quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Denk het wel, of de TV maakt iedereen ouder. Maar het lijkt wel of millennials beter oud worden dan Gen Z.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Is dat een Gen Z ding? Oudere kop dan je werkelijke leeftijd.
Klopt , dit in tegenstelling tot de nog steeds woest aantrekkelijke millennials!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Is dat een Gen Z ding? Oudere kop dan je werkelijke leeftijd.
@Zipportalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Trouwens kudo's voor de hakkende Jaap Stam gif
De hele OP is een genot!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Trouwens kudo's voor de hakkende Jaap Stam gif
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
paardenfluisteraar treft paardenlul
20:00 date gaat ons reddenquote:
die gaan backstage neuken,quote:
Ze studeert nog schijnbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Criminoloog
Maar ze heeft het over sportlessen geven?
Als ik paardenfluisteraar hoor oordeel ik ook meteen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef Felagund het volgende:
Ik oordeel nooit, maar ondertussen hem wel beoordelen dat hij geen werk wil.
Zou hij ook een kelder hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef DKUp het volgende:
Een verslaafde man
Oh deze man blijft geven
ik val in slaap zoquote:
Succes daarme komende 120 uurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje wel, ben bezig met een Kallax kastje van de Ikea
Heb je alle schroefjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje wel, ben bezig met een Kallax kastje van de Ikea
Is eentje met maar 4 vakken, dus zo gebeurd. Helemaal met zo'n accu schroefmachine. En nog paar van die ladeblokjes maken voor er in.quote:
Ja gelukkig wel, is me eigenlijk nog nooit gebeurd dat ik iets mistte.quote:
leek wel een downiequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:29 schreef Evangelion het volgende:
Die CU zendtijd voor politieke partijen
vertegenwoordiger, oftewel een huis aan huis verkoper.quote:
ze heeft haar rouw outfit al aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
Selena
Alles lekker goedkoop zwart
Ze is heel positief in het leven want vreselijke dingen meegemaakt
Dood verderf piano straks dus
Ik wilde echt net typen, de helft van mijn basisschoolklas had dit kapsel in de jaren 90.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
dat haar, terug naar de gabber tijd van de jaren 90
straks iedereen weer met stekeltjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde echt net typen, de helft van mijn basisschoolklas had dit kapsel in de jaren 90.
Weet wel dat 90s mode weer soort van terug is, maar de kapsels dus blijkbar ook.
inderdaad.quote:
Heb je al een rijke vriend geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
huisje vinden met leraren loon, dikke nee
gaat ze nu proberen, snel kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heb je al een rijke vriend geprobeerd?
Parlez vous een beetje Henk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
inisjatief parlez vous italianono
“Ik had niet echt wow, maar ik wil het wel ontdekken of het iets gaat worden……”quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Jesse beledigt Selena de hele tijd. Hard to get spelen.
niks mis meequote:
Afgelopen weken wel vaker iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Feministische lesbienne.
We krijgen twee lgbt dates per avond tegenwoordig?
Veel aanmeldingen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Feministische lesbienne.
We krijgen twee lgbt dates per avond tegenwoordig?
binnngooooquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Rosa geeft alle signalen maar gaat toch nee zeggen
lerarenloontjequote:
op naar de mcdrivequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
lekker naast de scootmobiel oplopen
Waar ga je op stemmen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Gelukkig geen campagne diarree op mijn scherm
Volgens de kieswijzer zou het rechts ' moeten' zijn. Maar ik vind de rechtse wind wel erg extreem en intolerant. Ga er nog even goed over na denken.quote:
Doet mij aan de opmerking/grap van Herman Finkers denken dat een psycholoog vaak iemand is die aan de verkeerde kant van de tafel zit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je in de toekomst een maatschappelijk werker die autisme heeft
Klinkt als een succesje
Fan van ajax zijn is ook een handicap. Maar toch heten we je hier welkom.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die band over haar bloes vind ik gek
Ik vind het grappig dat autisten die knuffel minder heftig vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:34 schreef RipCity het volgende:
Schattig... Handje en complimentje. Asexueel typetje
ik ben dit seizoen voor Feyenoordquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fan van ajax zijn is ook een handicap. Maar toch heten we je hier welkom.
Goede keus.quote:
Laat maar ik zie het alquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Wat doet die koptelefoon voor werk dan? Ook psycholoog?
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Wandelt graag bij een basisschool tijdens de pauze
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Leuk.. overgang
Die heeft vaginale creme nodig om nat te worden.
Ik zou nooit een spel spelen met een date.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdomme wat een seksloze nerd avond
Simpel potje kaarten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wel maar ik haat (bord)spellen.
Fakking CHILLquote:
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.quote:
4 keer terugkijken per jaar en elke keer weer net zo leukquote:
Ik dacht even dat het een foutje was. Kan makkelijk 41 zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.
Eens !quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.
Ik cringe altijd voor Edgar terwijl ik weet dat het gespeeld isquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
4 keer terugkijken per jaar en elke keer weer net zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |