SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgAllah Al Watan Al Malik
Daarom is denk ik strategisch stemmen juist deze verkiezingen belangrijk. Het maakt echt veel uit nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kiezers zouden het wel echt heel simpel kunnen maken door GL/PvdA + D66 + CDA meer dan 75 zetels te geven. Dan is het in feite gegarandeerd dat PVV, VVD en JA21 even aan de zijlijn mogen toekijken.
Hij zit hier wel lekker in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:37 schreef jigggy het volgende:
Henri for president
Beste voor Nederland
Geen zin in de holle praatjes van Dilan vooral.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:38 schreef Buitendam het volgende:
Bontenbal heeft geen zin in deze VVD.
Als je geen harde grens stelt dan glibberen alle individuele leden er telkens onderdoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Enige waar ik Dijk van wel gelijk in moet geven is of je het altijd keihard aan 5% moet koppelen.
Dankjewel. Ga er nog goed over nadenken. Ben in het verleden altijd enkel teleurgesteld geweest door strategisch te stemmen. Dat speelt gevoelsmatig misschien mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Komt vanzelf een volgende keer, nu Timmermans al vervangen zou die partij instabiel maken. Het gevaar bij die partij is dat er bij een leiderswissel weer een goed watje komt van het kaliber Cohen, Asscher, Kuiken of Ploumen maar dan jonger. Timmermans is een gewoon een hardliner met een okifantenhuid. Ik vind dat je hem nu groot moet maken om een hard en stevig blok te vormen tegen het uitdijende radicale rechts in de kamer. De PVDD en de SP zijn prima partijen, maar ik vind het eeuwig zonde als GL-PvdA kleiner en minder stevig wordt doordat je nu in zo een gevaarlijke, kwetsbare tijd symbolisch gaat stemmen. Dat gesplinter zorgt dat de links niet kan regeren.
Nou, dan zal hij de servers wel even wat meer power geven. Wat een drama 503 503 503.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:40 schreef Haushofer het volgende:
Danny's favoriete onderwerp nu: klimaat
Ja dat is wel de andere kant van de medaille.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je geen harde grens stelt dan glibberen alle individuele leden er telkens onderdoor.
De grootste klimaartzuipers en waterzuipers zijn de buitenlandse investeerders hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:43 schreef Perrin het volgende:
Het levert ons hoge elektriciteitsrekeningen op en bedrijven die wegtrekken vanwege de hoge kosten.
Weet ik niet, ik vind Jetten sinds ie doorheeft dat ie het momentum en de wind mee heeft hij een beetje over top gaat en het 'over doet'. Lijkt een beetje dronken van zijn succes en bijna manisch-positief. Kwam ook die rare Amalia opmerking uit voort.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Henri is hier ijzersterk maar het is denk ik al te laat om D66 nog voorbij te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |