Ik ken een Islamitische vrouw met hoofddoek waarvan haar zoon homo is (en dat ook mag zijn).quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat, die leveren Nederland accuut in voor een kalifaat, alles om maar geen racist genoemd te worden.
Een vrouw met een hoofddoek leeft al in het kalifaat. Ze onderwerpt zich, al dan niet vrijwillig, aan de wetten van de Islam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken een Islamitische vrouw met hoofddoek waarvan haar zoon homo is (en dat ook mag zijn).
Een Islamitische man keurt zelf homoseksualiteit af maar vindt wel dat de overheid hier niets over te zeggen heeft.
Niet iedere vrouw met een hoofddoek wil een kalifaat. Ik weet dat dit tegen jou op een muur stuit. Ik moest het toch even kort kwijt.
Voor de zoveelste keer: kijk naar het World Values Survey en je ziet dat de gemiddelde moslim nu liberaler is dan de gemiddelde Nederlander in 1995. Wat alle afvalligen van het geloof niet eens mee rekent. Mede dankzij al deze afvalligen is de islam 6% en lang niet zo sterk gegroeid als haathitsers zoals Fortuyn en Bolkestein voorspelden ("in 2015 is de helft van Amsterdam een Islamiet!")
Waaruit blijkt dat Lahlah een religieuze fundamentalist is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach jee, is er weer een rechts facistische apocalyps nakende?
Zolang er een religieuze fundamentalist op nummer 2 staat van de zogenaamd 'progressieve' partij van Nederland zou ik me wat meer bezighouden met de vraag wat progessivisme in dit land nog betekent.
De andere partijen hebben dan ook niet genoeg gedaan om die mensen tegen Geert op te zetten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je nu toch naar Nieuwsuur kijkt naar de reportage over Charlois waarbij mensen uit allerlei culturen gewoon op Wilders stemmen omdat hij is tegengewerkt... dan is het vechten tegen de bierkaai van mensen die het gewoon niet willen zien.
Nogal. Vond de vrouw die vlees bij de Turk had gehaald wel mooi. PVV stemmen om Nederland Nederland niet meer is. Maar de Turk is wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Als je nu toch naar Nieuwsuur kijkt naar de reportage over Charlois waarbij mensen uit allerlei culturen gewoon op Wilders stemmen omdat hij is tegengewerkt... dan is het vechten tegen de bierkaai van mensen die het gewoon niet willen zien.
Nou ja, als je gewoon allemaal nog steeds denkt dat het aan die andere 3 partijen heeft gelegen en hij is tegengewerkt dan zijn al die kiezers blijkbaar voorstander van een autocratie/dictatuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De andere partijen hebben dan ook niet genoeg gedaan om die mensen tegen Geert op te zetten.
Nee die mensen zijn gewoon makkelijk beinvloedbaar. Dus die kun je alle kanten op duwen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, als je gewoon allemaal nog steeds denkt dat het aan die andere 3 partijen heeft gelegen en hij is tegengewerkt dan zijn al die kiezers blijkbaar voorstander van een autocratie/dictatuur
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken een Islamitische vrouw met hoofddoek waarvan haar zoon homo is (en dat ook mag zijn).
Een Islamitische man keurt zelf homoseksualiteit af maar vindt wel dat de overheid hier niets over te zeggen heeft.
Niet iedere vrouw met een hoofddoek wil een kalifaat. Ik weet dat dit tegen jou op een muur stuit. Ik moest het toch even kort kwijt.
Voor de zoveelste keer: kijk naar het World Values Survey en je ziet dat de gemiddelde moslim nu liberaler is dan de gemiddelde Nederlander in 1995. Wat alle afvalligen van het geloof niet eens mee rekent. Mede dankzij al deze afvalligen is de islam 6% en lang niet zo sterk gegroeid als haathitsers zoals Fortuyn en Bolkestein voorspelden ("in 2015 is de helft van Amsterdam een Islamiet!")
Dat zie je ook elders in de wereld wel terug zoals in de VS. Mensenrechten, democratie mweh, gewoon regelen als ik denk dat ik het wil! Wat die gast zegt zal idd wel de oplossing zijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, als je gewoon allemaal nog steeds denkt dat het aan die andere 3 partijen heeft gelegen en hij is tegengewerkt dan zijn al die kiezers blijkbaar voorstander van een autocratie/dictatuur
Wat ik liever zie gebeuren door D66/CDA/GL dan door een heel cynische en egoïstische VVD (die mensen alleen maar bozer maakt).quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn gewoon makkelijk beinvloedbaar. Dus die kun je alle kanten op duwen.
Ja of gewoon allerlei kanten op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik liever zie gebeuren door D66/CDA/GL dan door een heel cynische en egoïstische VVD (die mensen alleen maar bozer maakt).
Vandaag een zuur stuk in het NRC van de niet zo heel briljante Guus Valk (een vrij domme en onnozele journalist, vind ik).quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja of gewoon allerlei kanten op.
Probleem bij veel linkse figuren is dat ze niet van doorzetten zijn. Proberen iets, en als het dan niet meteen lukt of effect heeft gaan ze meteen moedeloos in een slachtofferrol zitten en raken ze in verlamming en zelfbeklag.
Rechtse en liberale figuren gaan gewoon door als het even tegen zit.
Omdat WNL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Debat van het midden met Timmermans, Bontenbal en Yesilgoz... dan snap ik niet waarom Jetten er niet bij zit
Nou die Wilders-kiezers in de studio gaven wel een interessant inkijkje in hoe blind je kan zijn voor de realiteitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:24 schreef Vallon het volgende:
Blijft bijzonder hoe een Nieuwsuur, ihkv fractieleiders aan het woord, een programma maakt over Wilders zonder dat Wilders daarbij is of wil zijn. Iemand mag tyoch zelf beslissen of die ergens aan mee wil werken ?
Hoewel ik niet veel op heb met Wilders komt mij dit toch wat over als campagne voeren met vooral tegen Wilders.
Daarin zijn zij echt niet de enigen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die Wilders-kiezers in de studio gaven wel een interessant inkijkje in hoe blind je kan zijn voor de realiteit
Ik snap wat je bedoelt, maar..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:24 schreef Vallon het volgende:
Blijft bijzonder hoe een Nieuwsuur, ihkv fractieleiders aan het woord, een programma maakt over Wilders zonder dat Wilders daarbij is of wil zijn. Iemand mag tyoch zelf beslissen of die ergens aan mee wil werken ?
Hoewel ik niet veel op heb met Wilders komt mij dit toch wat over als campagne voeren met vooral tegen Wilders.
Snap ik waarbij volgers van andere partijen, op andere wijze, net zo onrealistisch zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die Wilders-kiezers in de studio gaven wel een interessant inkijkje in hoe blind je kan zijn voor de realiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |