Heerlijke smaken!quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Sabich met een Midden-Oosterse salade.
Wat stom en vreemd, ik zie em wel staanquote:
De linkjes werken wélquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat stom en vreemd, ik zie em wel staan![]()
Nu deze proberen. Ik had Spicy Chicken met volkoren penne. Schaal vol, maar zeer smaakvol en goed pittig. Niet verwacht van die keten.
https://ibb.co/nMRL3Hdq
Vriend had pizza Spicy Pepperoni met extra kaas. Was ook goed pittig. Toch ben ik blij met mijn eigen keuze geweest.
https://ibb.co/LGZd25T
Nee leuk, niks werkt meer. Dacht probeer eens iets nieuws.
Wat heb je eraan verlengd?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, weer een keer curry udon.
Simpel en lekker!quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:37 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salade van tomaatjes, buffelmozzarella, pesto, pijnboompitten en klein beetje olijfolie.
Vanavond eet ik hutspot met sticky gehaktballetjes.
https://familieoverdekook(...)verige-gehaktballen/
Oeps.quote:
Ik heb vorige keer met kip gegeten maar vond dat matig in een verder prima maaltje. Eten jullie het met rundvlees?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps.
Ik had een verkeerd woordje gebruikt. Is hersteld.
Met runderpoulet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb vorige keer met kip gegeten maar vond dat matig in een verder prima maaltje. Eten jullie het met rundvlees?
quote:Vanavond eet ik hutspot met sticky gehaktballetjes.
https://familieoverdekook(...)verige-gehaktballen/
quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes herhaald, weer een keer curry udon.
Sow. Mag ik bij je eten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:30 schreef ondeugend het volgende:
Boef bourguignon classic uit de laatste allerhande.
[ afbeelding ]
Zou nog mooier zijn als de wortels rangiri zijn gesnedenquote:
Ja huisgenoot wilde helpen en mocht de wortels snijden. Ik vond dit zelf ook heel jammer en heb wel even zachtjes gebromd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn als de wortels rangiri zijn gesneden
Ik had het over de curry udon van blues en golferquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja huisgenoot wilde helpen en mocht de wortels snijden. Ik vond dit zelf ook heel jammer en heb wel even zachtjes gebromd.
Maar het smaakte voortreffelijk iig.
Wat voegt een bepaalde kunstmatige snijwijze dan allemaal toe?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had het over de curry udon van blues en golfer
Vind het ook jammer dat het in de allerhande waar ze hun recept vandaan hebben gehaald de wortels ook niet rangiri zijn gesneden
Ohh lol! Neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het over de curry udon van blues en golfer
Vind het ook jammer dat het in de allerhande waar ze hun recept vandaan hebben gehaald de wortels ook niet rangiri zijn gesneden
Meer oppervlakte om de saus op te nemenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voegt een bepaalde kunstmatige snijwijze dan allemaal toe?
Maakt het de smaak anders?
Begrijpelijk en klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:41 schreef Magica het volgende:
Vanavond salade met geitenkaas, bacon en mandarijn. Italiaanse bol met knoflook en olijfolie uit de oven. Na drie dagen uiteten dit weekend even weer beetje gezonder
Zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Begrijpelijk en klinkt lekker.
Was uit eten ook goed bevallen?
Ik eet vanavond 2 kipbouten van Kippie met sambalboontjes.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik uit Project Gezond Boureki.
In plaats van met feta, maak ik het met gehakt van rundersaucijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |