Waar ga je op stemmen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Gelukkig geen campagne diarree op mijn scherm
Volgens de kieswijzer zou het rechts ' moeten' zijn. Maar ik vind de rechtse wind wel erg extreem en intolerant. Ga er nog even goed over na denken.quote:
Doet mij aan de opmerking/grap van Herman Finkers denken dat een psycholoog vaak iemand is die aan de verkeerde kant van de tafel zit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je in de toekomst een maatschappelijk werker die autisme heeft
Klinkt als een succesje
Fan van ajax zijn is ook een handicap. Maar toch heten we je hier welkom.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die band over haar bloes vind ik gek
Ik vind het grappig dat autisten die knuffel minder heftig vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:34 schreef RipCity het volgende:
Schattig... Handje en complimentje. Asexueel typetje
ik ben dit seizoen voor Feyenoordquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fan van ajax zijn is ook een handicap. Maar toch heten we je hier welkom.
Goede keus.quote:
Laat maar ik zie het alquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Wat doet die koptelefoon voor werk dan? Ook psycholoog?
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Wandelt graag bij een basisschool tijdens de pauze
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Leuk.. overgang
Die heeft vaginale creme nodig om nat te worden.
Ik zou nooit een spel spelen met een date.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdomme wat een seksloze nerd avond
Simpel potje kaarten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wel maar ik haat (bord)spellen.
Fakking CHILLquote:
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.quote:
4 keer terugkijken per jaar en elke keer weer net zo leukquote:
Ik dacht even dat het een foutje was. Kan makkelijk 41 zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.
Eens !quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij ziet er ook jonger uit dan 51.
Ik cringe altijd voor Edgar terwijl ik weet dat het gespeeld isquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
4 keer terugkijken per jaar en elke keer weer net zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |