Juh , ruimte voor 3 gezinnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hallo jij kan een complete woonwijk kwijt daar
Dat soort dozen heeft B er meerdere van, en dan natuurlijk net niet het kabeltje dat je nodig hadquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:56 schreef flipsen het volgende:
Geen moeite met opruimen. Ik kwam naar Argentinië met letterlijk 1 kofferAlleen oude computers wil ik nog wel eens bewaren, God knows why... Nou ja, en natuurlijk de beroemde mannen-doos (vol kabels, opladers, stekkertjes en meer van dat grut).
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:56 schreef flipsen het volgende:
Geen moeite met opruimen. Ik kwam naar Argentinië met letterlijk 1 kofferAlleen oude computers wil ik nog wel eens bewaren, God knows why... Nou ja, en natuurlijk de beroemde mannen-doos (vol kabels, opladers, stekkertjes en meer van dat grut).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, die mannendoos heb ik ook. Iemand nog een SCART kabel nodig?
Ik heb een lade en een tas vol spaghettiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, die mannendoos heb ik ook. Iemand nog een SCART kabel nodig?
In het ene dressoir staat serviesgoed en ligt bestek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:14 schreef Barreltje het volgende:
opruimen gaat hier ook wel gepaard met organiseren
nieuwe dozen en de dymo
oh en de kabels zitten in de tv kast / dressoir. wat hebben jullie daar ?
Maar hij kijkt er vast op die ontwapenende @JFlip manier bij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 18 jaar geleefd met altijd minimaal 25 computers in huis en kasten vol aanverwante zooi. En stond het maar in een kast, maar hij kan dus voor geen meter opruimen. Of u überhaupt iets naar de zijkant van een kamer of zelfs buiten het looppad schuiven. En nu dat net bijna allemaal weg is (bussen vol naar de metaalhandel), gaat hij nog even lollig doen. Too soon man. Echt too soon.
Daar trap ik dus niet meer inquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hij kijkt er vast op die ontwapenende @:JFlip manier bij?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar trap ik dus niet meer in
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik nog steeds niet kan lachen om grapjes over mannenkast-gerelateerde zaken. J zei gisteren gekscherend: "ik beloof dat er niet weer kabels en computers door het hele huis zullen staan als ik weer ga ondernemen*".
Ik heb 18 jaar geleefd met altijd minimaal 25 computers in huis en kasten vol aanverwante zooi. En stond het maar in een kast, maar hij kan dus voor geen meter opruimen. Of u überhaupt iets naar de zijkant van een kamer of zelfs buiten het looppad schuiven. En nu dat net bijna allemaal weg is (bussen vol naar de metaalhandel), gaat hij nog even lollig doen. Too soon man. Echt too soon.
Er is een reorganisatie aangekondigd dus we zijn natuurlijk diverse scenarios aan het overwegen. Ondernemen hoort daar ook bij, maar liever niet.
De kans is niet groot hoor dat hij weer gaat ondernemen. Die vindt heus gewoon weer een leuke baan als dat nodig blijkt. Maar het is wel een scenario, al is het maar voor tijdelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:30 schreef AnneX het volgende:
Oh Lucky …herinner Jflip eraan hóe opgelucht hij was toen hij werknemer was geworden!
Edit: en al die vakantiedagen!
Alle kabels in de cloudquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nouww. Gewoon alles in de Cloud tegenwoordig toch? Up in smoke
Hoe werkt dat met pagina diagonaal vouwen? Ik zie het niet helemaal voor me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:48 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 quote uit vorig topic: …” Pff mijn hoofd zit er vol van! Hoe doen mensen dit??”…
Doorgaan met ademen en lijstjes maken en afstrepen.
Daarvoor had ik gewoon een schrift met allerlei sub onderwerpen door een pagina diagonaal te vouwen. Kan kleding zijn, kan boeken zijn, kan materieel zijn.
Ook administratief: een digitaal verhuisbericht aan de gemeente. Die geeft het door aan allerlei instanties. Kijk even op hun site. Verzekeringen beëindigen indien van toepassing. Huur bijtijds opzeggen.
Bank ging ook digitaal. Verhuisverlof op werk regelen i.c.m. vakantiedagen ms? Je reisabbo? De huisarts en gegevens doorsturen?
Affijn. Voor mij geldt als het op papier staat is het beter behapbaar. Mogelijk voor jou ook?![]()
Succes. Komp goe 😘
De besta tvkast beneden staat vol dvd's. De hoge besta kast ernaast gewichten, (niet aangesloten) dvdspeler, WD My Book externe harde schijf, kinderboeken, kerst/zwanger/geboorte/verjaardagskaarten, gekregen knutsels van buurkindjes, en vast meer wat ik vergeet. En in het bovenste stuk waar een vitrine deur voor zit, een schilderijtje van oma en een "spandoek" van buurmeisje die ze had gemaakt toen ze laatst bij mn hockey kwamen kijken. Boven de tvkast ook vol dvd's.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:14 schreef Barreltje het volgende:
opruimen gaat hier ook wel gepaard met organiseren
nieuwe dozen en de dymo
oh en de kabels zitten in de tv kast / dressoir. wat hebben jullie daar ?
Ik had het vanmiddag met mijn liefste over jou (en je chef en het leuke nieuws) en wij hebben een bezoekje aan jullie landgoed nog steeds op de lijst goede voornemens staan. Nu liefste weer met sabbatical is en dat volgend voorjaar/zomer misschien ook nog wel is, is er zelfs enige kans dat het ons in 2026 een keer lukt om in elk geval jullie land te bezoeken. Met emoe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:40 schreef Barreltje het volgende:
Met 250 m2 huis en een 150 m2 gym heb ik geen idee wat ruimte gebrek is![]()
We gaan deze winter wel weer eens eea weggpoien.
We hadden 4 huizen te combineren, ik geloof dat we nu na bijna 3 jaar wel gesetteld zijn wat we willen houden en wat niet..
leuk leuk! jullie zijn welkom!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag met mijn liefste over jou (en je chef en het leuke nieuws) en wij hebben een bezoekje aan jullie landgoed nog steeds op de lijst goede voornemens staan. Nu liefste weer met sabbatical is en dat volgens voorjaar/zomer misschien ook nog wel is, is er zelfs enige kans dat het ons in 2026 een keer lukt om in elk geval jullie land te bezoeken. Met emoe.
Ik maak hier wel fouten in, maar mijn regel is:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:06 schreef Tele6 het volgende:
Hoe beslis je wat er blijft, wat ga je bewaren voor ooit.
De mijn is: als ik al niet eens meer wist dat ik het had, of eenvoudig inwisselbaar is, dan mag het gedoneerd aan de wetenschap.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:30 schreef sigme het volgende:
Ik maak hier wel fouten in, maar mijn regel is:
wat je nieuw kan (her)kopen kan weg, wat onvervangbaar is niet
De invulling daarvan is persoonlijk, want een koekenpan kan je wel opnieuw kopen, de koekenpan die nog van je oma is geweest niet. Dus je kan het niet afmeten aan de beschrijving van het ding, alleen maar aan jouw band met het ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |