Ik zeg celstraf voor het naakte lichaam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Haar naakte lichaam die in mijn hoofd blijft zitten, mij geen moment met rust laat.
quote:
Ik denk dat de rechter het zo ziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat dus mee in het had ze maar geen kort rokje moeten dragen argument, of toch niet? Wat verwarrend allemaal.
Hij liet de stier stevig grazenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:57 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.flair.nl/juic(...)%2Fwww.google.com%2F
Voor wie tijd heeft. Bezig baasje met de vrouwen en meisjes.
Ander daderprofiel hequote:
Strategie van de verdediging is duidelijk om de moeder als de echte dader af te schilderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:57 schreef Benny het volgende:
Wel knap dat Marco zich in deze het slachtoffer van die moeder laat lijken. Het kan haast toch niet anders dat hij daar net zo goed aan meedeed
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat de rechter het zo ziet.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat er echt kan worden bewezen over de moeder en het meisje.
Straks is er nul bewijs.
Ali B. heeft er heel bewust voor gekozen om te vluchten en zijn carrière, vooralsnog, aan de wilgen te hangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.
Ali B en Thijs Römer zien we ook niet terug.
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef roos94 het volgende:
Maar what-the-fuck dacht die moeder tijdens dit alles? Wat haalde zij hieruit? Wat is haar reden?
1. Dichter bij Marco komen (waarschijnlijk zwaar obsessief gedrag en/of 2. Financieel gewin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:59 schreef roos94 het volgende:
Maar what-the-fuck dacht die moeder tijdens dit alles? Wat haalde zij hieruit? Wat is haar reden?
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Haar naakte lichaam die in mijn hoofd blijft zitten, mij geen moment met rust laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |