quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:08 schreef Queller het volgende:
Kolere, wat zit ik een partij ingewikkelde dingen te lezen hierboven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragenquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:35 schreef Queller het volgende:
On the sunny side: moeders doet het verrassend goed na haar aanval van kleuter-puberteit. Daar ben ik blij mee!
Goede vraag. Hier doet een van de twee dat soms bij zn broer. Die meestal dat ook maar even laat gebeuren, en dan een boze miauw geeft en hem wegduwt/wegloopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragen
En vraag aan jou als kattenkenner: hoe weerhoud ik een ouwe bok ervan zijn MOEDER te bespringen?
Paar maanden geleden werd die optie geactiveerd en nu ligt het dagelijks bij mij op schoot moeders in de nek te bijten en te trappenZe accepteert het vaak verrassend goed. Of niet waarna er velen haarvlokken rondvliegen met groot gekrijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn ergernis: bijna kerst
Troost je, ik heb ook geen zin in Kerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
En na de kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het wel een beetje sneu van je ouders.
Hier nog geen idee qua kerst. Maar sinds schoonzus en haar man ons niet meer willen zien en zij kerst wel belangrijk vinden denk ik dat we niet naar de schoonfamilie met kerst hoeven.
Kerstavond kook is zoals altijd voor mijn ouders en ons, maar eten we het ieder in ons eigen huis op![]()
Dan denk ik als we 1 dag 'vrij' hebben dat we 1e kerstdag naar de Efteling gaan en 2e kerstdag gaan brunchen bij mijn ouders.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 21-10-2025 09:14:23 ]
Op pad met mensen die wel rekening houden met andermans schemaquote:
Precies. ORDNUNG MUSS SEINquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op pad met mensen die wel rekening houden met andermans schema
Ze vond ineens alles stom. En dat past totaal niet bij haar. Ik kende het ook niet. Gelukkig is het weer overquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragen
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel (echt maar een paar cm). Ik hou hem een paar seconden zo vast en kijk dan of het geholpen heeft. Zo niet, dan nog een keer. Desnoods nog een keer. Dan valt het kwartje: ik doe iets dat niet op prijsgesteld wordt.quote:En vraag aan jou als kattenkenner: hoe weerhoud ik een ouwe bok ervan zijn MOEDER te bespringen?
Paar maanden geleden werd die optie geactiveerd en nu ligt het dagelijks bij mij op schoot moeders in de nek te bijten en te trappenZe accepteert het vaak verrassend goed. Of niet waarna er velen haarvlokken rondvliegen met groot gekrijs.
Je moederquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ze vond ineens alles stom. En dat past totaal niet bij haar. Ik kende het ook niet. Gelukkig is het weer over
[..]
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel (echt maar een paar cm). Ik hou hem een paar seconden zo vast en kijk dan of het geholpen heeft. Zo niet, dan nog een keer. Desnoods nog een keer. Dan valt het kwartje: ik doe iets dat niet op prijsgesteld wordt.
Wat jammer van de ingewikkeld. Hoe reageren ze als je jouw agenda uitvouwt in de app?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te lezen ben ik niet de enige waarbij kerst ingewikkeld is
Heb ik natuurlijk meteen gedaan. Je kunt alleen plannen als je ieders (on)mogelijkheden weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat jammer van de ingewikkeld. Hoe reageren ze als je jouw agenda uitvouwt in de app?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:46 schreef Queller het volgende:
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel
Al meer dan twee millennia op 25 decemberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef AnneX het volgende:
Op eerste Kerstdag. Eens even kijken welke datum / dag dat is eigenlijk…
Welke Dág laiverd: donderdag is 1e Kerstdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Al meer dan twee millennia op 25 december
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:15 schreef flipsen het volgende:
[..]Ik las weer eens niet waar je op reageerde en dacht dat het nog over kerst en familie ging
Er staat datum/dag. Dus @derLudolf geeft je keurig antwoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke Dág laiverd: donderdag is 1e Kerstdag.
Snelsplainen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ondanks dat ik het mannelijke bezoek zoveel mogelijk ontloop is het wereldrecord snelsplainen al twee keer verbroken.
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).quote:
Mghih, o love dezequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).
Vandaag komt hij binnen en gaat vrijwel direct zijn ex lopen vertellen dat ze geen trui op de cocina de leņa kan drogen, want dan smelten er gaten in. We hebben *altijd* kleding op dat ding hangen.
Ik trek dit figuur zoooo slecht
Oh no *hij* is er al, sterktequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).
Vandaag komt hij binnen en gaat vrijwel direct zijn ex lopen vertellen dat ze geen trui op de cocina de leņa kan drogen, want dan smelten er gaten in. We hebben *altijd* kleding op dat ding hangen.
Ik trek dit figuur zoooo slecht
Ja, en dan drie weken zoon, en dan hij weer. Wat. Een. Feest.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:31 schreef Blues het volgende:
Ik heb een nieuwe aandoening erbij![]()
![]()
Costochondritis.
Make sense dokter5dg ontstekingsremmers en week ff geen NiB.
Was de h.a. die in zijn opleidingstijd heel veel met en voor g heeft gedaan, kwam even bijspringen in de praktijk. Wat een dok![]()
quote:"NIB" is een afkorting met meerdere betekenissen, waaronder Niet-Invasieve Beademing (een medische ademhalingsondersteuning), Nederland in Beeld (een enquęte van het CBS), de Nordic Investment Bank (een financiële instelling), en de afkorting New In Box (gebruikt in de verkoop van o.a. sneakers)
Duidelijk. Dank voor de correctie. 🍀quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat datum/dag. Dus @:derLudolf geeft je keurig antwoord
Als je nou had geschreven: 'Op welke weekdag valt dat?', dan had je een punt gehad![]()
Oh wat een schrik 😳 Ging die over langs je huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:20 schreef fietsie het volgende:
Mijn dak ligt er nog op....
https://www.nu.nl/binnenl(...)pt-was-compleet.html
Net langs het dorpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh wat een schrik 😳 Ging die over je huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Heb bah @:blues en NiB met pauzes en zonder gewichtjes?
Regenhoesje op de fietshelm werkt prima, door de wind steeg ik vanochtend wel bijna op, t was niet grappig.
Spreekuur was vrij rustig, veel mensen met niet al te lastige vragen.Zeker is het echt (zinvol) werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk
En zolang wachten op je gezin 😌
Een regenhoes op je helm, hoe ziet dat er uit?! Zat ie niet strak genoeg of zo?
Met NiB doet romp draaien en andere bewegingen, bijv hartslag oefeningen etc ook pijn nu, dus echt ff stoppen.
Blijf fit genoeg door dagelijks lopen fietsen en werken/traplopen, komt goed![]()
Ja ik ook. Had haar al getagd in het muntjeshoofdkwartier maar geen sjoegequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:15 schreef flipsen het volgende:
[..]Ik las weer eens niet waar je op reageerde en dacht dat het nog over kerst en familie ging
Hier in ieder geval niet. Maar ook niet dat het echt niet handig is voor mijn slaapkamerdeur te liggen. Wanneer is ‘s nachts naar de wc moet is het donker en ik heb mijn bril niet op. Maar iedere nacht weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie weet helpt het![]()
Over KATTEN gesproken: net maar weer even aan poes uitgelegd dat ik lomp ben en me niet altijd bewust van mijn omgeving. Zeker als ik aan het koken ben.
Als dan een dame van zo’n 20cm hoog op muisstille poezelige voetjes heel dicht naast mijn benen komt zitten wil ik daar nog wel eens over struikelen. Ik heb niet het idee dat de boodschap aankwam.
Nee hoor, mensen ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat alleen honden zo dom waren
Het is volgens mij een algemene meh dag. Op het werk waren er ook meer somber (dat clienten somber zijn snap ik maar nu waren wij het) En van buiten werd je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, hier hebben ze daar ook een handje van. Vrij hardleers ook.
Ik heb een beetje een meh dag. Ik voel me gewoon even niet zo fijn. Ik kan niet echt pinpointen waarom. Maar de tranen zitten hoog en nou ja, gewoon niet lekker in mn vel. Ik moet zo hockeyen en ik hoop dat ik mn tranen binnen kan houden. En hopelijk voel ik me erna wat beter
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Over meh gesproken. Ik was vrijdag sloerig in de rakker @:lonaa
Zei dat tegen mijn teammanager die erg hard moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.
Of sleur je je door de donkere dagen totdat je eindelijk naar een vrolijke kerstmarkt mag?
Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot idd
Rookbier! Of heel lekker. Of je drinkt een goed gevulde asbak leeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een poging doen tot een Poolse Grodziskie (hobbymatig) te brouwen. Het is een rookbier en de keuken ruikt nu al helemaal naar spek
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
"de kilozak weegt dit jaar maar 750gram, dus het is goedkoper"
Ook de NOS gekeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
"de kilozak weegt dit jaar maar 750gram, dus het is goedkoper"
wat op zich ook al honderd jaar gebeurt trouwens maar okeequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook de NOS gekeken.
Hoog tijd dat net als in Duitsland de kilo/100gram prijs vermeld moet worden op het prijskaartje in de supermarkt of reclamefolder.
Dan is het meteen duidelijk als de inhoud aangepast wordt.
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.
A van ammehoelaquote:En als telefonist kan het me geen zak schelen met of iemand Alpha, Aardbei of Abraham gebruikt maar het is op zich voor mijn werk wel handig om te begrijpen dat mensen woorden gebruiken om namen te spellen.
Dat denk ik niet. Maar ik vind het wel klote om te beseffen dat mensen zoiets over me denken, en dat al jaren. En dat ik niet weet wie dat allemaal denken. Het is al zo lang geleden dat ik me niet meer kan verdedigen, ik ben er destijds niet op aangesproken. Dat vind ik oprecht wel moeilijk. Maar eerlijk gezegd wil ik het er eigenlijk verder niet over hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?
Ook goedquote:[..]
A van ammehoela
Kan jouwes aan de lader niet lezen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ken de roddel niet en da’s helemaal goed. Ik vind jou een ontzettend leuk mens en kan me niet goed voorstellen dan anderen vervelend willen doen.
En grrrr, te lang doorgelezen met de ereader en nou issie leeg en hangt aan de oplader voordat ik verder kan
Ik zei het per ongeluk een paar weken geleden. Je kan maar ergens druk mee zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Desnoods![]()
SloerigheidToch is het wel een pracht van een woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |