quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ga je daarna toch eten-drinkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
wandelen![]()
iemand in r&p vond dat niet goed genoeg voor een date
dat was ook wel weer zo'n bizar fok figuurquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
wandelen![]()
iemand in r&p vond dat niet goed genoeg voor een date
18 jaar geledenquote:
Ik merk een themaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Protestant
Viool
Opleider trein software
Gristelijk
Beetje sekte kriebels krijg ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
In een leefgemeenschap. Dat pas ik voor.
Bekijk deze YouTube-video moest hier aan denkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
ik ben niet vrolijk
ik ben mellowwww
Zij kent hem, hij lijkt haar niet meer helemaal te herkennen.quote:
Hij voegt dagelijks 40 vrouwen toe op insta in de hoop op een datequote:Op maandag 20 oktober 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij kent hem, hij lijkt haar niet meer helemaal te herkennen.
In het geloof wel. Anders ben je uitgesloten. MAarrrrr je mag elkaar vooral niet uitsluiten en elkaar liefhebben. Alleen op 1 voorwaarde... Religie, zo fijn....quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
heb je christelijkheid nodig voor normen en waarden?
gristelijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De teenies of die Christelijke figuren ?
die is 26 en dan kaalquote:
met brabants of limburgs accent voor de jackpotquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Autisme
Gristelijk
Adhd
Nu nog haais en voetballers en de bingo is COMPLEET
Social Mediaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Oh de adhd komt nu al bij de introductie.
Wat is er met Gen Z aan de hand, is het de microplastics?
Was al afgeknapt op die Adidasjesquote:
Oh ja BRABANTED moet er nog bijquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met brabants of limburgs accent voor de jackpot
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALLquote:
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was al afgeknapt op die Adidasjes
Ik val op karakterquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALL
Hij autiquote:
Zijn wel lief bij elkaar ja!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij auti
Zij een beetje slow maar sweet
Eens. Is volgens mij een heel lief meisje. In ieder geval geen dramaqueen.quote:
Groningse taal is prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |