Laat die jongen dan vlieguren maken, maar nee hij zit alleen maar op de bank. Het lijkt wel alsof Kroes en JH niet met elkaar praten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens. Jaros is een prima keeper, en die zal nog wel wat groeien. Maar daar hebben we toch niet zoveel aan, vooral als doelman zijn we gebaad bij ervaring. Als je dan huurt, huur dan ervaring.
Zelfde op 6, McConnell is een prima speler en die kan best nog wel goed worden, maar wat is het nut van een jonge speler op zo'n belangrijke positie, waar juist ervaring en inzicht essentieel zijn.
En dan heb ik het nog niet eens over opties tot koop die ontbreken.
Dat is gewoon allemaal Kroes aan te rekenen.
Nou moet ik wel zeggen dat we hier ook moord en brand hadden geschreeuwd als Roefs voor 10 miljoen was aangekocht. Hij doet het nu prima daar, maar voor hetzelfde geld grabbelt ie twee keer en dan is het weer helemaal kut natuurlijkquote:
Eigenlijk is het laten gaan van Farioli nog dommer geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef GGMM het volgende:
Kroes mocht toen een jaar niet komen van AZ en werd toen door Ajax gezien als de grote verlosser. Als hij er was konden we weer gaan bouwen.
En dan is hij er eindelijk en stelt hij Heitinga aan
Hoho, eerst die aandelen onzin hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef GGMM het volgende:
Kroes mocht toen een jaar niet komen van AZ en werd toen door Ajax gezien als de grote verlosser. Als hij er was konden we weer gaan bouwen.
En dan is hij er eindelijk en stelt hij Heitinga aan
Als hij Farioli niet had laten gaan had hij Heitinga ook niet kunnen aanstellenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het laten gaan van Farioli nog dommer geweest.
En al best lang ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:32 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het best een zooi bij Ajax
ik zou met de huidige situatie in het bestuur kiezen voor "Sacked by St. Juttemis day"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan iemand de titel veranderen naar sacked in the afternoon
Ik denk dat er ook een enorm probleem is met de opvolging. Zelfs interim. Keizer niet want die is technisch gezien de coach. Fred fucking Grim?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik zou met de huidige situatie in het bestuur kiezen voor "Sacked by St. Juttemis day"
Klopt, maar ik denk niet dat Jaros voor een appel en ei nu bij Ajax zit. En die maakt het ook niet waar vind ik en die gaat sowieso Ajax geen geld opleveren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat we hier ook moord en brand hadden geschreeuwd als Roefs voor 10 miljoen was aangekocht. Hij doet het nu prima daar, maar voor hetzelfde geld grabbelt ie twee keer en dan is het weer helemaal kut natuurlijk
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een enorm probleem is met de opvolging. Zelfs interim. Keizer niet want die is technisch gezien de coach. Fred fucking Grim?
Vraag Berghuis maar dat lost meteen 2 problemen op.
En wie dan uiteindelijk coach gaat worden. Wie stapt hierin? En het gaat weer heel, veel, geld kosten.
Inderdaad. Wat mij betreft sowieso een buitenlander, want ik zie oprecht geen enkele Nederlandse trainer die beschikbaar is en goed genoeg is. (er vanuitgaande dat Ten Hag bedankt voor de eer)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.
Misschien dat Knutsen eindelijk eens de stap naar boven wil maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Beuker weer een Farioli-achtig konijn uit de hoge hoed tovert. Want die bewijst nu ook weer bij Porto dat hij een toptrainer is.
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al sinds Ten Hag weg is. Wat een zootje kuttrainers heeft er sindsdien gezeten.
Het begint met een trainer met een IQ hoger dan 100.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.
Ajax en records, hoort bij ons. WIJ ZIJN AJAX!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef William_Papadin het volgende:
Niks aan de hand jongens, Mokerdomme Sjon breekt record na record:
https://www.nu.nl/voetbal(...)pese-nederlagen.html
Het begint met iemand die snapt dat je geen trainer met een IQ onder de 100 moet aanstellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het begint met een trainer met een IQ hoger dan 100.
Fair point.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het begint met iemand die snapt dat je geen trainer met een IQ onder de 100 moet aanstellen.
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat de trainers positie jullie minst grote zorg zou moeten zijn.
Vergeet Gordon niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.
Dit ja, jammer dat Kroes ze een stok heeft gegeven om hem te slaan met die aandelenkwestie want ik geloof er echt geen reet van dat Heitinga bovenaan z'n lijstje stond.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ledenraad , bestuursraad, ossenworstraad , Ron Brandsteder die van een tafel af lazert-raad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |