Niet meer doen hequote:
Ik geef mezelf billenkoekquote:
Ach gossie 😩quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
Zo had ik hier gister een TR van ingediend:
[..]
Mijne van Henk Krol was wel beetje grappig tochquote:
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
Moet je wat aan doen chef.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Straat ook niet, wel een 3D printerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Heb je wel bijdehanden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, alleen een linkse.quote:
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je wat aan doen chef.
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?
Stamppot is juist communistisch. Iedereen in de puree. Ik wist wel dat je stiekem een ouwe communist was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.
Yepquote:Op woensdag 5 november 2025 19:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is de verkeerde gesloten.
Die eerste was vanmiddag al open.
Die foeveltjes zijn in principe onzichtbaar, maar mijn kat kan ze zien. Ik kan ook wel een soort schim zien als ik op een bepaalde manier kijk, maar ik heb dit nog niet goed onder controle.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is een filmpje van de ene influenceer of vlogger wel toegestaan en de ander niet?
<Knip>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |