Ik had het over de curry udon van blues en golferquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja huisgenoot wilde helpen en mocht de wortels snijden. Ik vond dit zelf ook heel jammer en heb wel even zachtjes gebromd.
Maar het smaakte voortreffelijk iig.
Wat voegt een bepaalde kunstmatige snijwijze dan allemaal toe?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had het over de curry udon van blues en golfer
Vind het ook jammer dat het in de allerhande waar ze hun recept vandaan hebben gehaald de wortels ook niet rangiri zijn gesneden
Ohh lol! Neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het over de curry udon van blues en golfer
Vind het ook jammer dat het in de allerhande waar ze hun recept vandaan hebben gehaald de wortels ook niet rangiri zijn gesneden
Meer oppervlakte om de saus op te nemenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voegt een bepaalde kunstmatige snijwijze dan allemaal toe?
Maakt het de smaak anders?
Begrijpelijk en klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:41 schreef Magica het volgende:
Vanavond salade met geitenkaas, bacon en mandarijn. Italiaanse bol met knoflook en olijfolie uit de oven. Na drie dagen uiteten dit weekend even weer beetje gezonder
Zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Begrijpelijk en klinkt lekker.
Was uit eten ook goed bevallen?
Ik eet vanavond 2 kipbouten van Kippie met sambalboontjes.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik uit Project Gezond Boureki.
In plaats van met feta, maak ik het met gehakt van rundersaucijzen.
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef Karzai het volgende:
bouillon pruttelt
Karkas van de kip met nog wat vlees eraan, guanciale spek, takjes rozemarijn, takjes tijm, laurier, bol knoflook, rode ui, 3 roma tomaten
[ afbeelding ]
Ook lekker bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:38 schreef golfer het volgende:
Omdat we het de vorige keer zo lekker vonden gaat de confit de canard met spitskool en krokante aardappels vandaag weer in de herhaling.
Oh wat heerlijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:46 schreef Kanaroe het volgende:
Ben goulash aan het maken, dat eten we vanavond met bruine basmatirijst en verse sperzieboontjes
Goulash volgens ongeveer dit recept https://culinea.nl/hongaarse-goulash/ met, op vakantie in Drenthe, zelfverzamelde jeneverbessen
Boh!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gözleme![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:38 schreef golfer het volgende:
Omdat we het de vorige keer zo lekker vonden gaat de confit de canard met spitskool en krokante aardappels vandaag weer in de herhaling.
Ziet er heerlijk uit, zelfgemaakt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gözleme![]()
[ link | afbeelding ]
Seht gut aus!quote:
Whut?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gözleme![]()
[ link | afbeelding ]
Bij Ekmekci, 2e keer voor mij. Serveerster zei zoete pesto maar het is sweet peppadew roomkaasquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, zelfgemaakt?
En wat is de saus, of is het boter...in dat schaaltje?
Haha, aan duidelijkheid heb je het meestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Seht gut aus!
Hier nog even boontjes gekookt want kind zei 'gadverdamme die soep van jou is nog smeriger dan die soep van Unox en die is ook niet te vreten'
Heerlijk die eerlijkheid van kinderen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vieren dat mijn moeder weer thuis is. Dus we hebben curry besteld
Wat en waar?quote:
Kam Yin. Niet op de Zeedijk, maar in ZuidOost.quote:
Hopelijk alles goed of in stijgende lijn Karzai!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:14 schreef Karzai het volgende:
Moest gisteren even bij de bedrijfsarts langs en daarnaast zit een KFC, dus maar weer eens een zingerburger gehaald en met loaded fries erbij![]()
ontbijt was zwarte koffie
alpro blauwe bessen sojaspul en een sinaasappel
voor lunch, 2 pistoletjes met kaas en tomaat en een kopje thee
Ja physiek weer in orde, ben alweer een tijdje volledig aan her werkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk alles goed of in stijgende lijn Karzai!
Hier koffietje nu, hard aan toe. Maak er een pita bij uit de Airfryer want alle brood enzo verder op. Tophuishouden
Goed te horen, hoop dat je verder ook in stijgende lijn zit. Wens je het beste iig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja physiek weer in orde, ben alweer een tijdje volledig aan her werk
bijzonder, jij zit echt helemaal in de pistachehype he? waar gekocht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Koffie en een stukje van alledrie proeven.
[ link | afbeelding ]
Bakkie koffie hier, zwartquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
AH. Deze en komende week 50% kortingquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
bijzonder, jij zit echt helemaal in de pistachehype he? waar gekocht?![]()
Chocotoffquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Bakkie koffie hier, zwart
En een chocotof
Ben benieuwd naar je reviews![]()
![]()
![]()
We hebben een pistache Fok smiley nodig vind ik
Die Verkadereep heb ik laatst gekocht, vond em erg lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vezels en vet, schijt wel lekker doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Hedenavond heb ik kipkluifjes met zilvervliesrijst gegeten. Het was erg lekker (al is het niet zo voedzaam).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:48 schreef Molo het volgende:
Net trouwens een kasteeltje op bij de koffie, moest meteen aan @:futurefairytale denken
werken vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik word verwend, weet niet waarom.
Koffie met
[ link | afbeelding ]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijdquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Starbucks.
Pistache piramide, lemon cake cappuccino en een pumpkin spice .
Pumpkin spice is mij te zoet.
Benieuwd wat je hebt gegeten, hoop wel lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag maar even kalm aan. Gisteravond uit eten geweest, wat teveel van het goede.![]()
Vandaag chili con carne, lekker en gemakkelijk.
Kun je die siroop ook los kopen voor thuis?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijd![]()
Was de piramide en cake goed?
[..]
Benieuwd wat je hebt gegeten, hoop wel lekker
Pittig zoete spareribs, verschillende soorten groente, salade, aardappelschijfjes, frites. En ook nog roomijs met advocaat en boerenjongens na.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijd![]()
[..]
Die cake is gewoon lekker, die neem ik wel vaker.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezien helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je die siroop ook los kopen voor thuis?
Ken wel wat mensen die daar heel hard op zouden gaan namelijk
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Pittig zoete spareribs, verschillende soorten groente, salade, aardappelschijfjes, frites. En ook nog roomijs met advocaat en boerenjongens na.Het was allemaal lekker!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:52 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die cake is gewoon lekker, die neem ik wel vaker.
Man had de piramide, het is een soort croissant deeg met een cremige vulling,lekker maar hij zou het niet nog een keer nemen.
quote:
verslag daarvan:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:12 schreef golfer het volgende:
Straks, via een Social Deal, bij een Japans restaurant een Hot Pot nuttigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |