Dat valt volgens mij best wel mee. De meeste Ajacieden zien wel dat hij er weinig van kan, maar hij kan wel zijn waarde hebben als pinchhitter zoals hij ook bij Oranje is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leuke is dat er nog best veel Ajacieden intrappen omdat hij wel ALTIJD ALLES GEEFT
Het kan verkeren.
Ja inderdaad. Je wist dat dit de belangrijkste positie ging zijn deze zomer, nadat Henderson in de winter al bijna weg was. Denk dat dit het meest kwalijke is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Keizer als assistent had ik wel hoog zitten, maar daar is echt niks meer van over. Zelfs Fred, fucking Grim, lijkt meer toe te voegen dan Keizer.
Die 6 is wel echt een probleem. Maar in mijn ogen ook veel te laat begonnen met zoeken naar een 6. Maanden niks van geruchten gehoord, en pas tegen het einde van het transferwindow begonnen wat geruchten te komen. Maar spelers die al allemaal betere aanbiedingen op zak hadden.
Denk dat het tijd management niet helemaal lekker zat. De transfers van Moro, Gloukh en Itakura, hebben ze echt heel veel tijd in gestoken. Prima, maar tevens krampachtig blijven vasthouden aan een 1 op 1 vervanging van Hendo die ervaring MOET hebben, dat ging natuurlijk nooit gebeuren met die handvol aan shekels die we nog te besteden hadden. Dat is volledig Kroes aan te rekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je wist dat dit de belangrijkste positie ging zijn deze zomer, nadat Henderson in de winter al bijna weg was. Denk dat dit het meest kwalijke is.
Ook nog een Dolberg die meteen langdurig geblesseerd is, al had ik dat wel ingecalculeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik snapte aan de ene kant wel dat je dan maar een doelman huurt, maar in retroperspectief is het inderdaad ook een verkeerde keuze om zo'n jonge keeper te huren. Dan had je qua profiel voor wat anders moeten kiezen, nu moet opa Pasveer weer uit de rolstoel komen.
Ja ik ben er ook wel klaar mee ondertussen, een TD zou een baken van rust moeten zijn en hij heeft eigenlijk alleen maar voor onrust gezorgd. Wellicht komt dat ook door de bizarre structuur binnen Ajax met de RvC en bestuursraad die ook wat te zeggen willen hebben, maar als je ook ziet hoe hij dan zo'n interview bij huisblad Ajax Life doet: ongeschikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kroes mag van mij ook de bezem pakken. Smerige vos dat het is.
Eerst dat gedonder met die aandelen. Daarna Farioli, in de tussentijd dat geheimzinnige gedoe met Henderson en dan het aanstellen van JH en MK. Dan komt FG er nog bij..
Ik ben wel een beetje klaar met die man.
Die blessure wil ik nog wel onder de categorie "domme pech" plaatsen, maar als je van een keeper organisatorische leiderschapskwaliteiten verwacht dan moet je niet een jonge Jaros huren. Je haalt namelijk met Heerkens bewust een keeper met hetzelfde profiel als Jaros die je rustig wilt brengen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook nog een Dolberg die meteen langdurig geblesseerd is, al had ik dat wel ingecalculeerd eigenlijk.
Eens. Jaros is een prima keeper, en die zal nog wel wat groeien. Maar daar hebben we toch niet zoveel aan, vooral als doelman zijn we gebaad bij ervaring. Als je dan huurt, huur dan ervaring.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik snapte aan de ene kant wel dat je dan maar een doelman huurt, maar in retroperspectief is het inderdaad ook een verkeerde keuze om zo'n jonge keeper te huren. Dan had je qua profiel voor wat anders moeten kiezen, nu moet opa Pasveer weer uit de rolstoel komen.
Zeker omdat je eerst Rulli voor een fooi laat vertrekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik begrijp nooit waarom Ajax nu iedere keer een buitenlandse keeper neemt en die vervolgens laat verzuipen. Rulli, Ramaj en Jaros hebben allemaal weinig mogelijkheden tot communiceren met hun verdedigers of deden dat gewoon niet. Pasveer praatte ze vorig jaar de oren van de kop (Sutalo's woorden) en dat zette ze iig goed neer. Keeper is niet alleen ballen pakken het is ook het spul voor je goed neerzetten zodat ze niet eens in je buurt komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker omdat je eerst Rulli voor een fooi laat vertrekken.
Zondag gaat denk ik de doorslag geven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:43 schreef Red_85 het volgende:
Nog steeds geen nieuws over John en Kroes?
Uiteraard niet. We kunnen blijven hopen maar er is geen indicatie dat de directie eraan denkt om John + consorten weg te sturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:43 schreef Red_85 het volgende:
Nog steeds geen nieuws over John en Kroes?
Als iemand 1x gewogen is, wat heeft het dan nog voor zin om hem een jaar later aan te stellen voor dezelfde functie?
Zelfde resultaat.
Als we al echt op alle fronten nu al uitgespeeld zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zondag gaat denk ik de doorslag geven.
Ik betrap me er bijna op dat ik die zelfs liever verlies dan dat ik nog langer naar dat gestuntel van John moet kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zondag gaat denk ik de doorslag geven.
En zo heeft de bestuurlijke crisis direct gevolgen voor de resultaten op het veld. En weer de resultaten als geheel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard niet. We kunnen blijven hopen maar er is geen indicatie dat de directie eraan denkt om John + consorten weg te sturen.
Hun lot is immers aan elkaar verbonden en zonder een functionerende RvC gaat er geen druk op komen.
Check quote 2 uit mn sig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik betrap me er bijna op dat ik die zelfs liever verlies dan dat ik nog langer naar dat gestuntel van John moet kijken
After the weekend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan iemand de titel veranderen naar sacked in the afternoon
Puur in een vacuum bekeken wel ja, maar deze verdediging heeft behoefte aan sturing (dat zie je bijvoorbeeld heel erg bij de vele standaardsituatiegoals dit seizoen) en daar is Pasveer echt stukken beter in.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar toch wel echt beter dan Pasveer, lijkt me zo.
Niet helemaal mee eens, maar dat het überhaupt een discussie is of je reservedoelman van 78 beter is dan de afgelopen 4(?) aangekochte keepers is natuurlijk al hilarisch genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Puur in een vacuum bekeken wel ja, maar deze verdediging heeft behoefte aan sturing (dat zie je bijvoorbeeld heel erg bij de vele standaardsituatiegoals dit seizoen) en daar is Pasveer echt stukken beter in.
Gisteren was ook enkel de eerste misschien houdbaar maar voor de rest 2 penalties en 2 van richting veranderde schoten waar Pasveer weinig tot niets aan kon doen.
Roefs was te duur vond Alex.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar dat het überhaupt een discussie is of je reservedoelman van 78 beter is dan de afgelopen 4(?) aangekochte keepers is natuurlijk al hilarisch genoeg.
Laat die jongen dan vlieguren maken, maar nee hij zit alleen maar op de bank. Het lijkt wel alsof Kroes en JH niet met elkaar praten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens. Jaros is een prima keeper, en die zal nog wel wat groeien. Maar daar hebben we toch niet zoveel aan, vooral als doelman zijn we gebaad bij ervaring. Als je dan huurt, huur dan ervaring.
Zelfde op 6, McConnell is een prima speler en die kan best nog wel goed worden, maar wat is het nut van een jonge speler op zo'n belangrijke positie, waar juist ervaring en inzicht essentieel zijn.
En dan heb ik het nog niet eens over opties tot koop die ontbreken.
Dat is gewoon allemaal Kroes aan te rekenen.
Nou moet ik wel zeggen dat we hier ook moord en brand hadden geschreeuwd als Roefs voor 10 miljoen was aangekocht. Hij doet het nu prima daar, maar voor hetzelfde geld grabbelt ie twee keer en dan is het weer helemaal kut natuurlijkquote:
Eigenlijk is het laten gaan van Farioli nog dommer geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef GGMM het volgende:
Kroes mocht toen een jaar niet komen van AZ en werd toen door Ajax gezien als de grote verlosser. Als hij er was konden we weer gaan bouwen.
En dan is hij er eindelijk en stelt hij Heitinga aan
Hoho, eerst die aandelen onzin hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef GGMM het volgende:
Kroes mocht toen een jaar niet komen van AZ en werd toen door Ajax gezien als de grote verlosser. Als hij er was konden we weer gaan bouwen.
En dan is hij er eindelijk en stelt hij Heitinga aan
Als hij Farioli niet had laten gaan had hij Heitinga ook niet kunnen aanstellenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het laten gaan van Farioli nog dommer geweest.
En al best lang ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:32 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het best een zooi bij Ajax
ik zou met de huidige situatie in het bestuur kiezen voor "Sacked by St. Juttemis day"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan iemand de titel veranderen naar sacked in the afternoon
Ik denk dat er ook een enorm probleem is met de opvolging. Zelfs interim. Keizer niet want die is technisch gezien de coach. Fred fucking Grim?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik zou met de huidige situatie in het bestuur kiezen voor "Sacked by St. Juttemis day"
Klopt, maar ik denk niet dat Jaros voor een appel en ei nu bij Ajax zit. En die maakt het ook niet waar vind ik en die gaat sowieso Ajax geen geld opleveren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat we hier ook moord en brand hadden geschreeuwd als Roefs voor 10 miljoen was aangekocht. Hij doet het nu prima daar, maar voor hetzelfde geld grabbelt ie twee keer en dan is het weer helemaal kut natuurlijk
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een enorm probleem is met de opvolging. Zelfs interim. Keizer niet want die is technisch gezien de coach. Fred fucking Grim?
Vraag Berghuis maar dat lost meteen 2 problemen op.
En wie dan uiteindelijk coach gaat worden. Wie stapt hierin? En het gaat weer heel, veel, geld kosten.
Inderdaad. Wat mij betreft sowieso een buitenlander, want ik zie oprecht geen enkele Nederlandse trainer die beschikbaar is en goed genoeg is. (er vanuitgaande dat Ten Hag bedankt voor de eer)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.
Misschien dat Knutsen eindelijk eens de stap naar boven wil maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al sinds Ten Hag weg is. Wat een zootje kuttrainers heeft er sindsdien gezeten.
Het begint met een trainer met een IQ hoger dan 100.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.
Ajax en records, hoort bij ons. WIJ ZIJN AJAX!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef William_Papadin het volgende:
Niks aan de hand jongens, Mokerdomme Sjon breekt record na record:
https://www.nu.nl/voetbal(...)pese-nederlagen.html
Het begint met iemand die snapt dat je geen trainer met een IQ onder de 100 moet aanstellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het begint met een trainer met een IQ hoger dan 100.
Fair point.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het begint met iemand die snapt dat je geen trainer met een IQ onder de 100 moet aanstellen.
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.
Vergeet Gordon niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.
Dit ja, jammer dat Kroes ze een stok heeft gegeven om hem te slaan met die aandelenkwestie want ik geloof er echt geen reet van dat Heitinga bovenaan z'n lijstje stond.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.
Met een trainer die iig tactisch het allemaal een beetje snapt was je nu al veel verder, zie vorig seizoen. En dat klagen over het defensieve voetbal kwam vooral van de buitenwacht. De achterban snapte dondersgoed dat Ajax voetbal voorlopig even niet gaat lukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat met een andere trainer het wezenlijk gaat veranderen? Natuurlijk, met defensiever spelen zoals vorig jaar zul je wellicht wat meer punten in de eredivisie halen. Maar dan klaagt iedereen weer over dat het te defensief is.
Ajax is gewoon heel diep gezonken en je komt niet zo simpel uit die ellende.
Nou het zou al helpen als de spelers met een plan het veld in gaan want je hoort ze nu week in week uit in interviews zeggen dat ze geen idee hebben wat ze moeten doen of wat het plan is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat met een andere trainer het wezenlijk gaat veranderen? Natuurlijk, met defensiever spelen zoals vorig jaar zul je wellicht wat meer punten in de eredivisie halen. Maar dan klaagt iedereen weer over dat het te defensief is.
Ajax is gewoon heel diep gezonken en je komt niet zo simpel uit die ellende.
Was niet zozeer de RVC, maar de vereniging.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:02 schreef cosmosis het volgende:
We hadden vorig jaar een trainer met een IQ boven de 100, en direct botst het met de RVC, goh waar zal het nu aan liggen dat Ajax doodziek is.
Dit ja, dat gelul dat Ajax diep in de problemen zit bestuurlijk gezien, dat klopt ook wel, maar een behoorlijke trainer is wel het begin van een oplossing.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou het zou al helpen als de spelers met een plan het veld in gaan want je hoort ze nu week in week uit in interviews zeggen dat ze geen idee hebben wat ze moeten doen of wat het plan is.
Farioli wilde zelf weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:09 schreef GGMM het volgende:
Farioli moest weg omdat hij een extra kok wilde. Goede kostenbesparing om dan Farioli maar weg te sturen.
Nu trek je al een derde assistent aan omdat Heitinga een IQ van 12 blijkt te hebben (lol)
Als je zelfs te dom bent voor de mediatrainingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:03 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/video/h(...)ge-rode-kaart-taylor
Vraag: "Wat verwijt jij Taylor?"
Sjon: "Ik heb de beelden nog niet teruggezien."
*35 seconden later*
Sjon: "Nou ja goed, weet je, we kijken snel terug op het schermpje wat we achter ons hebben..."
Heitinga wil ook kok heb ik van horen zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:09 schreef GGMM het volgende:
Farioli moest weg omdat hij een extra kok wilde. Goede kostenbesparing om dan Farioli maar weg te sturen.
Nu trek je al een derde assistent aan omdat Heitinga een IQ van 12 blijkt te hebben (lol)
Kan wel zo zijn, maar ze hebben niet eens de gelimiteerde transfersom voor Farioli geïnd omdat er bij Ajax mensen waren die zo blij waren dat hij weg ging.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Farioli wilde zelf weg.
Serieus, waarom is iedereen is zo teringnaiefGozer is bij elke club maar een jaartje gebleven.
Wat een onzin weerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef papert het volgende:
Kan wel zo zijn, maar ze hebben niet eens de gelimiteerde transfersom voor Farioli geïnd omdat er bij Ajax mensen waren die zo blij waren dat hij weg ging.
Hij wou weg omdat ie een aantal dingen had aangegeven die hij wou verbeteren om de volgende stap te zetten, en die kok wordt er dan uitgehaald om het een beetje belachelijk te maken, maar hij wou met name een serieuze verbetering van de selectie, en dat eigenlijk al in de winterstop. Maar kreeg geen toezeggingen van directie / Kroes. En uiteraard een teleurstellende window in de winterstop achter de rug. Speelt in principe met een erg wisselvallige linksbuiten (u herinnert zich de wedstrijden med Akpom op linksbuiten nog...), 2 brandhout backs, en figuren als Banel en Rasmussen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef papert het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar ze hebben niet eens de gelimiteerde transfersom voor Farioli geïnd omdat er bij Ajax mensen waren die zo blij waren dat hij weg ging.
En van Farioli naar Heitinga is ook wel een hele grote stap terug. Van èèn van de beste trainers van de eredivisie, naar èèn van de slechtste. (Danny Buijs en Steijn de enige die misschien gelijkwaardig zijn) Die al eerder hoofdtrainer van Ajax was, en ook op dat moment geen moment liet blijken een goede hoofdtrainer te zijn.
Zullen wel weer eerst een paar ruiten moeten sneuvelen voordat ze wat gaan doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal me echt benieuwen of Heitinga er na zondag wel uitvliegt.
Het is onderhand wel duidelijk dat Kroes er alles aan doet om de lieve vrede te bewaren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zullen wel weer eerst een paar ruiten moeten sneuvelen voordat ze wat gaan doen.
quote:“Nu moet ik mij morgen weer bij Alex (Kroes, red.) verantwoorden voor jullie wanprestaties!”, kaffert hij meermaals richting Jong Ajax-spelers na nederlagen.
quote:vroeg in de voorbereiding sijpelen geluiden door over de groeiende onvrede bij meerdere sleutelspelers. Het contrast tussen de vorige en nieuwe technische staf blijkt gigantisch. Spelers zien de intensiteit op de training omlaag gaan en mopperen onderling over de manier waarop Heitinga en zijn staf de aanvallende spelprincipes proberen in te slijpen.
Veelzeggend is dat miljoenenaankoop Oscar Gloukh zich na zijn eerste training intern hardop afvraagt of hij met de A-selectie of Jong Ajax heeft meegetraind. De dribbelaar is geschrokken van het niveau van de training, iets wat in schril contrast staat met de extreem gedisciplineerde werkwijze die Gloukh bij RB Salzburg gewend was.
quote:De recent uit de RvC opgestapte Danny Blind heeft op zijn beurt oren naar een razendsnelle terugkeer in een technische functie. Heitinga is afgelopen transferperiode geen voorstander van de terugkeer van Daley Blind naar Ajax, iets wat voor vader Danny de spreekwoordelijke druppel is om na groeiende onvrede op te stappen als rvc-lid.
quote:Op tactisch vlak zijn er bij veel spelers twijfels over de capaciteiten van de staf, maar ook communicatief gaan er knullige dingen mis. Op de eerste voor media toegankelijke Ajax-training tijdens het trainingskamp in Zeist valt op hoe buitenlanders Josip Sutalo en Bertrand Traoré in het Nederlands instructies krijgen van Keizer en Peereboom. Bij een trainingsvorm leidt dit ertoe dat beiden na een uitleg niet weten welke kleur hesje zij aan moeten trekken.
Even later, bij een oefenvorm waarin Ajax de opbouw traint, speelt Sutalo na uitrollen van doelman Jaros direct het middenveld in. Keizer schreeuwt hem toe dat dit pas na minstens drie passes is toegestaan, iets wat de Kroatische Sutalo uit de eerdere uitleg in het Nederlands ook niet heeft kunnen thuisbrengen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)ei-verzuipt-bij-ajax
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Wie zullen de bronnen zijn? Deze gebeurtenis trek ik toch wel iets in twijfel.quote:Veelzeggend is dat miljoenenaankoop Oscar Gloukh zich na zijn eerste training intern hardop afvraagt of hij met de A-selectie of Jong Ajax heeft meegetraind.
Ik vind Sutalo een prima Ajax-speler maar dit is zijn 3e jaar, enig Nederlands mag ook wel verwacht worden eigenlijk. Hij hoeft niet de Ontdekking van de Hemel te kunnen citeren maar wat voetbal-relevante zaken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Het leest als een in memoriamquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Ook allemaal bv'tjes binnen de club die denken dat ze overal en nergens over mee moeten praten en beslissen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
De club is dood- en doodziek. Echt triest om te lezen.
Ajax is een magneet geworden voor onbetrouwbare occasionverkopers die denken een voetbalclub te kunnen leiden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
De club is dood- en doodziek. Echt triest om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |