Dat had ik al gedaan ja, stond in de uitlegpost. Was wellicht handiger geweest om daar ook de schiftingsvraag in te zettenquote:Op zondag 9 november 2025 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar intel en mijzelf (voor zekerheid). Weet niet of jullie ook al voor de wedstrijden van vandaag hem ge-pmd hebben.
Hoop nog wel dat hij boven water komt deze dagen
De inbox "intel" is niet beschikbaar.quote:Op zondag 9 november 2025 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar intel en mijzelf (voor zekerheid). Weet niet of jullie ook al voor de wedstrijden van vandaag hem ge-pmd hebben.
Hoop nog wel dat hij boven water komt deze dagen
InTrePidIvity is het dan ookquote:Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef superniger het volgende:
[..]
De inbox "intel" is niet beschikbaar.
Mijn picks voor dag 2 stuur ik naar jouw DM.
Schiftingsvraag mag eventueel ook naar mij. Maar als hij naar intel is dan is het ook primaquote:Op maandag 10 november 2025 06:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had al iets naar intel gestuurd.
Moet ik wat naar jou sturen? En wat?
Helemaal nietquote:
Helemaal welquote:
De groepsindeling wordt niet meer gewijzigd, dus jij blijft Shelton. @danusz1986 was Djokovic en wordt nu Musetti. @superniger is Auger-Aliassime.quote:Op zondag 9 november 2025 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
En ik heb ook geen idee welke speler ik nu representeer na de afzegging van Djoko.
Misschien moeten Bob en Wim het maar onderling gaan uitmaken. De rest is toch al kansloos.
Moet ik alleen picks dm'em op de dagen dat Auger-Aliassime speelt?quote:Op maandag 10 november 2025 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De groepsindeling wordt niet meer gewijzigd, dus jij blijft Shelton. @:danusz1986 was Djokovic en wordt nu Musetti. @:superniger is Auger-Aliassime.
Dit is de groepsindeling. Groen = Bjorn Borg, rood = Jimmy Connors.
[ afbeelding ]
Nee, Auger-Aliassime was alleen maar om je plek in de poule te bepalen. Je geeft je picks per PM door voor alle wedstrijden die gespeeld worden.quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef superniger het volgende:
Moet
[..]
Moet ik alleen picks dm'em op de dagen dat Auger-Aliassime speelt?
Kom op maat je kunt het. Doe het voor je vrienden in DRT!!!!quote:Op maandag 10 november 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
Maak ik nog kans? Moet ik hopen op veel of weinig eerste services? Spannend!
Ik kan zeggen dat er 7% zit tussen jou en Bruce!quote:Op maandag 10 november 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
Maak ik nog kans? Moet ik hopen op veel of weinig eerste services? Spannend!
Zie PM: vóór de eerste wedstrijd morgen alle vier wedstrijden voorspellen plus twee schiftingsvragen!!quote:Op maandag 10 november 2025 22:31 schreef danusz1986 het volgende:
Is het nieuw dat er maar 2 potten zijn per dag? Dacht altijd 2 in de middag en dan 2 in de avond. Morgen dus 2 uitslagen doorgeven en de schiftingsvraag.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:mitt en @:voetbalmanager2, doe jullie ding! De rest is al binnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |