quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ga je daarna toch eten-drinkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
wandelen![]()
iemand in r&p vond dat niet goed genoeg voor een date
dat was ook wel weer zo'n bizar fok figuurquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
wandelen![]()
iemand in r&p vond dat niet goed genoeg voor een date
18 jaar geledenquote:
Ik merk een themaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Protestant
Viool
Opleider trein software
Gristelijk
Beetje sekte kriebels krijg ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
In een leefgemeenschap. Dat pas ik voor.
Bekijk deze YouTube-video moest hier aan denkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
ik ben niet vrolijk
ik ben mellowwww
Zij kent hem, hij lijkt haar niet meer helemaal te herkennen.quote:
Hij voegt dagelijks 40 vrouwen toe op insta in de hoop op een datequote:Op maandag 20 oktober 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij kent hem, hij lijkt haar niet meer helemaal te herkennen.
In het geloof wel. Anders ben je uitgesloten. MAarrrrr je mag elkaar vooral niet uitsluiten en elkaar liefhebben. Alleen op 1 voorwaarde... Religie, zo fijn....quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
heb je christelijkheid nodig voor normen en waarden?
gristelijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De teenies of die Christelijke figuren ?
die is 26 en dan kaalquote:
met brabants of limburgs accent voor de jackpotquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Autisme
Gristelijk
Adhd
Nu nog haais en voetballers en de bingo is COMPLEET
Social Mediaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Oh de adhd komt nu al bij de introductie.
Wat is er met Gen Z aan de hand, is het de microplastics?
Was al afgeknapt op die Adidasjesquote:
Oh ja BRABANTED moet er nog bijquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met brabants of limburgs accent voor de jackpot
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALLquote:
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was al afgeknapt op die Adidasjes
Ik val op karakterquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALL
Hij autiquote:
Zijn wel lief bij elkaar ja!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij auti
Zij een beetje slow maar sweet
Eens. Is volgens mij een heel lief meisje. In ieder geval geen dramaqueen.quote:
Groningse taal is prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.
Daar heeft iedereen een hekel aan regen/zon/warmte/kou/onweer en/of wind (doorhalen niet van toepassing is).quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
hekel aan regen
kom to de atmosfeer staat op ontploffen
Ik leef helemaal meequote:
Dat wordt helaas niet neuken voor Mennoquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
aaah, ze is misselijk van de spanning
lekker gek, lekker wild.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Oesters bestellen
Nog nooit gedaan
ENJOY
ZUCHT
ik zie Heitinga die 0-2 achter staat tegen azquote:
Zeg je nu dat christelijk een synoniem is voor lui zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
te lui om een condoom om te doen of een pil te slikken, kinderwens check
Vertrouwen hebben in het procesquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zie Heitinga die 0-2 achter staat tegen az
quote:
of social work/studiequote:Op maandag 20 oktober 2025 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Het valt me op dat tot nu toe alle Haaitjes verpleegkundige zijn of het studeren.
Ik stel me voor dat ze op bepaalde plekken zoals daar scouten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Het valt me op dat tot nu toe alle Haaitjes verpleegkundige zijn of het studeren.
Ik heb denk ik geen radar want ik vind hem best heteroquote:
Ik heb nu dat deuntje in de kop zittenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Scott heeft een Thunderbirds-poppetje hoofd.
Volgens mij wel, en rechte tanden!quote:
met zijn mondquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
Scott wast graag piemels van patiënten.
THUNDERBIRDS ARE GO!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb nu dat deuntje in de kop zitten
Dat dus. Dacht ook dat ie hetero zou zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik geen radar want ik vind hem best hetero
psycho killer vibesquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en rechte tanden!
Wat ordinair @Cocoquote:
"5, 4, 3, 2, q, Thunderbirds are go!"quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb nu dat deuntje in de kop zitten
Poah, ik heb dat eiland nog gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
"5, 4, 3, 2, q, Thunderbirds are go!"
Nostalgie, wel een beetje voor mijn tijd, maar een klassieker!
Ik ook, die vliegtuigjes gingen roesten bij mij, weggegooid.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:02 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Poah, ik heb dat eiland nog gehad.
Verdomme jaquote:
Ik ook! Ook nog op een Thunderbird dag geweest ooit!quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:02 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Poah, ik heb dat eiland nog gehad.
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:04 schreef Evangelion het volgende:
Zout in je wijn doen
Hoop dat ze een keer een pets krijgt
Een beetje wat de Brabo's ook altijd doen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Alles moet om Amsterdam draaien. Erg vermoeiond.
Brabantse verschrikkelijkheidquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Een beetje wat de Brabo's ook altijd doen!
Droge mosselen daarentegen.quote:
Of gewoon zijn haren wassen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongen moet echt naar de kapper, dat rare plakhaar
Heb het nog nooit zelf gemaakt.quote:
Die met die trui met poppetjes?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongen moet echt naar de kapper, dat rare plakhaar
Die inham zit hem dwarsquote:
Ik ruik hem gewoon door de tvquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Gemiddelde studentenhuis is een grote zwijnenstal.
Dat is wel lastig ja, ik herken het. Eigenlijk moet ik dan eens per maand naar de kapper.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap ik, mijne is ongeveer hetzelfde
Corgyquote:
Homo’squote:
Als je een gifje maakt word je weer wakkerquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:14 schreef RipCity het volgende:
Is er nog wat leuks op tv vandaag? Val in slaap van deze aflevering..
Zou niet weten hoe. Ben ik te oud voor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een gifje maakt word je weer wakker
Kwam er een keer achter dat ik met iemand op date was die een tijdje met een vriend had gedate.dat kreeg geen vervolg, maar als een ander dat wel kan...quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo’s
Neuken elkaar allemaal
En in sommige vriendengroepen gaan mensen sowieso iedereen af
Nooit begrepen
Stamppot.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Sport geen seconde
Vindt z’n groentjes belangrijk
moet je bij die vbl mannetjes zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens wie maakt hier wel eens gifjes
mijn downie date gif is niet in de OP gezetquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
@Zipportal ?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je bij die vbl mannetjes zijn
Zou willen dat ik het konquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
was ik ook, maar ben niet meer dat persoon.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef Poefbank het volgende:
Voor niks al je ellende op tv gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |