Je moederquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ze vond ineens alles stom. En dat past totaal niet bij haar. Ik kende het ook niet. Gelukkig is het weer over
[..]
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel (echt maar een paar cm). Ik hou hem een paar seconden zo vast en kijk dan of het geholpen heeft. Zo niet, dan nog een keer. Desnoods nog een keer. Dan valt het kwartje: ik doe iets dat niet op prijsgesteld wordt.
Wat jammer van de ingewikkeld. Hoe reageren ze als je jouw agenda uitvouwt in de app?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te lezen ben ik niet de enige waarbij kerst ingewikkeld is
Heb ik natuurlijk meteen gedaan. Je kunt alleen plannen als je ieders (on)mogelijkheden weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat jammer van de ingewikkeld. Hoe reageren ze als je jouw agenda uitvouwt in de app?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:46 schreef Queller het volgende:
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel
Al meer dan twee millennia op 25 decemberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef AnneX het volgende:
Op eerste Kerstdag. Eens even kijken welke datum / dag dat is eigenlijk…
Welke Dág laiverd: donderdag is 1e Kerstdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Al meer dan twee millennia op 25 december
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:15 schreef flipsen het volgende:
[..]Ik las weer eens niet waar je op reageerde en dacht dat het nog over kerst en familie ging
Er staat datum/dag. Dus @derLudolf geeft je keurig antwoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke Dág laiverd: donderdag is 1e Kerstdag.
Snelsplainen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ondanks dat ik het mannelijke bezoek zoveel mogelijk ontloop is het wereldrecord snelsplainen al twee keer verbroken.
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).quote:
Mghih, o love dezequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).
Vandaag komt hij binnen en gaat vrijwel direct zijn ex lopen vertellen dat ze geen trui op de cocina de leña kan drogen, want dan smelten er gaten in. We hebben *altijd* kleding op dat ding hangen.
Ik trek dit figuur zoooo slecht
Oh no *hij* is er al, sterktequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk mansplainen nadat je bent binnen gekomen. Op dag éen had hij uitleg nodig bij Petra haar zaagtafel maar dat eindigde in een mansplain-sessie (en op dag twee stond hij het ding verkeerd te gebruiken, met het risico door zijn plankje gespietst te worden).
Vandaag komt hij binnen en gaat vrijwel direct zijn ex lopen vertellen dat ze geen trui op de cocina de leña kan drogen, want dan smelten er gaten in. We hebben *altijd* kleding op dat ding hangen.
Ik trek dit figuur zoooo slecht
Ja, en dan drie weken zoon, en dan hij weer. Wat. Een. Feest.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:31 schreef Blues het volgende:
Ik heb een nieuwe aandoening erbij![]()
![]()
Costochondritis.
Make sense dokter5dg ontstekingsremmers en week ff geen NiB.
Was de h.a. die in zijn opleidingstijd heel veel met en voor g heeft gedaan, kwam even bijspringen in de praktijk. Wat een dok![]()
quote:"NIB" is een afkorting met meerdere betekenissen, waaronder Niet-Invasieve Beademing (een medische ademhalingsondersteuning), Nederland in Beeld (een enquête van het CBS), de Nordic Investment Bank (een financiële instelling), en de afkorting New In Box (gebruikt in de verkoop van o.a. sneakers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |