fred grim, danny landzaat, emmanuelson gaan het seizoen uitzingen als ze hem eruit gooienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja eens. Hij faalt natuurlijk enorm. Als ze een betere optie hebben moet je Sjon er direct uit gooien
Ik stond naast de vriend van Gordon of Heitinga vandaag en mocht geen kritische noot uiten. Ben echt klaar met DOMME JOHNquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, domme Sjon of Ronald euh hé, deuuuuh euh boer die totaal niet kritisch durft te zijn.
Manchester United.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:16 schreef Ramboetan het volgende:
Is er een profclub in Europa die de afgelopen 5 jaar slechter beleid heeft gevoerd dan Ajax?
Vitessequote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:16 schreef Ramboetan het volgende:
Is er een profclub in Europa die de afgelopen 5 jaar slechter beleid heeft gevoerd dan Ajax?
Volgens mij nog steeds geen papiertjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef Wotte het volgende:
Zullen we Sneijder gewoon hoofdtrainer maken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef Ramboetan het volgende:
Net even de samenvatting gekeken want ik moest werken, maar wat was onze Wout weer lekker bezig he.
Die gast is gewoon een clown.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef Ramboetan het volgende:
Net even de samenvatting gekeken want ik moest werken, maar wat was onze Wout weer lekker bezig he.
Manchester United en Anderlecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:16 schreef Ramboetan het volgende:
Die is gestoord joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef Ramboetan het volgende:
Maar denk je nou echt dat met een andere trainer het wezenlijk gaat veranderen? Natuurlijk, met defensiever spelen zoals vorig jaar zul je wellicht wat meer punten in de eredivisie halen. Maar dan klaagt iedereen weer over dat het te defensief is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:55 schreef The-BFG het volgende:
Elke wedstrijd weer hoop je toch iets van vooruitgang te zien. Maar op een goed kwartiertje hier en daar is het elke keer hetzelfde liedje. Trainer die geen tactisch benul heeft en geen plan B heeft klaarliggen; want plan A is al niets meer dan wat losse clichés.
Een trainer die elke keer zijn beste speler op de bank zet of vroeg naar kant haalt want: "hij verdedigt niet mee". Wat natuurlijk waar is, maar je kan niet van die jongen verwachten dat ie dat even in een paar maanden leert. Pas dan je tactiek aan, want zonder die jongen ga je helemaal niets klaarspelen.
Ervaring en coaching.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom stond Passeer eigenlijk in de goal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |