Zoals?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:03 schreef Eightyone het volgende:
Twee stuks, en nog een paar die graag in hun nabijheid zijn.
VVD heeft gezegd niet met GroenLinks-PvdA te gaan samenwerken, maar ja, de VVD zegt natuurlijk wel meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:26 schreef Red_85 het volgende:
Gl-d66-vvd-cda
NL stuk dood als dat gebeurd.
Die een ander niet wilde?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is er mis met iemand een nieuw leven geven met organen die een ander niet wilde?
Op welke manier zou winst van D66 een middelvinger naar de eigen achterban of die van GroenLinks-PvdA zijn? Daar zit namelijk de opgekropte woede, dat zagen we ook weer tijdens de debatten. Men is meer bezig met schuimbekken over de politieke tegenstander(s) dan het over de inhoud te hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof vrij weinig van deze peiling, maar het zou wel intens genieten zijn. Niet omdat D66 nou de perfecte partij is maar een ultieme middelvinger naar de `boos om het boos zijn' kwijlers kan weinig tegenop.
Lol. Dat is 1 van de enige goede standpunten van D66. Zolang er nog steeds mensen overlijden door een organentekort, vind ik dat ze nog niet ver genoeg gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:48 schreef TLC het volgende:
D66, de aasgieren partij, rustig wachten totdat iemand dood is om de organen te pakken
Lol. Dat is 1 van de enige goede standpunten van D66. Zolang er nog steeds mensen overlijden door een organentekort, vind ik dat ze nog niet ver genoeg gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:48 schreef TLC het volgende:
D66, de aasgieren partij, rustig wachten totdat iemand dood is om de organen te pakken
VVD heeft tot nu toe sterk een coalitie met GL-PvdA uitgesloten. Als ze voet bij stuk houden, zouden we zomaar snap elections kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 02:06 schreef TAmaru het volgende:
Uiteindelijk maakt het ook weer niet heel veel uit, want de enige realistische coalitie is nog steeds de brede middencoalitie van D66-GL/PvdA-CDA-VVD
Maak me wel zorgen dat we straks een extreemlinkse premier krijgen wellicht ...
Weleens het JA21/FvD programma gelezen? Economisch radicaal-rechtser kan alleen bij de LPquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben geen extreem rechtse partijen in Nederland, wel extreem Populistisch.
Hij is gesignaleerd, maar niet vaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:02 schreef Alpha0 het volgende:
D66 krijgt natuurlijk flink wat zetels van NSC. Mochten die eigenlijk meedoen in de debatten?
Dat is niet wat we in Nederland onder Extreem Rechts verstaan, maar wel altijd een mooie frame.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weleens het JA21/FvD programma gelezen? Economisch radicaal-rechtser kan alleen bij de LP
Oh?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:02 schreef Alpha0 het volgende:
D66 krijgt natuurlijk flink wat zetels van NSC. Mochten die eigenlijk meedoen in de debatten?
De grootste humoruitslag zou zijn als VVD het grootste wordt, dan wel tweede na PVV. Om vele redenen…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof vrij weinig van deze peiling, maar het zou wel intens genieten zijn. Niet omdat D66 nou de perfecte partij is maar een ultieme middelvinger naar de `boos om het boos zijn' kwijlers kan weinig tegenop.
Dat zou makkelijk alleen met GL/PvdA of PVV kunnen zijn. En die staan (volgens deze en gene partij) eigenlijk buitenspel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De grootste humoruitslag zou zijn als VVD het grootste wordt, dan wel tweede na PVV. Om vele redenen…
De eerste vrouwelijke MP, maar dan net degene die de mensen die de sekse van de MP superbelangrijk vinden absoluut niet willen. PvdA/GL buitenspel. Dat Maurice de Hond zijn peiling het beste blijkt te zijn. Al die VVD haters over de zeik. En natuurlijk ook Dilan die het laatste lacht (want die is wel buitensporig aangepakt).
Onder de streep maakt het weinig uit trouwens. Ik vermoed dat D66 met CDA en VVD een partner in crime moet gaan zoeken en over enkele jaren er weer weinig veranderd is en bij de verkiezingen veel mensen heel boos zullen zijn.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:51 schreef Luckyseven het volgende:
Eerst zien dan geloven. Ik meen me te herinneren dat bij de verkiezingen van 2023 de peilingen de PVV flink te laag hadden ingeschaald. Zou me niets verbazen als dit weer het geval is.
Ja, de NPO bijvoorbeeld mocht niet aan getoornd worden van NSC. Daarom vroeg ik ook of NSC nog aan de debatten (op de NPO) mocht meedoen. Zou natuurlijk wel hilarisch zijn als de partij die de NPO gered heeft vervolgens niet mag komen opdraven in debatten van die NPO. Zeker omdat ze die debatten goed konden gebruiken om zichzelf in veilige haven te praten. Ze staan nu op < 2 zetels of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oh?
Mocht dat zo zijn, dan kan ik me de verwijten aan de NSC van sabotage voor de PVV-plannen in het afgelopen kabinet wel voorstellen.
NSC - de D'66 wolf in schaapskleren.
Ik dacht zelf dat NSC meer ex-CDA was. Niet dat dat veel beter was voor de PVV, maar ach.
Dan moeten ze er nog 11 zetels bij krijgen om op 76 te komen. Gaat nooit lukken natuurlijk. Nee, ze hebben eigenlijk altijd de VVD nodig, of mogelijk JA21.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PvdA/GL - D66 - CDA en dan Timmermans als premier
Daar trapt het CDA niet in natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PvdA/GL - D66 - CDA en dan Timmermans als premier
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:18 schreef Alpha0 het volgende:
Overbevolking is een van de grote problemen waar Nederland vandaag mee te kampen heeft. Dan moet je dus absoluut niet D66 aan het roer hebben want die verergeren het alleen maar. Hoe iedereen dan zo dom kan zijn om D66 te stemmen snap ik dan ook absoluut niet.
Ja, maar de PVV had toen wel een duidelijk zichtbare glijbaan naar boven te pakken. Die is er nu niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:51 schreef Luckyseven het volgende:
Eerst zien dan geloven. Ik meen me te herinneren dat bij de verkiezingen van 2023 de peilingen de PVV flink te laag hadden ingeschaald. Zou me niets verbazen als dit weer het geval is.
Wat is deze.quote:
Sommige mensen willen graag op de winnende partij stemmen, zoals er ook mensen makkelijk van favoriete voetbalclub wisselen al naar gelang de resultaten. Dus als je gaat verkondigen dat D66 potentieel de grootste wordt, heb je kans dat een aantal zwevende kiezers daarvoor gaan, want dan kunnen ze misschien juichen dat ze gewonnen hebben!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog steeds niemand behalve Ipsos verwacht dat D66 de grootste gaat worden.
Waarschijnlijk verwacht zelfs Ipsos dit niet, maar is dat gewoon wensdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |