Het forumbeest is unleashed.quote:
Niet om Borsato te verdedigen, maar er is wel een groot verschil tussen wat die 2 uitgespookt hebben. Waar Bouali duidelijk veel verder de grenzen overging (daadwerkelijk seksueel contact) lijkt dit bij Borsato (gelukkig!) nog beperkt tot aanraking. Ik denk dat veel mensen in NL ook zo dom zijn om het stuk uitlokking door de moeder te onthouden en daarmee de boel te verzachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in het geval van Ali Bouali en Marco Borsato iets anders uit zal pakken.
Ik wil dat best geloven maar helemaal zuivere koffie is het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:03 schreef Caland het volgende:
Borsato nu in de zaal: 'Voor het geval er nog onduidelijkheid over is, ik heb haar niet seksueel misbruikt'
Dat kunnen rechters gelukkig wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Marco is iets te eerlijk denk ik om zich er nog uit te kunnen redden.
Dat hij is ingegaan op de avances van die moeder en andere volwassen vrouwen, ok. Maar nee, het is niet normaal om als 47 jarige kerel een 15 jarige seksueel te benaderen. Ja, het kan nog best wel eens zijn dat je een 15 jarige op afstand ziet en dan denkt 'mooie meid', maar daadwerkelijk seksueel benaderen... nope.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
Voor mijn gevoel is er 1 ding wat niet klopt/of wat op zijn minst heel vreemd is.
Als je als geile man het allemaal zo voorgeschoteld krijgt:
- naakte vrouw met grote tieten op bed
- toegestuurde sekstapes
- Zes vrouwen die met blote tieten voor je gaan staan
- vrouwen die op je schoot komen zitten en met jou willen knuffelen
- een fanclub waarvan er een behoorlijk aantal vrouwen het met hem willen doen
En je wordt dan nog niet beticht dat je er 1 hebt doorgehaald omdat je je niet langer kon inhouden dan verbaast mij dat gruwelijk.
Ik vermoed toch dat elke willekeurige Fok!er er voor was gevallen.
De gemiddelde FOK!ker heeft al een plakkerig broekje bij het typen van dit bericht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
Voor mijn gevoel is er 1 ding wat niet klopt/of wat op zijn minst heel vreemd is.
- toegestuurde sekstapes
En je wordt dan nog niet beticht dat je er 1 hebt doorgehaald omdat je je niet langer kon inhouden dan verbaast mij dat gruwelijk.
Maar we weten ook niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hij is ingegaan op de avances van die moeder en andere volwassen vrouwen, ok. Maar nee, het is niet normaal om als 47 jarige kerel een 15 jarige seksueel te benaderen. Ja, het kan nog best wel eens zijn dat je een 15 jarige op afstand ziet en dan denkt 'mooie meid', maar daadwerkelijk seksueel benaderen... nope.
Hij houdt van De Waarheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Marco is iets te eerlijk denk ik om zich er nog uit te kunnen redden.
Dan zoek je het wel op, ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:06 schreef William_Papadin het volgende:
Even los van wat hij wel of niet gedaan zou hebben, wat bezielt je om jezelf in zo'n situatie te brengen, en dan gewoon doodleuk daarin te blijven zitten. Je hebt zelf toch wel door dat het niet normaal is als de dochter met blote tieten rondloopt terwijl je daar op de bank zit en je daar asap weg moet blijven.
Deze songtekst kan-ie niet meer zingen zonder dat mensen met een schuin oog naar hem kijken:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef Eightyone het volgende:
Lil' Kleine is goed terug gekomen, maar het scheelt dat die al geen 'ideale schoonzoon'-reputatie had.
Bij Ali B is dat ook maar 'meh'.
quote:Marco Borsato - De Speeltuin
Door kapotgeschoten straten
Zonder vader, zonder land
Loop je hulpeloos verlaten
Aan je moeders warme hand
Als een schaap tussen de wolven
Naar bestemming onbekend
En niemand ziet hoe klein je bent
Niemand ziet hoe klein je bent
Morgen zal het vrede zijn
Zal de zon je strelen
Zal de wereld weer een speeltuin zijn
En kun je rustig spelen Na de winter komt de lente
Wordt de grijze lucht weer blauw
Maar al ben je uit de oorlog
Gaat de oorlog ooit uit jou?
Mooie ogen zijn vergiftigd
Zijn aan het geweld gewend
En niemand ziet hoe klein je bent
Niemand ziet hoe klein je bent
Misschien wel ja. Maar dat zijn dan die Ria's die Borsato als een religie beleven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet om Borsato te verdedigen, maar er is wel een groot verschil tussen wat die 2 uitgespookt hebben. Waar Bouali duidelijk veel verder de grenzen overging (daadwerkelijk seksueel contact) lijkt dit bij Borsato (gelukkig!) nog beperkt tot aanraking. Ik denk dat veel mensen in NL ook zo dom zijn om het stuk uitlokking door de moeder te onthouden en daarmee de boel te verzachten.
Al naar gelang wat er nog volgt ben ik er echt van overtuigd dat als Borsato wil terugkeren hij dit zonder problemen voor elkaar krijgt.
Ik denk dat je onderschat hoe groot de walging en de consensus is over het met je tengels aan kleine meisjes zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.
Uiteindelijk interesseert het ons Nederlanders niks.
Koudwatervrees. Wel met het teentje het water aantikken maar niet verder dan dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar we weten ook niet of dat waar is.
Niemand heeft hem beticht dat hij iemand 'verkacht' heeft of dat er echt van penetratie sprake was.
Iets dat hem meermaals op een presenteerblaadje blijkbaar is aangeboden. Juist dat maakt het vreemd.
Klinkt als een script voor een leuke film.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
- toegestuurde sekstapes
Toch bleef hij. Toch ging hij erin mee en deed mee.quote:Borsato: "Waarom stimuleer je als moeder je dochter om haar bh uit te trekken? Waarom deel je een opname van je seksende dochter? Waarom stuur je een filmpje waarin je haar aanspoort haar borsten te laten zien? Dat is toch niet normaal?"
Hoe heet dat syndroom dat je denkt dat jij het allemaal wel op kunt lossen en je verantwoordelijk wil voelen. Daar lijkt het namelijk sterk op. Maar hij heeft inderdaad wel zowat alle rode vlaggen gemist die er waren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:06 schreef William_Papadin het volgende:
Even los van wat hij wel of niet gedaan zou hebben, wat bezielt je om jezelf in zo'n situatie te brengen, en dan gewoon doodleuk daarin te blijven zitten. Je hebt zelf toch wel door dat het niet normaal is als de dochter met blote tieten rondloopt terwijl je daar op de bank zit en je daar asap weg moet blijven.
Inderdaad. Beiden verdienen straf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Toch bleef hij. Toch ging hij erin mee en deed mee.
Maar daar draaien we voor het gemak even omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |