quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zou er niet van op kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:19 schreef Poefbank het volgende:
Ze wil een Marokkaan dat haar mishandeld
volgendèèèèèquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het was gezellig jongens. Tot de volgende!
Las net dat Trekdrop terug is, alleen onder een nieuwe naam: Strekdrop. Te koop bij Dropgigant.quote:
Was er iets met de naam?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Las net dat Trekdrop terug is, alleen onder een nieuwe naam: Strekdrop. Te koop bij Dropgigant.
Helemaal niks. Tis terug en daar gaat het omquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was er iets met de naam?
Trekdrop, lekker.
Slecht betaald en nooit thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
De meeste chauffeurs zijn leuk in dit programma
Romy ziet er ook wat ouder uit.quote:
Heb je gister de Haagse mat gezien?quote:
Ik las het vandaag via het AD.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gister de Haagse mat gezien?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Marieke zet thuis wel eens een plaatje op.
Neukertje toen ze ging draaien op Ibiez @DKUpquote:
Om 7 over half al een voetballerquote:
Ik heb nul dj’s gezien op Ibiza. Heel erg mooi was datquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neukertje toen ze ging draaien op Ibiez @:dkup
tuinbroekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe herken je een lesbische vrouw eigenlijk?
Behalve Ellie lust @:3rr0r
Subaru op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg je ruggengraat vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:37 schreef Evangelion het volgende:
In de winter buiten zwemmen
raarrrr
Winkelwagen tokkie bakquote:
Zuur en linksquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Deze duidelijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
De meeste chauffeurs zijn leuk in dit programma
Hij oogt chagrijnigquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Vrachtwagenchauffeur laat haar niet uitpraten
Je hebt daar wel een volksbuurt, dus volgens mij wel ja.quote:
Jammer die lichte ogen met geverfd donker haarquote:
net een hondje besteldquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
Sky is wel het type van veel mensen in dit topic
Gewoon een leuke hippe meid, die zie je niet vaak in dit programmaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
Sky is wel het type van veel mensen in dit topic
Heet jij ook zo?quote:
Alleen maar lucht bovenin in de hersenkamer?quote:
2001 genotquote:
Ja, snap dat ook niet zo, of gewoon werkzoekende.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:55 schreef Joop_W het volgende:
"In between jobs"
Dat kan niet werkloos heten...?
Allemaal psychische issues hebben en lekker steuntrekken klinkt niet fijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:55 schreef Joop_W het volgende:
"In between jobs"
Dat kan niet werkloos heten...?
Volgende keer gaan we dan voor "Gesponsord door u!"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allemaal psychische issues hebben en lekker steuntrekken klinkt niet fijn.
hey maat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Deze zijn erg simpel maar wel leuke match
dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:01 schreef DKUp het volgende:
Kunnen we weer een OnlyFans snol krijgen?
Oerend hard aan de andere kant van Nederland blijkbaar!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Benieuwd waar demi vandaan komt
Gokje Zaandam
Ook als trans zou ik haar wel doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Demi zou me ook niet verbazen als trans
Fucking lang of nie
Ik denk dat hij ook uit het oosten komt.quote:
Ja daar twijfelden we niet overquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook als trans zou ik haar wel doen.
Wat een baasquote:
Alcoholiseren.quote:
Peter is geen trans hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:08 schreef Evangelion het volgende:
Maar dit was een vrouw dus toch?
Die stem is wel goed gelukt.
Misschien kun je danyell troosten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil Demi troosten
maar ze is te groot voor mij
Als zij mij niet gaat spugen.quote:
Hoelang is ze precies, heb dat ff gemist.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil Demi troosten
maar ze is te groot voor mij
Weet nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoelang is ze precies, heb dat ff gemist.
Ja en zag er best lang uit. Regelmatig vrouwen gezien die met hakken aan toch een man van 2 meter nodig hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Weet niet
Maar ze zei dat ze vaak rugpijn krijgt van dates zoenen
Nederland. De langste mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en zag er best lang uit. Regelmatig vrouwen gezien die met hakken aan toch een man van 2 meter nodig hebben.
Scheur in het glas van het raam.quote:
vind haar kinderlijk in omgangquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek je in de liefde?
Een MAARTJE?
Een platonische band….
Zucht zucht
Ze ziet er oud uit voor haar leeftijdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vind haar kinderlijk in omgang
Daar vind Joop_W wat van!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
Senna: Kleine Senna had hoge standaarden….
Verschrikkelijk
mijn linker wenkbrauw ging omhoog toen ik dit hoorde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
Senna: Kleine Senna had hoge standaarden….
Verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |