Dat was het al niet met figuren als Opstelten en Teeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De VVD is al heel lang geen normale rechtse partij meer.
Zuiver links bestaat al sinds het kabinet Den Uyl niet meer, hoeft ook niet, maar ik gruwel van zuiver rechts wat we nu al een aantal jaren meemaken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach 60-65% van NL wil nu eenmaal centrumrechts. Het is wat vervelend dat we Dilan als passant hebben, dus vluchten mensen naar Eerdmans en Bontebal. End of the day komt zuiver links - Deo volente - nooit aan de macht, in de tussentijd moet je het met stilstand doen.
Er is een idee, en dat is over hoe ze het omschreef. Dat 'zij' het uitsluit, maar iemand anders van de VVD mogelijk niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Alleen al omdat zij PvdA/GL wil uitsluiten voor een 'stabiele' regering, drijft zij mij naar PvdA/GL.
sociaal links bestaat niet meer, dat is vervangen door woke linksquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zuiver links bestaat al sinds het kabinet Den Uyl niet meer, hoeft ook niet, maar ik gruwel van zuiver rechts wat we nu al een aantal jaren meemaken.
Wat kijkt u lief!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tweebeke heeft er trouwens ook wel eens florissanter uitgezien.
Vertel, je denkt niet dat we nog tot ver in 2026 geen kabinet hebben, dat ook nog eens daadkrachtig handelt? Me gusta.quote:
We hebben de afgelopen jaren een sociaal-democratische regering gehad met een conservatief-liberaal (what's in a name) sausje, niet zuiver rechts.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zuiver links bestaat al sinds het kabinet Den Uyl niet meer, hoeft ook niet, maar ik gruwel van zuiver rechts wat we nu al een aantal jaren meemaken.
Ik vond Fred Teeven overigens lang niet de slechtste. Verder kreeg hij toch wel een bepaalde sympathie door de keuze van het soort bestuursfunctie waar hij na zijn politieke carrière voor gekozen heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat was het al niet met figuren als Opstelten en Teeven.
Net of ze met een licht griepje doorwerkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tweebeke heeft er trouwens ook wel eens florissanter uitgezien.
Oja? Afgelopen twee jaar ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:49 schreef nostra het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen jaren een sociaal-democratische regering gehad met een conservatief-liberaal (what's in a name) sausje, niet zuiver rechts.
Jij bedoelt conservatief tegenover progressief links. Afgeven op woke is pas ouderwets.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sociaal links bestaat niet meer, dat is vervangen door woke links
Dat was alleen een stunt. Heeft wel wat bussen bestuurd, maar is vooral lobbyist geworden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vond Fred Teeven overigens lang niet de slechtste. Verder kreeg hij toch wel een bepaalde sympathie door de keuze van het soort bestuursfunctie waar hij na zijn politieke carrière voor gekozen heeft.
Wat dat betreft deed Zalm het beter met die schijnheilige koppen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:58 schreef papert het volgende:
[..]
Dat was alleen een stunt. Heeft wel wat bussen bestuurd, maar is vooral lobbyist geworden.
Zalm was gek op flipperkasten, dat vonden veel mensen destijds grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat dat betreft deed Zalm het beter met die schijnheilige koppen.
Je bent nogal met doelpalen aan het rondrennen de laatste tijd..quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, toen hebben we geen kabinet gehad.
Uit het artikel op wikipedia begrijp ik dat hij dat wel jarenlang gedaan heeft, van 2017 tot 2024.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:58 schreef papert het volgende:
Dat was alleen een stunt. Heeft wel wat bussen bestuurd, maar is vooral lobbyist geworden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Uit het artikel op wikipedia begrijp ik dat hij dat wel jarenlang gedaan heeft, van 2017 tot 2014.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Teeven
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het verbeterd. Het moet zijn van 2017 tot 2024.
Dit ja,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef -XOR- het volgende:
Bontenbal bij VI is niet best. Die wil wanhopig door iedereen aardig gevonden worden.
Neuh, ik heb nooit anders beweerd over het vorige kabinet. En ook altijd gezegd dat de VVD de oppositie in had gemoeten (maar "landsbelang"). Van Kok-1 tot Rutte-IV geldt wat ik zei.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent nogal met doelpalen aan het rondrennen de laatste tijd..
sociaal links bestaat niet meer, dat is vervangen door woke linksquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zalm had het boxenstelsel nooit toegelatenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:04 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zalm was gek op flipperkasten, dat vonden veel mensen destijds grappig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |