quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik word verwend, weet niet waarom.
Koffie met
[ link | afbeelding ]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijdquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Starbucks.
Pistache piramide, lemon cake cappuccino en een pumpkin spice .
Pumpkin spice is mij te zoet.
Benieuwd wat je hebt gegeten, hoop wel lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag maar even kalm aan. Gisteravond uit eten geweest, wat teveel van het goede.![]()
Vandaag chili con carne, lekker en gemakkelijk.
Kun je die siroop ook los kopen voor thuis?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijd![]()
Was de piramide en cake goed?
[..]
Benieuwd wat je hebt gegeten, hoop wel lekker
Pittig zoete spareribs, verschillende soorten groente, salade, aardappelschijfjes, frites. En ook nog roomijs met advocaat en boerenjongens na.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja zeker zoet, ik vroeg minder pompjes pumpkin spice. Bijna weer Gingerbread en Toffee Nut tijd![]()
[..]
Die cake is gewoon lekker, die neem ik wel vaker.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezien helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je die siroop ook los kopen voor thuis?
Ken wel wat mensen die daar heel hard op zouden gaan namelijk
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Pittig zoete spareribs, verschillende soorten groente, salade, aardappelschijfjes, frites. En ook nog roomijs met advocaat en boerenjongens na.Het was allemaal lekker!
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:52 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die cake is gewoon lekker, die neem ik wel vaker.
Man had de piramide, het is een soort croissant deeg met een cremige vulling,lekker maar hij zou het niet nog een keer nemen.
quote:
verslag daarvan:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:12 schreef golfer het volgende:
Straks, via een Social Deal, bij een Japans restaurant een Hot Pot nuttigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |