abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:03:43 #126
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219151675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een feit, als ik citaten zonder context drop in dit topic dan huilt de helft in feedback.
Sorry man, ik voel empathie
pi_219151676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:50 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Weet je waarom affirmative action bestaat?
Je stelt de verkeerde vragen, moet dat nu nog gehandhaafd worden? Zo ja, waarom en wanneer gaan we eindelijk stoppen met het institutionele racisme?
pi_219151766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je stelt de verkeerde vragen, moet dat nu nog gehandhaafd worden? Zo ja, waarom en wanneer gaan we eindelijk stoppen met het institutionele racisme?
Ik probeer te begrijpen of je snapt waarom affirmative action bestaat/nodig was. Het probleem is namelijk dat je op veel plekken niet dezelfde kansen had als je geen blanke man die op Harvard/Yale/Columbia etc gezeten heeft. Affirmative action discriminatie noemen zonder te erkennen waarom ‘t bestaat vind ik wat bijzonder.

Positieve discriminatie is een probleem, dat los je op door de problemen rondom discriminatie op te lossen, niet door de pogingen een gelijk speelveld te maken discriminatie te noemen.
pi_219151857
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik probeer te begrijpen of je snapt waarom affirmative action bestaat/nodig was. Het probleem is namelijk dat je op veel plekken niet dezelfde kansen had als je geen blanke man die op Harvard/Yale/Columbia etc gezeten heeft. Affirmative action discriminatie noemen zonder te erkennen waarom ‘t bestaat vind ik wat bijzonder.

Positieve discriminatie is een probleem, dat los je op door de problemen rondom discriminatie op te lossen, niet door de pogingen een gelijk speelveld te maken discriminatie te noemen.
Is dit nodig anno 2025? Zo ja, hoe ga je meten dat bevolkingsgroepen worden achtergesteld puur op basis van ras?
pi_219151887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dit nodig anno 2025? Zo ja, hoe ga je meten dat bevolkingsgroepen worden achtergesteld puur op basis van ras?
Gelet op de VS momenteel is dat keihard nodig, jammer genoeg.
pi_219152024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Gelet op de VS momenteel is dat keihard nodig, jammer genoeg.
Is dat zo? Waar blijkt dat uit?
pi_219152136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toch apart dat je tot deze conclusie komt als je mijn posts niet leest lol.
Je verdedigt Kirk zijn stelling dat zwarten de banen van witten hebben gejat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219152156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met Trump aan de macht gaat dat nog wel even duren.
pi_219152189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dat zo? Waar blijkt dat uit?
Het is natuurlijk veel makkelijker om ‘t puur naar ras te trekken na wat ik zei. Het hele kabinet Trump is één grote clownsshow die laat zien dat het ‘old boys netwerk’ een ding is. Overal zet hij zijn vriendjes neer, of mensen die ‘m gunstig gezind zijn.

Kijk eens naar Hegseth of Noem en denk dan aan Trumps comments over merit. Zijn dat echt de beste mensen die te krijgen zijn voor die rol?
pi_219152510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het is natuurlijk veel makkelijker om ‘t puur naar ras te trekken na wat ik zei. Het hele kabinet Trump is één grote clownsshow die laat zien dat het ‘old boys netwerk’ een ding is. Overal zet hij zijn vriendjes neer, of mensen die ‘m gunstig gezind zijn.

Kijk eens naar Hegseth of Noem en denk dan aan Trumps comments over merit. Zijn dat echt de beste mensen die te krijgen zijn voor die rol?
Dat zijn voor hem de beste mensen in die rol ja. Maar dit is natuurlijk geen voorbeeld waaruit blijkt dat affirmative action nodig is.
pi_219152522
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met Trump aan de macht gaat dat nog wel even duren.
Kortom met Kamala als president dan hadden we het af kunnen schaffen? Wat is dit voor bizar gelul joh lol.
pi_219152537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Soort van DEI dus :o
pi_219152670
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kortom met Kamala als president dan hadden we het af kunnen schaffen? Wat is dit voor bizar gelul joh lol.
Institutioneel racisme is een van de redenen waarom de VS tot nu toe maar 1 zwarte president heeft gehad.
pi_219152695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat zijn voor hem de beste mensen in die rol ja. Maar dit is natuurlijk geen voorbeeld waaruit blijkt dat affirmative action nodig is.
RFK de beste keuze voor minister van Volksgezondheid?

Serieus?
pi_219152718
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Institutioneel racisme is een van de redenen waarom de VS tot nu toe maar 1 zwarte president heeft gehad.
Hoe rijm je dat? Werden zwarte mensen soms geweerd om verkozen te worden sinds de jaren 60?
pi_219152728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
RFK de beste keuze voor minister van Volksgezondheid?

Serieus?
Je snapt toch hopelijk wel dat het selecteren van bewindslieden een beetje anders werkt dan een random sollicitatie?
pi_219153035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik lees die posts van Chivaz niet eens meer. Het slachtofferschap van blanke mensen volgens hem is simpelweg teveel white supremacist wishful thinking. En dat van een economische vluchteling. Beyond shame.
Man man man dit is echt zo zielig. Wil je een schouderklopje ofzo? :')
pi_219153335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe rijm je dat? Werden zwarte mensen soms geweerd om verkozen te worden sinds de jaren 60?
Grappig dat je net doet alsof je niet weet hoe institutioneel racisme werkt in de VS.
pi_219153341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Man man man dit is echt zo zielig. Wil je een schouderklopje ofzo? :')
Triggered :7
pi_219153384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat het selecteren van bewindslieden een beetje anders werkt dan een random sollicitatie?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_219153427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toch apart dat je tot deze conclusie komt als je mijn posts niet leest lol.
Niet MEER leest. Ik sla het ook over. Sterker, als ik zie dat jij weer aan het pingpongen bent met de een of ander scroll ik hele pagina’s halflezend door, terwijl ik denk:

1. Als het zo’n een-op-een-discours is, dat verder vrijwel niemand interesseert omdat het alleen maar elkaar vliegen afvangen is, kunnen jullie dat dan niet via persoonlijke berichten uitvechten?
2. Als jullie je vervelen, waarom moet je dan andere mensen vervelen?
3. Minder blowen en drinken een optie?

En het verbaast me in de regel ook niet meer dat ik de volgende morgen ontdek dat 3/4 van de pagina’s waar ik losjes overheen gescrolld ben door moderators verwijderd zijn.
pi_219153706
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig dat je net doet alsof je niet weet hoe institutioneel racisme werkt in de VS.
Het antwoord is nee, zwarte mensen worden sinds de jaren 60 niet geweerd om verkozen te worden.
Het mooie van verkiezingen is dat de burger beslist wie er president mag worden. Het is Obama geworden met een simpele slogan en een berg charisma.
pi_219153719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Niet MEER leest. Ik sla het ook over. Sterker, als ik zie dat jij weer aan het pingpongen bent met de een of ander scroll ik hele pagina’s halflezend door, terwijl ik denk:

1. Als het zo’n een-op-een-discours is, dat verder vrijwel niemand interesseert omdat het alleen maar elkaar vliegen afvangen is, kunnen jullie dat dan niet via persoonlijke berichten uitvechten?
2. Als jullie je vervelen, waarom moet je dan andere mensen vervelen?
3. Minder blowen en drinken een optie?

En het verbaast me in de regel ook niet meer dat ik de volgende morgen ontdek dat 3/4 van de pagina’s waar ik losjes overheen gescrolld ben door moderators verwijderd zijn.
Helemaal prima dat je mijn posts niet meer leest, als je ook nog stopt om er op te reageren zoals ik al meer dan 2 jaar aangeef dan kun je van een heerlijke Fok! ervaring genieten zoals elk ander volwassen mens.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:09:35 #149
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219153764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zijn zoveel zaken die geen impact hebben op je leven maar toch kies je ervoor om het daarover te hebben in dit topic.
Nou ja als een bejaarde met toegang tot nucleaire lanceercodes opschept over zijn cognitieve vaardigheden maar Cambodja niet eens van Armenië kan onderscheiden (laat staan aanwijzen op een landkaart) dan kan dat zeker impact op ons leven hebben ja en zouden we ons oprecht zorgen moeten maken ja.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 22:11:19 #150
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219153783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je weet toch wel wat affirmative action inhoud hoop ik? Het is racisme om meer gekleurde mensen voor te trekken vanwege hun kleur.
Trump: maximaal 7500 migranten, blanke Zuid-Afrikanen voorrang

Dan is dit ook racisme.
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')