Eens,dat Groningen nog niet leeggepompt is is echt debielquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Het nadeel van die vuige rechtse partijen is dat ze soms een punt hebben. Gewoon 20% van de opbrengsten terug in Groningen laten vloeien, en iedereen blij.
We hebben in Europa de hoogste elektriciteitsprijs van de wereld en dat kost koopkracht en bedrijvigheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het gros wordt via Europa geregeld/gaat via Europa geregeld worden met een CO2-prijs en een grenscorrectie, geregeld onder Timmermans. Verder zijn de klimaatdoelen onder het ministerschap van Jetten gewoon gehaald en het is nou niet alsof we economisch op een houtje hoeven bijten.
We doen er denk ik goed aan ons goed voor te bereiden erop en dat betekent ook steeds meer electrificeren.
Kies fatsoen kies Herni godquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:59 schreef Astro_boy het volgende:
Blij als we van die Wilders af zijn. Vieze leugenaar.
Limburgers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je beter tactisch andere groepen kan benadelen.
Piep piep halo. Al 20 jaar gecalimero.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geert probeert om namens zijn kiezers in de slachtofferrol te kruipen.
Doen we dat dan? Het vertrek van (vervuilende) industrie komt ook gewoon doordat er geen goedkoop gas meer is. Niet door klimaatbeleid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohja vernieuwing is essentieel. En we moeten zeker van fossiel af. En geopolitiek minder afhankelijkheden hebben.
Maar als we het onzorgvuldig doen en onszelf uit idealistische overtuigingen onevenredig hard in de vingers snijden dan is het middel misschien erger dan de kwaal.
Daar hebben we een dijk van gifje voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Piep piep halo. Al 20 jaar gecalimero.
Ja dat wel. Iets te veel hoogmoedswaanzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lijkt een beetje dronken van zijn succes en bijna manisch-positief. Kwam ook die rare Amalia opmerking uit voort.
Onder andere door te zorgen voor een ontzettend goed elektriciteitsnet en goedkope (zo groen mogelijke) elektriciteit. En dan elektrificeren maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doen we dat dan? Het vertrek van (vervuilende) industrie komt ook gewoon doordat er geen goedkoop gas meer is. Niet door klimaatbeleid.
Timmermans wil nota bene Tata Steel behouden voor Nederland (Volt niet). Uit strategische overwegingen.
Hallo, ik ben Geert. ‘Het volk’ wil een autocratie. Groetjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
Flikker nou op met dat tegengewerkt frame Geert
No worries, in onze stad kan je nog gewoon een laadpaal aan huis fixen inclusief 3 fase meterkast. Zonder wachttijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
We hebben in Europa de hoogste elektriciteitsprijs van de wereld en dat kost koopkracht en bedrijvigheid.
We moeten zeker elektrificeren maar dat doe je door veel en goedkope elektriciteit te hebben en het net daar op voor te bereiden.
Je kunt nu niet eens aansluiten op het net omdat het net totaal overspannen is en slecht voorbereid voor alle groene ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Bontenbal Timmermans zo onderuit haalde, waar ze samen een front hadden kunnen vormen tegen Wilders.
Ook jammer dat Wilders weer begon te liegen en te verzinnen en er niet op werd tegengesproken zoals voorheen wel gebeurde. Timmermans probeerde het, maar werd afgekapt.
Bontenbal en Jetten wat mij betreft.quote:
Kan nog steeds centrumlinks of centrumrechts worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Jetten wordt morgen de grootste. Ik ben er inmiddels van overtuigd.
Benieuwd welk kabinet er uit zal voortvloeien.
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:10 schreef Perrin het volgende:
Zozo, Timmermans heeft geen gebrek aan ambitie.
Ja die waren wel weer sterk. Ze waren wel de beste versie van zichzelf hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bontenbal en Jetten wat mij betreft.
Jetten en Bontenbal.quote:
Ik had hem graag geloofd, maar iedereen weet dat dit natuurlijk nooit gaat lukken. Dan was Bontenbal wat realistischer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.
Ja als je denkt zoals jij dat doet, maar ik ben jouw spreekbuis niet, dus ik zeg wat ik zelf vind. Dat kan even wennen zijn voor je, maar het komt goed.quote:
Ik denk zelfs dat CDA groter zal zijn dan GL PvdA enquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht zelf dat D66 morgen misschien wel 28 zetels haalt.
Denk dat de PVV ver terugvalt.
Persoonlijk hoop ik vooral dat GroenLinks / PvdA niet te ver inzakt (kan zomaar eens tegenvallen, 21 of 22 zetels ofzo).
Mwah, hij heeft in Europa echt enorm veel voor elkaar gekregen. Wel in vergelijkbare grootte van ambitie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.
Hoop zelf dat veel PVVers zo slim zijn om te switchen naar bijv CDA of JA21. Gewoon een partij die Nederland wél verder probeert te helpen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht zelf dat D66 morgen misschien wel 28 zetels haalt.
Denk dat de PVV ver terugvalt.
Persoonlijk hoop ik vooral dat GroenLinks / PvdA niet te ver inzakt (kan zomaar eens tegenvallen, 21 of 22 zetels ofzo).
Het is wel een verademing dat de middenpartijen er nu doorheen prikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef speknek het volgende:
Wilders is zo one note, gaat echt maar over een ding, dat mensen er in blijven trappen. Maar goed, wel lekker natuurlijk als je gewoon Nederlanders eerst mag zeggen, dus morgen weer met rode oortjes PVV aankruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |