SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De stand na Basel:
01. BobW 4730
02. wimderon 4240
03. mitt 3705
04. APK 3290
05. danusz1986 2770
06. voetbalmanager2 1875
07. TheVulture 1755
08. Bruce117 1740
09. superniger 1265
10. franklop 935
11. Ambrosius 835
12. intel 755
13. Szura 395
14. kleinzusje 355
15. de_boswachter 290
16. Cavalier 285
17. Wereldgozer 270
18. knijn1985 215
19. Anneloos 145
20. Sebastiaan92 115
21. Snakehead85 50
22. groenen 25
23. heywoodu 25
Een schrale troost: @Wereldgozer heeft het nóg slechter gedaan (met één deelname meer, nota bene).quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
290 punten en het hele seizoen actief meegedaan. Man man man man man.
Dat je bij de voetbaltoto bovenaan staat is mij ook een raadsel..quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
290 punten en het hele seizoen actief meegedaan. Man man man man man.
Jouw probleem.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat je bij de voetbaltoto bovenaan staat is mij ook een raadsel..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een schrale troost: @:Wereldgozer heeft het nóg slechter gedaan (met één deelname meer, nota bene).
Dimitrov heeft gewonnen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN (12/16)
de_boswachter: Cazaux, Auger-Aliassime
Ambrosius: Khachanov
danusz1986: Khachanov
BobW: Norrie
Bruce117: Norrie
mitt: Norrie
Wereldgozer: Norrie
wimderon: Norrie
Anneloos: Rinderknech
knijn1985: Rinderknech
intel: Rublev
TheVulture: Tien
* OUT (4/16)
Pick 1:
APK: Nakashima
franklop: Nakashima
superniger: Dimitrov
voetbalmanager2: Nakashima
Inderdaad! Daar is alleen wel toernooiwinst voor nodig...quote:
Doe eens lief voor @Anneloos godinquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
De top-11 is uitgschakeld, met uitzondering van @:TheVulture! @:Anneloos is kansloos, maar maar ik en zelfs @:de_boswachter (bij de traditionele afzegging van @:APK) hebben nog een theoretische kans op het behalen van de XL Finals... Spannend!
* IN (4/16)
Anneloos: Rinderknech, Diallo
de_boswachter: Cazaux, Auger-Aliassime
intel: Rublev, Auger-Aliassime
TheVulture: Tien, Auger-Aliassime
* OUT (12/16)
Pick 1:
Pick 2:
Ambrosius: Khachanov, Griekspoor
BobW: Norrie, Etcheverry
Bruce117: Norrie, Etcheverry
danusz1986: Khachanov, Etcheverry
knijn1985: Rinderknech, Etcheverry
mitt: Norrie, Griekspoor
superniger: Dimitrov, Griekspoor
Wereldgozer: Norrie, Etcheverry
wimderon: Norrie, Etcheverry
Zo je best gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zucht. Tot 2026. Succes met de finals!
Dacht sarcastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Lekker kroelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht sarcastisch:@ Kom knuffelen dan. Ik heb een uithuilschouder nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:13 schreef Anneloos het volgende:
Dag 5 SheltonJe zei niet welk gevoel, maar het heeft niet zo goed uitgepakt voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einduitslag Parijs:
* IN (0/16)
* OUT (16/16)
Pick 1:
Pick 2:
Ambrosius: Khachanov, Griekspoor
BobW: Norrie, Etcheverry
Bruce117: Norrie, Etcheverry
danusz1986: Khachanov, Etcheverry
knijn1985: Rinderknech, Etcheverry
mitt: Norrie, Griekspoor
superniger: Dimitrov, Griekspoor
Wereldgozer: Norrie, Etcheverry
wimderon: Norrie, Etcheverry
Pick 3:
de_boswachter: Cazaux, Auger-Aliassime, Rinderknech
intel: Rublev, Auger-Aliassime, Ruud
Pick 4:
TheVulture: Tien, Auger-Aliassime, De Minaur, -
Pick 5:
Anneloos: Rinderknech, Diallo, Cerundolo, Bublik, Shelton
Vorig jaar had de nummer 10 2030 punten, jaar ervoor 1935.quote:Op maandag 3 november 2025 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu nog 1 afzegging en we hebben met franklop een XL-Finals deelnemer met minder dan 1000 punten
Running gag?quote:
Ik ben ook benieuwd @InTrePidIvityquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:15 schreef danusz1986 het volgende:
Wat is de schiftingsvraag van morgen?
quote:
En ik heb ook geen idee welke speler ik nu representeer na de afzegging van Djoko.quote:Op zondag 9 november 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
Misschien gaan we dit jaar de NEXT GEN Finals doen wegens het niveau dat we aan de dag hebben gelegd?
Dat had ik al gedaan ja, stond in de uitlegpost. Was wellicht handiger geweest om daar ook de schiftingsvraag in te zettenquote:Op zondag 9 november 2025 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar intel en mijzelf (voor zekerheid). Weet niet of jullie ook al voor de wedstrijden van vandaag hem ge-pmd hebben.
Hoop nog wel dat hij boven water komt deze dagen
De inbox "intel" is niet beschikbaar.quote:Op zondag 9 november 2025 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar intel en mijzelf (voor zekerheid). Weet niet of jullie ook al voor de wedstrijden van vandaag hem ge-pmd hebben.
Hoop nog wel dat hij boven water komt deze dagen
InTrePidIvity is het dan ookquote:Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef superniger het volgende:
[..]
De inbox "intel" is niet beschikbaar.
Mijn picks voor dag 2 stuur ik naar jouw DM.
Schiftingsvraag mag eventueel ook naar mij. Maar als hij naar intel is dan is het ook primaquote:Op maandag 10 november 2025 06:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had al iets naar intel gestuurd.
Moet ik wat naar jou sturen? En wat?
Helemaal nietquote:
Helemaal welquote:
De groepsindeling wordt niet meer gewijzigd, dus jij blijft Shelton. @danusz1986 was Djokovic en wordt nu Musetti. @superniger is Auger-Aliassime.quote:Op zondag 9 november 2025 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
En ik heb ook geen idee welke speler ik nu representeer na de afzegging van Djoko.
Misschien moeten Bob en Wim het maar onderling gaan uitmaken. De rest is toch al kansloos.
Moet ik alleen picks dm'em op de dagen dat Auger-Aliassime speelt?quote:Op maandag 10 november 2025 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De groepsindeling wordt niet meer gewijzigd, dus jij blijft Shelton. @:danusz1986 was Djokovic en wordt nu Musetti. @:superniger is Auger-Aliassime.
Dit is de groepsindeling. Groen = Bjorn Borg, rood = Jimmy Connors.
[ afbeelding ]
Nee, Auger-Aliassime was alleen maar om je plek in de poule te bepalen. Je geeft je picks per PM door voor alle wedstrijden die gespeeld worden.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef superniger het volgende:
Moet
[..]
Moet ik alleen picks dm'em op de dagen dat Auger-Aliassime speelt?
Kom op maat je kunt het. Doe het voor je vrienden in DRT!!!!quote:Op maandag 10 november 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
Maak ik nog kans? Moet ik hopen op veel of weinig eerste services? Spannend!
Ik kan zeggen dat er 7% zit tussen jou en Bruce!quote:Op maandag 10 november 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
Maak ik nog kans? Moet ik hopen op veel of weinig eerste services? Spannend!
Zie PM: vóór de eerste wedstrijd morgen alle vier wedstrijden voorspellen plus twee schiftingsvragen!!quote:Op maandag 10 november 2025 22:31 schreef danusz1986 het volgende:
Is het nieuw dat er maar 2 potten zijn per dag? Dacht altijd 2 in de middag en dan 2 in de avond. Morgen dus 2 uitslagen doorgeven en de schiftingsvraag.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:mitt en @:voetbalmanager2, doe jullie ding! De rest is al binnen...
Altijd zo geweest hoor. Alleen was het meestal 1 poule op een dag dat werd gespeeldquote:Op maandag 10 november 2025 22:31 schreef danusz1986 het volgende:
Is het nieuw dat er maar 2 potten zijn per dag? Dacht altijd 2 in de middag en dan 2 in de avond. Morgen dus 2 uitslagen doorgeven en de schiftingsvraag.
Ik vind het maar een kutformat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Top, nu @:mitt nog, met z'n divagedrag.
Even doorbijten nog, je kunt je comeback glorieus afronden!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutformat.
Ik snap @:APK wel.
Maar geef je nog wel even je voorspellingen door? Dan kan ik alles posten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutformat.
Ik snap @:APK wel.
Gedaan heur.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar geef je nog wel even je voorspellingen door? Dan kan ik alles posten.
Die waren uiteindelijk niet relevant, Fritz heeft je de das omgedaan!quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:43 schreef wimderon het volgende:
Wat waren de voorspellingen van de eerste twee wedstrijden die wel ingestuurd waren?
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:47 schreef wimderon het volgende:
Dus @:Bruce117 had ook Alcaraz in 2 en Zverev in 2?
Misschien heeft @wimderon nog een obscure site waar het bijgehouden wordtquote:Op woensdag 12 november 2025 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een geneuzel, ik zie net dat ze het aantal gewonnen netpunten niet bijhouden![]()
Bereid jullie vast voor op een extra schiftingsvraag
Op Flashscore houden ze het bij.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een geneuzel, ik zie net dat ze het aantal gewonnen netpunten niet bijhouden![]()
Bereid jullie vast voor op een extra schiftingsvraag
quote:
Kijk, dat scheelt weer!quote:
Ik kom op 38 aces en 64 gewonnen netpunten totaal bij de potjes van gisterenquote:Op woensdag 12 november 2025 14:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat scheelt weer!
Dan even een update voor ronde 1. Er zijn momenteel 30 aces geslagen, waardoor mitt wint van voetbalmanager 2 (4*-4). Bruce117 had al gewonnen en bij de overige wedstrijden hangt het er dus nog om!
• TheVulture (52 aces) vs. danusz1986 (64 aces)
• BobW (52 aces) vs. superniger (51 aces)
Voor ronde twee zien we dat danusz1986 heeft gewonnen van Bruce117 en dat BobW wint van mitt o.b.v. de schiftingsvraag (momenteel 69 gewonnen netpunten). Bij de andere wedstrijden is het nog even spannend!
Ik had de live-stats van Shelton - Auger-Aliassime er op moment van schrijven in meegenomen, maar die 30 uit m'n eerdere post moest op 40 zijn (38 + 2). Kleine typo.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kom op 38 aces en 64 gewonnen netpunten totaal bij de potjes van gisteren
De organisatie van dit spel is al jaren een ondoorzichtig proces gerund door schimmige figuren (m.u.v. @norich), dit mag toch geen verrassing zijn!quote:
Haha, ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:18 schreef mitt het volgende:
@:voetbalmanager2 heeft wat moeite met het inschatten van de schiftingsvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 13 november 2025 16:13 schreef mitt het volgende:
Die vieze Kyrgios avatar gaat me nog pakken op de schiftingsvraag
quote:Op donderdag 13 november 2025 10:18 schreef mitt het volgende:
@:voetbalmanager2 @:mitt heeft wat moeite met het inschatten van de schiftingsvraag
quote:Op donderdag 13 november 2025 16:13 schreef mitt het volgende:
Die vieze Kyrgios avatar gaat me nog pakken op de schiftingsvraag
Lekker dan, je hebt helemaal gelijk! Hoog tijd voor de winterstopquote:Op zaterdag 15 november 2025 04:20 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij is de schiftingsvraag op 67,875% geëindigd?
Niet dusquote:
Ik zou je succes willen wensen, maar dat zou niet gemeend zijn in dezen.quote:Op zondag 16 november 2025 15:45 schreef BobW het volgende:
Spannend wimderon, maar ik had ook niet anders verwacht van je.
Jaaaaaaa koekoek.quote:Op zondag 16 november 2025 20:31 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd wimderon met de finaleplaats.
Gefeliciteerd @:superniger met de toernooioverwinning
Maar wat betekent dit voor de eindstand in de ranking? Laten we kijken van plek 8 (eigenlijk 9) naar 1:quote:Op zondag 16 november 2025 20:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Jaaaaaaa koekoek.
Ik sta vanaf nu voor eeuwig in de OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |