Nog wat schijnheiliger vind ik. VVD komt er gewoon voor uit dat ze niet verder komen dan je meer geld beloven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66 is VVD met een regenboogvlag.
Da's ook niet best inderdaad. Debat niet gezien helaas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-
Dit gaan we toch niet willen, mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
->Bontenbal tijdens Den Haag-debat: verbod op anonieme social media accounts en camera's met gezichtsherkenning <-
Mwah, D66 is economisch gezien ook behoorlijk voor de controle en zeker niet voor marktwerking. Men had tijdenlang het mantra 'overheid als marktmeester'. Tel daar het Europeanisme en de doorgeslagen intersectionele identiteitspolitiek bij op en je zit in de linkerhelft van het politieke spectrum.quote:
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Slotpeiling De Hond:
[ afbeelding ]
Wel in grote lijnen gelijk met Ipsos, maar net een andere grootste en een aanzienlijk grotere VVD.
Hij is wel de enige die VVD zo hoog peilt, dus het valt te bezien. Ze lijken het wel allemaal eens over waar de andere partijen ongeveer staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weer![]()
28 procent van de kiesgerechtigde bevolking is 65 jaar of ouder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ongekend hoor als dit klopt. Dat kan toch haast niet? De VVD ook echt ineens weer![]()
Dat gaat de VVD nooit doen, electorale zelfmoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:26 schreef Red_85 het volgende:
Gl-d66-vvd-cda
NL stuk dood als dat gebeurd.
Geen enkele weldenkende Nederlander stemt op D66 dus bullshit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)en-dicht-bij-elkaar/
[..]
Had niemand verwacht denk ik![]()
D66 grootste, daarna GL-PvdA en daarna PVV op totale percentages.![]()
Dit slotdebat zou zomaar een enorme shift kunnen veroorzaken.
D66 15,4%
GL-PvdA 15%
PVV 14,8%
Bontebal is een ongelooflijke engnek. Maar teveel mensen zien niet door zijn fatsoen-act heen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nog wat schijnheiliger vind ik. VVD komt er gewoon voor uit dat ze niet verder komen dan je meer geld beloven.
Ik denk dat het een dag van rouw zal worden hier op Fok! mocht Dilan gaan winnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Conservatieve partijen krijgen altijd meer zetels dan de peilingen voorspellen, en progressieve partijen altijd minder. Het zijn immers niet de mensen die stemmen die de uitslag bepalen, maar de mensen die de stemmen tellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vorige verkiezingen had Ipsos de D66 op 11 zetels gepeild, het werden er 9.
Vorige verkiezingen had Ipsos de PVV op 27 zetels gepeild, het werden er 37.
Voor de 364ste keer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD nooit doen, electorale zelfmoord.
Totaal onvergelijkbaar ook met de peilingen hier voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:30 schreef Jojoke het volgende:
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of De Hond echt mensen heeft gebeld voor deze peiling. Het lijkt zijn standaard kunstje. Tweestrijd tussen Wilders en Timmermans, want die vinden veel mensen eng. Dan VVD als derde, maar nu moet hij ook rekening houden met D66, dus heeft hij hen maar gelijk gezet.
Lineaire TV vind ik zo’n dom woord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
28 procent van de kiesgerechtigde bevolking is 65 jaar of ouder.
Gemiddelde leeftijd kiezer bijna 52 jaar.
De invloed van lineare TV op verkiezingen zal alleen maar groter worden.
Je vergeet de PVV. Rutte Iquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Zowel PvdA als D66 hebben hebben een bijdrage geleverd aan de Rutte-afbraak en omvolking.
Termen als 'links' en 'rechts' zijn totaal niet interessant in deze discussie.
PvdA/GL - D66 - CDA en dan Timmermans als premierquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Slotpeiling De Hond:
[ afbeelding ]
Wel in grote lijnen gelijk met Ipsos, maar net een andere grootste en een aanzienlijk grotere VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |