Ik vind dat ook wat raar. Moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig wat bizar dit
Je laat toch niet je vulva aan anderen zien
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spelletje verzieken met verhaal
Ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggen
Ze deed het zonder toestemming.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als iemand haar onderbroek uittrekt om een vuvla te showen zou ik toch nee tegen zeggen
100% eensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze deed het zonder toestemming.
Stel dat een vent dat doet, dan heet dat volgens mij sexuele intimidatie of zelfs aanranding
Ik heb geen idee, misschien omdat vrouwen meer aandacht willen, of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of doen er veel transvrouwen mee en nooit transmannen?
Weet niet hoeveel mensen transgender zijn, zelf ken ik er maar vier, maar dat kan ook mijn bekrompen kring zijn
er zijn sowieso meer mannen die vrouw willen worden dan andersomquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet niet hoeveel mensen transgender zijn, zelf ken ik er maar vier, maar dat kan ook mijn bekrompen kring zijn
Peepshow 2.0quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% eens
Nu dr vulva showen aan de hele groep
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Vaal zegt dat het bewezen is dat ze vrouwelijke hersenen heeft.
Inparkeertest, vaatwasser inruimtest...
aah je was ook geslaagd?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Vaal zegt dat het bewezen is dat ze vrouwelijke hersenen heeft.
Inparkeertest, vaatwasser inruimtest...
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien omdat vrouwen meer aandacht willen, of zoiets.
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn sowieso meer mannen die vrouw willen worden dan andersom
jep dat ze beseft zequote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw idd
Maar goed... dat is mijn kring
Vind het wel bijzonder
Ben benieuwd of ze beseft dat heel Nederland het nu weet
Volgens mij zei ze ook dat ze bang voor het oordeel van de kijkers was, of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja de transgenders die ik ken zijn allemaal transvrouw idd
Maar goed... dat is mijn kring
Vind het wel bijzonder
Ben benieuwd of ze beseft dat heel Nederland het nu weet
Ah ik let niet goed genoeg op dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze ook dat ze bang voor het oordeel van de kijkers was, of zoiets.
Herkenbaar, daarom mijn zoiets erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ik let niet goed genoeg op dus
Schuld van fok
Leuk juist, keihard trappen.quote:
owww groepsopdracht dacht alquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dit wel een geinig spelletje.
Ze houd gewoon van schreeuwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
Demi schreeut altijd het hardst bij een feetsje, maar als het er is vindt ze er niks aan.
Ik ken er niet één, ja ééntje die zich sinds paar een jaar als vrouw verkleed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat waren altijd de leukste streams.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou ik dus willen zien met een livestream
Dronken mensen
Jaaaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat waren altijd de leukste streams.
Het enige recht voor Demi is onrecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Demi heeft weer een last van onrecht
Je mag van mij erover miepen, ik mis streams heel erg en dan ook geen BB dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
Maar goed... mag er niet over miepen. We veranderen het toch niet
Stom en stom en stomquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je mag van mij erover miepen, ik mis streams heel erg en dan ook geen BB dit jaar.![]()
Veranderen kunnen we het inderdaad niet.
Oh hier is +/- 50% van de mensen queer op de een of andere manierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken er niet één, ja ééntje die zich sinds paar een jaar als vrouw verkleed.
Jawel, Bo (?) was transman. Die deed ergens in het eerste jaar mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het enige recht voor Demi is onrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |