Altijd zo geweest hoor. Alleen was het meestal 1 poule op een dag dat werd gespeeldquote:Op maandag 10 november 2025 22:31 schreef danusz1986 het volgende:
Is het nieuw dat er maar 2 potten zijn per dag? Dacht altijd 2 in de middag en dan 2 in de avond. Morgen dus 2 uitslagen doorgeven en de schiftingsvraag.
Ik vind het maar een kutformat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Top, nu @:mitt nog, met z'n divagedrag.
Even doorbijten nog, je kunt je comeback glorieus afronden!quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutformat.
Ik snap @:APK wel.
Maar geef je nog wel even je voorspellingen door? Dan kan ik alles posten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutformat.
Ik snap @:APK wel.
Gedaan heur.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar geef je nog wel even je voorspellingen door? Dan kan ik alles posten.
Die waren uiteindelijk niet relevant, Fritz heeft je de das omgedaan!quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:43 schreef wimderon het volgende:
Wat waren de voorspellingen van de eerste twee wedstrijden die wel ingestuurd waren?
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:47 schreef wimderon het volgende:
Dus @:Bruce117 had ook Alcaraz in 2 en Zverev in 2?
Misschien heeft @wimderon nog een obscure site waar het bijgehouden wordtquote:Op woensdag 12 november 2025 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een geneuzel, ik zie net dat ze het aantal gewonnen netpunten niet bijhouden![]()
Bereid jullie vast voor op een extra schiftingsvraag
Op Flashscore houden ze het bij.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een geneuzel, ik zie net dat ze het aantal gewonnen netpunten niet bijhouden![]()
Bereid jullie vast voor op een extra schiftingsvraag
quote:
Kijk, dat scheelt weer!quote:
Ik kom op 38 aces en 64 gewonnen netpunten totaal bij de potjes van gisterenquote:Op woensdag 12 november 2025 14:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat scheelt weer!
Dan even een update voor ronde 1. Er zijn momenteel 30 aces geslagen, waardoor mitt wint van voetbalmanager 2 (4*-4). Bruce117 had al gewonnen en bij de overige wedstrijden hangt het er dus nog om!
• TheVulture (52 aces) vs. danusz1986 (64 aces)
• BobW (52 aces) vs. superniger (51 aces)
Voor ronde twee zien we dat danusz1986 heeft gewonnen van Bruce117 en dat BobW wint van mitt o.b.v. de schiftingsvraag (momenteel 69 gewonnen netpunten). Bij de andere wedstrijden is het nog even spannend!
Ik had de live-stats van Shelton - Auger-Aliassime er op moment van schrijven in meegenomen, maar die 30 uit m'n eerdere post moest op 40 zijn (38 + 2). Kleine typo.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kom op 38 aces en 64 gewonnen netpunten totaal bij de potjes van gisteren
De organisatie van dit spel is al jaren een ondoorzichtig proces gerund door schimmige figuren (m.u.v. @norich), dit mag toch geen verrassing zijn!quote:
Haha, ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:18 schreef mitt het volgende:
@:voetbalmanager2 heeft wat moeite met het inschatten van de schiftingsvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |