abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:34:20 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219130670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Niet zo rechts als die partijen en zeker niet zo conservatief.
Ja, succes als Nederlander met een vast contract of geen rijke ouders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219130699
Er is maar 1 peiling die telt.

Ik hoor het donderdag allemaal wel.
pi_219130728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:30 schreef asco het volgende:
Morgen de uitslagen kijken. Dat is dan ook het enige. Voor de rest niets gezien van dit circus.
Dit, en dit niet eens. Ik lees het de volgende ochtend wel.

Ik neem dit jaar de moeite om me zonder me ook maar ergens in te verdiepen te stemmen op een partij die mij het beste lijkt voor mijn portemonnee, en daar houd het ook wel mee op.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:38:29 #54
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219130731
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
De partij van het leenstelsel, de sleepwet, biomassa en als militair pang pang roepen.

Ja daar komen we wel mee verder.
De partij van het bindend referenrum en gekozen burgermeester, om er vervolgens zelf uiteindelijk tegen te stemmen. :')

D66 is er voor de elite, de deepstate die directe democratie schuwt. De partij die zich het liefst verstopt achter instanties en verdragen om de status quo te bewaren.
pi_219130744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bij GL-PvdA zijn ze vergeten dat een charismatische leider er ook toe doet. Timmermans is nou niet een persoon die men een morale boost geeft.
Timmermans kan het land beter leiden dan de rechtse leidinggevenden, geef hem toch eens een kans om zijn vaardigheden te bewijzen.
pi_219130788
Ik ben D66 stemmer, maar vraag me toch af of het niet beter is dat het CDA de grootste wordt.

Die staan meer in het midden en zijn misschien beter in het leiden van een middenkabinet.

Jammer van het wederopstaan van de VVD. Dit vooral omdat dat populistische gewauwel samenwerken in de weg gaat staan.
pi_219130795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:24 schreef timmmmm het volgende:
100× liever Wilders dan Timmermans of Jetten of welke linkse rukker dan ook maar.
fixed
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_219130804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, succes als Nederlander met een vast contract of geen rijke ouders.
Dank je. Ik val daar onder. Komt wel goed.

Hoe dan ook, D66 valt denk ik economisch ergens tussen GL/PvdA en VVD. Belastingtechnisch zeker (ze heffen meer en progressief op vermogen, voegen een 4e schijf van 55% in in box 1 en willen de erfbelasting verhogen). Qua liberalisering doorgaans een tikkeltje richting de VVD, dat wil ik je wel geven. Geen idee hoe dat deze periode is, zover heb ik de programma's ook weer niet uitgeplozen.
pi_219130829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bij GL-PvdA zijn ze vergeten dat een charismatische leider er ook toe doet. Timmermans is nou niet een persoon die men een morale boost geeft.
dat is de dikste engnek die we ook in politiek den haag hebben gezien En als je wilt dat het land volstroomt met asielzoekertjes uit moslimlanden - moet je vooral gl/pvda stemmen. Dan is er niks meer over van het land. Engeland deel 2 hier dan.
pi_219130846
Toch onvoorstelbaar dat er blijkbaar zo veel mensen instemmen met nog massalere niet-westerse immigratie en een forse lastenverzwaring. Allemaal leuk en aardig wat Jetten en Timmermans in die debatten beweren, als ze aan de macht zijn dan worden de maskers pas echt afgeworpen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:45:21 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219130848
Ik weet nog steeds niet of erop wil stemmen, maar een Minpres Bontenbal zie ik wel een stuk beter zitten.

D66 mag van mij doodvallen sinds de ellende met het leenstelsel. Partij voor onderwijs mijn reet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:46:42 #62
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219130874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Apotheose het volgende:

[..]
dat is de dikste engnek die we ook in politiek den haag hebben gezien En als je wilt dat het land volstroomt met asielzoekertjes uit moslimlanden - moet je vooral gl/pvda stemmen. Dan is er niks meer over van het land. Engeland deel 2 hier dan.
Dit soort populisme :') Onder rechtse regeringen hebben we meer netto migratie gehad dan onder centrumlinkse en midden regeringen.

Sterker nog, de hoogste netto migratie hebben we onder de 2 meest rechtse kabinetten ooit gehad.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:47:28 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219130887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dank je. Ik val daar onder. Komt wel goed.

Hoe dan ook, D66 valt denk ik economisch ergens tussen GL/PvdA en VVD. Belastingtechnisch zeker (ze heffen meer en progressief op vermogen, voegen een 4e schijf van 55% in in box 1 en willen de erfbelasting verhogen). Qua liberalisering doorgaans een tikkeltje richting de VVD, dat wil ik je wel geven. Geen idee hoe dat deze periode is, zover heb ik de programma's ook weer niet uitgeplozen.
Nee, D66 is de Nederlandse manifestatie van trickle-down-economics. Reagan. Thatcher. Friedman.

Komt wel goed? Hoor je over een jaar nog wel.

Goeiedag, waarom zijn zoveel Nederlanders zo intens dom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219130921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Apotheose het volgende:

[..]
Klopt onder D66 en GL/PvdA worden de sluizen met asielzoekers wagenwijd opengezet.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219130923
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Toch onvoorstelbaar dat er blijkbaar zo veel mensen instemmen met nog massalere niet-westerse immigratie en een forse lastenverzwaring.
ja ik kan daar ook met mijn volle verstand niet bij. 8)7 8)7 8)7
pi_219130935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Toch onvoorstelbaar dat er blijkbaar zo veel mensen instemmen met nog massalere niet-westerse immigratie en een forse lastenverzwaring.
Vele niet-westerlingen mogen inmiddels stemmen en zullen met toejuichen van rancuneuze Frankfurt-commies de erfenis (oorlogsbuit) van de autochtone boomers proberen af te pakken door te stemmen op hoogverraadpartijen als GL-PvdA of D66.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219130939
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit soort populisme :') Onder rechtse regeringen hebben we meer netto migratie gehad dan onder centrumlinkse en midden regeringen.

Sterker nog, de hoogste netto migratie hebben we onder de 2 meest rechtse kabinetten ooit gehad.
als d666 ervoor zorgt dat we nooit meer last hebben van de islam - dan heeft ie mijn stem.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:50:47 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219130946
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of erop wil stemmen, maar een Minpres Bontenbal zie ik wel een stuk beter zitten.

D66 mag van mij doodvallen sinds de ellende met het leenstelsel. Partij voor onderwijs mijn reet.
D66 is VVD met een regenboogvlag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:50:50 #69
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219130948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zowel PvdA als D66 hebben hebben een bijdrage geleverd aan de Rutte-afbraak en omvolking.

Termen als 'links' en 'rechts' zijn totaal niet interessant in deze discussie.
pi_219130950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, D66 is de Nederlandse manifestatie van trickle-down-economics. Reagan. Thatcher. Friedman.

Komt wel goed? Hoor je over een jaar nog wel.
Ach welnee joh, het is al decennia lang dat we economisch rechtse kabinetten hebben gehad en geregeld rechtser dan wat D66 voorstaat. Als je niet wil zien dat ze economisch niet zo rechts zijn als VVD of JA21... tsja, ik kijk daar anders naar.
pi_219130956
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel apart dat er opeens nog zulke bewegingen zijn.

Waar zijn/gaan de PVV stemmers heen dan?
De uitkeringen zijn net binnen dus die zullen wel met halve liters en een frituurpan in de voortuin zitten 14.gif
pi_219130963
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-
pi_219130971
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De uitkeringen zijn net binnen dus die zullen wel met halve liters en een frituurpan in de voortuin zitten 14.gif
ja want elke pvv stemmer is een uitkeringtrekker natuurlijk :')
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:52:02 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219130975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hi-la-risch.

Misschien eens inlezen wat de huidige trendy partij D66 precies vindt van uitkeringsgerechtigden.

Die kun je prima 80 uur per week tegen beneden minimumloon paprika's laten plukken. Als ze in ieder geval ook maar de 'hoe maak ik een linkedin profiel'-cursus van de dikbetaalde externe D66-guru volgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:53:53 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219130997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]
fixed
Wat raar toch weer, dat je niet gewoon je eigen mening kan geven in een reactie, maar mijn quote moet aanpassen naar iets wat jij vindt.

Typisch PVV
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')