Kortom, jij voelt je een gewone achtergestelde Nederlander?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sociaal links bestaat niet meer, dat is vervangen door woke links
[..]
Zalm had het boxenstelsel nooit toegelaten
Ik denk alleen niet dat het m veel gaat kosten, zijn achterban zal hier niet van opkijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja,
Wat een slapjanus deze knul, beetje populistisch fatsoenlijk doen maar ondertussen had ie ook bij de SGP kunnen zitten. Is zeer duidelijk bezig met een verkiezingsstrategie “als ik maar zo min mogelijk stelling inneem, dan stuit ik niemand voor de borst en sleep ik de meeste stemmen binnen”
Bv die homo bash op scholen, hij had gewoon moeten zeggen “dit kan niet, en iedere school die hier niet tegen optreed moeten we sluiten, want niet passend bij Nederlandse waarden en wetgeving” ipv met een wollig verhaal te komen
Als je nog twijfelt om op de VVD te gaan stemmen wel..quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
Oei, gemist. Is de nieuwsuur uitzending van Dilan Yesilgoz het waard om terug te kijken?
Uiteraard, maar dat kost stemmen bij de (g)refo's, net als dat verhaal over het heelal wat slechts 6000 jaar oud zou zijn en waar hij verder ook niet op inging.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja,
Wat een slapjanus deze knul, beetje populistisch fatsoenlijk doen maar ondertussen had ie ook bij de SGP kunnen zitten. Is zeer duidelijk bezig met een verkiezingsstrategie “als ik maar zo min mogelijk stelling inneem, dan stuit ik niemand voor de borst en sleep ik de meeste stemmen binnen”
Bv die homo bash op scholen, hij had gewoon moeten zeggen “dit kan niet, en iedere school die hier niet tegen optreed moeten we sluiten, want niet passend bij Nederlandse waarden en wetgeving” ipv met een wollig verhaal te komen
Telt ook voor de kamerdebatten die openbaar zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:25 schreef ludovico het volgende:
Ze kunnen niet echt de diepte in die politici, allemaal soundbites.. je moet snel en vlot zijn anders kom je slecht over en het gaat nooit de diepte in.
Klopt, maar dan ben je dus niet bezig met wat je echt vind, maar enkel met stemmetjes binnen slepen met een imagoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat kost stemmen bij de (g)refo's, net als dat verhaal over het heelal wat slechts 6000 jaar oud zou zijn en waar hij verder ook niet op inging.
Ze spartelt leuk. En komt er m.i. niet best vanaf. Aan jou om te bepalen of dat een pré is om terug te kijken of juist niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
Oei, gemist. Is de nieuwsuur uitzending van Dilan Yesilgoz het waard om terug te kijken?
Het kan heus erger.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:29 schreef papert het volgende:
Voordeel voor Yesilgoz is dat de VVD al op zijn dieptepunt zit. Erger dan dit gaat het niet worden. Dus ze heeft ook niks meer te verliezen.
Niks nieuws dus ten opzichte van alle andere tv optredens afgelopen wekenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze spartelt leuk. En komt er m.i. niet best vanaf. Aan jou om te bepalen of dat een pré is om terug te kijken of juist niet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Niks nieuws dus ten opzichte van alle andere tv optredens afgelopen weken
ok, dan skip ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze spartelt leuk. En komt er m.i. niet best vanaf. Aan jou om te bepalen of dat een pré is om terug te kijken of juist niet.
Ik hoop het.quote:
Dat laatste weiger ik ook. Waarom mag ik of welke vrouw dan ook niet gewoon natuurlijk (en gelukkig erg langzaam) grijs worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ouwehand vind ik bij Pauw & de Wit echt zwak. En als vrouw zeg ik...mens, verf je grijze uitgroei eens bij..![]()
Er is ook nog een tussenweg, hoor, met high- en lowlights, nu ziet het er gewoon onverzorgd uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste weiger ik ook. Waarom mag ik of welke vrouw dan ook niet gewoon natuurlijk (en gelukkig erg langzaam) grijs worden?
Van mannen eisen we dat toch ook niet?
Dus toch niet al decennialang rechts aan de macht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kers op de taart was het stukje waarin in Dilan benoemt dat VVD over rechts veel stabielere kabinetten vormt.
En Nieuwsuur vervolgens met een staatje komt waaruit blijkt dat de VVD in kabinetten met links bijna altijd (zo goed als) de eindstreep haalt (gemiddeld regeert men dan zo'n 3,8 jaar). En kabinetten met rechts nét de 2 jaar halen (2,3 jaar ofzo) 😂
Hoe kom je in vredesnaam tot die conclusie?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus toch niet al decennialang rechts aan de macht?
Waarom is deels grijs haar 'onverzorgd'?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Er is ook nog een tussenweg, hoor, met high- en lowlights, nu ziet het er gewoon onverzorgd uit.
Je kan niet gemiddeld 4 jaar volmaken "over links" als je een rechts kabinet hebt. Dit is echt logica basisschool.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredesnaam tot die conclusie?
Mij post geeft er in ieder geval 0 aanleiding voor.
Hehe, natuurlijk wel, grijs worden is een natuurlijk proces, maar kijk nu eens goed, dit is niet natuurlijk grijs worden, dit is uitgroei na jaren geverfde haren, DAT had ze beter kunnen doen. En ik heb een vooroordeel, want kan niet goed tegen haar gedram.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is deels grijs 'onverzorgd'?
Is gewoon een natuurlijk proces.
Begrijpend lezen ook. Kennelijk heb je die skill nog niet opgedaan. Helaas.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan niet gemiddeld 4 jaar volmaken "over links" als je een rechts kabinet hebt. Dit is echt logica basisschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |