Hoe werkt dat met pagina diagonaal vouwen? Ik zie het niet helemaal voor me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:48 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 quote uit vorig topic: …” Pff mijn hoofd zit er vol van! Hoe doen mensen dit??”…
Doorgaan met ademen en lijstjes maken en afstrepen.
Daarvoor had ik gewoon een schrift met allerlei sub onderwerpen door een pagina diagonaal te vouwen. Kan kleding zijn, kan boeken zijn, kan materieel zijn.
Ook administratief: een digitaal verhuisbericht aan de gemeente. Die geeft het door aan allerlei instanties. Kijk even op hun site. Verzekeringen beëindigen indien van toepassing. Huur bijtijds opzeggen.
Bank ging ook digitaal. Verhuisverlof op werk regelen i.c.m. vakantiedagen ms? Je reisabbo? De huisarts en gegevens doorsturen?
Affijn. Voor mij geldt als het op papier staat is het beter behapbaar. Mogelijk voor jou ook?![]()
Succes. Komp goe 😘
De besta tvkast beneden staat vol dvd's. De hoge besta kast ernaast gewichten, (niet aangesloten) dvdspeler, WD My Book externe harde schijf, kinderboeken, kerst/zwanger/geboorte/verjaardagskaarten, gekregen knutsels van buurkindjes, en vast meer wat ik vergeet. En in het bovenste stuk waar een vitrine deur voor zit, een schilderijtje van oma en een "spandoek" van buurmeisje die ze had gemaakt toen ze laatst bij mn hockey kwamen kijken. Boven de tvkast ook vol dvd's.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:14 schreef Barreltje het volgende:
opruimen gaat hier ook wel gepaard met organiseren
nieuwe dozen en de dymo
oh en de kabels zitten in de tv kast / dressoir. wat hebben jullie daar ?
Ik had het vanmiddag met mijn liefste over jou (en je chef en het leuke nieuws) en wij hebben een bezoekje aan jullie landgoed nog steeds op de lijst goede voornemens staan. Nu liefste weer met sabbatical is en dat volgend voorjaar/zomer misschien ook nog wel is, is er zelfs enige kans dat het ons in 2026 een keer lukt om in elk geval jullie land te bezoeken. Met emoe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:40 schreef Barreltje het volgende:
Met 250 m2 huis en een 150 m2 gym heb ik geen idee wat ruimte gebrek is![]()
We gaan deze winter wel weer eens eea weggpoien.
We hadden 4 huizen te combineren, ik geloof dat we nu na bijna 3 jaar wel gesetteld zijn wat we willen houden en wat niet..
leuk leuk! jullie zijn welkom!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag met mijn liefste over jou (en je chef en het leuke nieuws) en wij hebben een bezoekje aan jullie landgoed nog steeds op de lijst goede voornemens staan. Nu liefste weer met sabbatical is en dat volgens voorjaar/zomer misschien ook nog wel is, is er zelfs enige kans dat het ons in 2026 een keer lukt om in elk geval jullie land te bezoeken. Met emoe.
Ik maak hier wel fouten in, maar mijn regel is:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:06 schreef Tele6 het volgende:
Hoe beslis je wat er blijft, wat ga je bewaren voor ooit.
De mijn is: als ik al niet eens meer wist dat ik het had, of eenvoudig inwisselbaar is, dan mag het gedoneerd aan de wetenschap.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:30 schreef sigme het volgende:
Ik maak hier wel fouten in, maar mijn regel is:
wat je nieuw kan (her)kopen kan weg, wat onvervangbaar is niet
De invulling daarvan is persoonlijk, want een koekenpan kan je wel opnieuw kopen, de koekenpan die nog van je oma is geweest niet. Dus je kan het niet afmeten aan de beschrijving van het ding, alleen maar aan jouw band met het ding.
Onze muzieksmaak loopt niet echt synchroonquote:
of ik met jou ergens heen ga of dat je naar mij komt ?quote:
98-2 dat laatstequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of ik met jou ergens heen ga of dat je naar mij komt ?
Op een moment dat je het handig kan doen? Vanavond, of voor die dingen die niet automagisch gaan morgenochtend ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:15 schreef Barreltje het volgende:
hoe laat gaat de klok ook al weer terug ?
Eind maart en dan is het allemaal weer normaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:15 schreef Barreltje het volgende:
quote:willen jullie meer of minder BEVERS ?
quote:MEER
quote:dat gaan we regelen
oh,ze kennen geen wintertijd hier in istanbulquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:15 schreef Barreltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |