goede TT. Dus enkel maar winst

Ja want ze lullen helemaal niet achter elkaars rug daar of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
nou Valentijne gaat even een aantal langs
en dan de hele groep

Lijkt me emotioneel veiliger voor haarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
nou Valentijne gaat even een aantal langs
en dan de hele groep
Ik weet niet of dat goed komt bij Romaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, roma krijgt het nu ook te horen maar mag het nog niet vertellen aan de rest.

Veel leuker als Erik het voor haar doet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
ehhhh Fa die deur kan je toch dicht doen
van je eigen slaapkamer
ipv zo passief agressief

ken je het liedje van the Cranberries?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij 75% van de boosheden bij Fatima begrijp ik niet zo goed wat de aanleiding is

Is gewoon haar hobby, boos worden om van alles en nog wat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij 75% van de boosheden bij Fatima begrijp ik niet zo goed wat de aanleiding is

Juist lekker even luchten tochquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima heeft het koud en vindt het niet tof dat andere dan deuren open laten staan.

Ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ken je het liedje van the Cranberries?
Zombie?
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is gewoon haar hobby, boos worden om van alles en nog wat.

Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Juist lekker even luchten toch
Ze slapen daar met z'n vieren. Zo muf

erik was en is een meester in eten van plekken halen waar niemand weet waar het vandaan komtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet

Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus

its in here heaaaaddddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Oh sommigen bouwen vogelhuisjes en zij wordt boos dus

Oh ja... bahquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, heerlijk frisse lucht in je slaapkamer, zeker als je bij Erik slaapt lijkt mij.

Ze zal vast veel bietsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet die Fatima constant lopen eten, zo "rijk" is haar bondje niet

Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hij begint dit keer vroeger lijkt het wel
Niet dat ik wat gemist heb

Sommigen maken het zichzelf zo moeilijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is ook veel te lui om iets te doen dus boos worden is dan simpel.

Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, roma krijgt het nu ook te horen maar mag het nog niet vertellen aan de rest.

Boodschappen zijn overratedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.

Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net nu ik een keer besluit ff snel boodschappen te doen.

ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Roma denkt ook.....da;s kut, doet ze haar broek uit

Ik snap dat ook niet, als je binnen komt ok maar zie het nu als aandachtvraagdingetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is meerwaarde om het te vertellen eik? Ze is nu een vrouw, laat het lekker. Ik vind het wel wat aanstellerig hoor.
Dat je het in vertrouwen verteld voor de cameraZe heeft een vriend en die is er ok mee, prima toch

Deze mag gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien

Een boze Fatima is altijd leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was nu toch op tijd. Begon gewoon om half 8 en er is nog niets bijzonders gebeurt, Valentijne die verteld dat ze trans is en boze Fatima.

Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat niet heel veel vrouwen daarvoor zullen kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |