Ja, succes als Nederlander met een vast contract of geen rijke ouders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet zo rechts als die partijen en zeker niet zo conservatief.
Dit, en dit niet eens. Ik lees het de volgende ochtend wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:30 schreef asco het volgende:
Morgen de uitslagen kijken. Dat is dan ook het enige. Voor de rest niets gezien van dit circus.
De partij van het bindend referenrum en gekozen burgermeester, om er vervolgens zelf uiteindelijk tegen te stemmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
De partij van het leenstelsel, de sleepwet, biomassa en als militair pang pang roepen.
Ja daar komen we wel mee verder.
Timmermans kan het land beter leiden dan de rechtse leidinggevenden, geef hem toch eens een kans om zijn vaardigheden te bewijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij GL-PvdA zijn ze vergeten dat een charismatische leider er ook toe doet. Timmermans is nou niet een persoon die men een morale boost geeft.
fixedquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:24 schreef timmmmm het volgende:
100× liever Wilders dan Timmermans of Jetten of welke linkse rukker dan ook maar.
Dank je. Ik val daar onder. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, succes als Nederlander met een vast contract of geen rijke ouders.
dat is de dikste engnek die we ook in politiek den haag hebben gezien En als je wilt dat het land volstroomt met asielzoekertjes uit moslimlanden - moet je vooral gl/pvda stemmen. Dan is er niks meer over van het land. Engeland deel 2 hier dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij GL-PvdA zijn ze vergeten dat een charismatische leider er ook toe doet. Timmermans is nou niet een persoon die men een morale boost geeft.
Dit soort populismequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is de dikste engnek die we ook in politiek den haag hebben gezien En als je wilt dat het land volstroomt met asielzoekertjes uit moslimlanden - moet je vooral gl/pvda stemmen. Dan is er niks meer over van het land. Engeland deel 2 hier dan.
Nee, D66 is de Nederlandse manifestatie van trickle-down-economics. Reagan. Thatcher. Friedman.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dank je. Ik val daar onder. Komt wel goed.
Hoe dan ook, D66 valt denk ik economisch ergens tussen GL/PvdA en VVD. Belastingtechnisch zeker (ze heffen meer en progressief op vermogen, voegen een 4e schijf van 55% in in box 1 en willen de erfbelasting verhogen). Qua liberalisering doorgaans een tikkeltje richting de VVD, dat wil ik je wel geven. Geen idee hoe dat deze periode is, zover heb ik de programma's ook weer niet uitgeplozen.
Klopt onder D66 en GL/PvdA worden de sluizen met asielzoekers wagenwijd opengezet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is de dikste engnek die we ook in politiek den haag hebben gezien En als je wilt dat het land volstroomt met asielzoekertjes uit moslimlanden - moet je vooral gl/pvda stemmen. Dan is er niks meer over van het land. Engeland deel 2 hier dan.
ja ik kan daar ook met mijn volle verstand niet bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Toch onvoorstelbaar dat er blijkbaar zo veel mensen instemmen met nog massalere niet-westerse immigratie en een forse lastenverzwaring.
Vele niet-westerlingen mogen inmiddels stemmen en zullen met toejuichen van rancuneuze Frankfurt-commies de erfenis (oorlogsbuit) van de autochtone boomers proberen af te pakken door te stemmen op hoogverraadpartijen als GL-PvdA of D66.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Toch onvoorstelbaar dat er blijkbaar zo veel mensen instemmen met nog massalere niet-westerse immigratie en een forse lastenverzwaring.
als d666 ervoor zorgt dat we nooit meer last hebben van de islam - dan heeft ie mijn stem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit soort populismeOnder rechtse regeringen hebben we meer netto migratie gehad dan onder centrumlinkse en midden regeringen.
Sterker nog, de hoogste netto migratie hebben we onder de 2 meest rechtse kabinetten ooit gehad.
D66 is VVD met een regenboogvlag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of erop wil stemmen, maar een Minpres Bontenbal zie ik wel een stuk beter zitten.
D66 mag van mij doodvallen sinds de ellende met het leenstelsel. Partij voor onderwijs mijn reet.
Zowel PvdA als D66 hebben hebben een bijdrage geleverd aan de Rutte-afbraak en omvolking.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit soort populismeOnder rechtse regeringen hebben we meer netto migratie gehad dan onder centrumlinkse en midden regeringen.
Sterker nog, de hoogste netto migratie hebben we onder de 2 meest rechtse kabinetten ooit gehad.
Ach welnee joh, het is al decennia lang dat we economisch rechtse kabinetten hebben gehad en geregeld rechtser dan wat D66 voorstaat. Als je niet wil zien dat ze economisch niet zo rechts zijn als VVD of JA21... tsja, ik kijk daar anders naar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, D66 is de Nederlandse manifestatie van trickle-down-economics. Reagan. Thatcher. Friedman.
Komt wel goed? Hoor je over een jaar nog wel.
De uitkeringen zijn net binnen dus die zullen wel met halve liters en een frituurpan in de voortuin zittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel apart dat er opeens nog zulke bewegingen zijn.
Waar zijn/gaan de PVV stemmers heen dan?
->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of erop wil stemmen, maar een Minpres Bontenbal zie ik wel een stuk beter zitten.
D66 mag van mij doodvallen sinds de ellende met het leenstelsel. Partij voor onderwijs mijn reet.
ja want elke pvv stemmer is een uitkeringtrekker natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De uitkeringen zijn net binnen dus die zullen wel met halve liters en een frituurpan in de voortuin zitten
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De uitkeringen zijn net binnen dus die zullen wel met halve liters en een frituurpan in de voortuin zitten
Wat raar toch weer, dat je niet gewoon je eigen mening kan geven in een reactie, maar mijn quote moet aanpassen naar iets wat jij vindt.quote:
Nog wat schijnheiliger vind ik. VVD komt er gewoon voor uit dat ze niet verder komen dan je meer geld beloven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66 is VVD met een regenboogvlag.
Da's ook niet best inderdaad. Debat niet gezien helaas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-
Dit gaan we toch niet willen, mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-
Mwah, D66 is economisch gezien ook behoorlijk voor de controle en zeker niet voor marktwerking. Men had tijdenlang het mantra 'overheid als marktmeester'. Tel daar het Europeanisme en de doorgeslagen intersectionele identiteitspolitiek bij op en je zit in de linkerhelft van het politieke spectrum.quote:
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Slotpeiling De Hond:
[ afbeelding ]
Wel in grote lijnen gelijk met Ipsos, maar net een andere grootste en een aanzienlijk grotere VVD.
Hij is wel de enige die VVD zo hoog peilt, dus het valt te bezien. Ze lijken het wel allemaal eens over waar de andere partijen ongeveer staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weer![]()
28 procent van de kiesgerechtigde bevolking is 65 jaar of ouder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weer![]()
Dat gaat de VVD nooit doen, electorale zelfmoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:26 schreef Red_85 het volgende:
Gl-d66-vvd-cda
NL stuk dood als dat gebeurd.
Geen enkele weldenkende Nederlander stemt op D66 dus bullshit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)en-dicht-bij-elkaar/
[..]
Had niemand verwacht denk ik![]()
D66 grootste, daarna GL-PvdA en daarna PVV op totale percentages.![]()
Dit slotdebat zou zomaar een enorme shift kunnen veroorzaken.
D66 15,4%
GL-PvdA 15%
PVV 14,8%
Bontebal is een ongelooflijke engnek. Maar teveel mensen zien niet door zijn fatsoen-act heen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nog wat schijnheiliger vind ik. VVD komt er gewoon voor uit dat ze niet verder komen dan je meer geld beloven.
Ik denk dat het een dag van rouw zal worden hier op Fok! mocht Dilan gaan winnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Conservatieve partijen krijgen altijd meer zetels dan de peilingen voorspellen, en progressieve partijen altijd minder. Het zijn immers niet de mensen die stemmen die de uitslag bepalen, maar de mensen die de stemmen tellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vorige verkiezingen had Ipsos de D66 op 11 zetels gepeild, het werden er 9.
Vorige verkiezingen had Ipsos de PVV op 27 zetels gepeild, het werden er 37.
Voor de 364ste keer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD nooit doen, electorale zelfmoord.
Totaal onvergelijkbaar ook met de peilingen hier voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:30 schreef Jojoke het volgende:
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of De Hond echt mensen heeft gebeld voor deze peiling. Het lijkt zijn standaard kunstje. Tweestrijd tussen Wilders en Timmermans, want die vinden veel mensen eng. Dan VVD als derde, maar nu moet hij ook rekening houden met D66, dus heeft hij hen maar gelijk gezet.
Lineaire TV vind ik zo’n dom woord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
28 procent van de kiesgerechtigde bevolking is 65 jaar of ouder.
Gemiddelde leeftijd kiezer bijna 52 jaar.
De invloed van lineare TV op verkiezingen zal alleen maar groter worden.
Je vergeet de PVV. Rutte Iquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Zowel PvdA als D66 hebben hebben een bijdrage geleverd aan de Rutte-afbraak en omvolking.
Termen als 'links' en 'rechts' zijn totaal niet interessant in deze discussie.
PvdA/GL - D66 - CDA en dan Timmermans als premierquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Slotpeiling De Hond:
[ afbeelding ]
Wel in grote lijnen gelijk met Ipsos, maar net een andere grootste en een aanzienlijk grotere VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |