quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Bontenbal Timmermans zo onderuit haalde, waar ze samen een front hadden kunnen vormen tegen Wilders.
Ook jammer dat Wilders weer begon te liegen en te verzinnen en er niet op werd tegengesproken zoals voorheen wel gebeurde. Timmermans probeerde het, maar werd afgekapt.
Bontenbal en Jetten wat mij betreft.quote:
Kan nog steeds centrumlinks of centrumrechts worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Jetten wordt morgen de grootste. Ik ben er inmiddels van overtuigd.
Benieuwd welk kabinet er uit zal voortvloeien.
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:10 schreef Perrin het volgende:
Zozo, Timmermans heeft geen gebrek aan ambitie.
Ja die waren wel weer sterk. Ze waren wel de beste versie van zichzelf hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bontenbal en Jetten wat mij betreft.
Jetten en Bontenbal.quote:
Ik had hem graag geloofd, maar iedereen weet dat dit natuurlijk nooit gaat lukken. Dan was Bontenbal wat realistischer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.
Ja als je denkt zoals jij dat doet, maar ik ben jouw spreekbuis niet, dus ik zeg wat ik zelf vind. Dat kan even wennen zijn voor je, maar het komt goed.quote:
Ik denk zelfs dat CDA groter zal zijn dan GL PvdA enquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht zelf dat D66 morgen misschien wel 28 zetels haalt.
Denk dat de PVV ver terugvalt.
Persoonlijk hoop ik vooral dat GroenLinks / PvdA niet te ver inzakt (kan zomaar eens tegenvallen, 21 of 22 zetels ofzo).
Mwah, hij heeft in Europa echt enorm veel voor elkaar gekregen. Wel in vergelijkbare grootte van ambitie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee en het is ook vooral een utopie wat hij daar net verkondigd heeft. Dat gaat hem ook niet verder helpen ben ik bang.
Hoop zelf dat veel PVVers zo slim zijn om te switchen naar bijv CDA of JA21. Gewoon een partij die Nederland wél verder probeert te helpen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht zelf dat D66 morgen misschien wel 28 zetels haalt.
Denk dat de PVV ver terugvalt.
Persoonlijk hoop ik vooral dat GroenLinks / PvdA niet te ver inzakt (kan zomaar eens tegenvallen, 21 of 22 zetels ofzo).
Het is wel een verademing dat de middenpartijen er nu doorheen prikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:19 schreef speknek het volgende:
Wilders is zo one note, gaat echt maar over een ding, dat mensen er in blijven trappen. Maar goed, wel lekker natuurlijk als je gewoon Nederlanders eerst mag zeggen, dus morgen weer met rode oortjes PVV aankruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |