En voor de rest negeer je gewoon integraal wat ik schrijf, of niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het stuk staat het probleem goed uitgelegd. Het gaat er wat dat betreft vooral om dat de EU de euro tot wereldvaluta wil maken en dat er dus 100% betrouwbaarheid moet blijven dat wanneer jij een eurorekening van 300 miljard opent, dit geld altijd van jou blijft, hoe dan ook.
?quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
En voor de rest negeer je gewoon integraal wat ik schrijf, of niet.
Blijkbaar.quote:
Maar het gaat hier ook om de betrouwbaarheid van de Euro om die als reserve munt te hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar even tegen beterweten in;
Als ik onder een soort mafiose druk gewoon ff 10% van m'n bedrijf weg moet geven, maakt dat de partij weinig minder betrouwbaar dan een ander machtsblok wat gewoon een rekening plundert.
Gelul natuurlijk. Als dit de argumentatie is heeft de VS zelf geen bestaansrecht, want het zit vol met Engelstaligen en dus zou het Brits moeten zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook gewoon een feit.
Newsflash: absolute betrouwbaarheid bestaat niet. Zijn alleen gradaties.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar het gaat hier ook om de betrouwbaarheid van de Euro om die als reserve munt te hebben.
Wie weet. Maar het ging erover waarom de EU zo terughoudend was met het innemen van die rekeningen, en als 2e reden werd gegeven dat ze als zeer betrouwbaar te boek wilden staan voor centrale banken die euro-rekeningen gingen openen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar even tegen beterweten in;
Als ik onder een soort mafiose druk gewoon ff 10% van m'n bedrijf weg moet geven, maakt dat de partij weinig minder betrouwbaar dan een ander machtsblok wat gewoon een rekening plundert.
Het is een feit dat in Amerika de meeste mensen Engels spreken. Toch? Verdere conclusies moet je er zelf aan verbinden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Als dit de argumentatie is heeft de VS zelf geen bestaansrecht, want het zit vol met Engelstaligen en dus zou het Brits moeten zijn.
Uiteraard garantie tot aan de deur.Maar jezult ook de wet moeten aanpassen. maw het veto recht moet verdwijnen omdat alle lidstaten in de huidige vorm akkoord moeten gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Newsflash: absolute betrouwbaarheid bestaat niet. Zijn alleen gradaties.
Mwah, da's van later belang. Inzake dit wordt de druk op achterblijvers op den duur zo groot dat die alsnog wel overstag gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Uiteraard garantie tot aan de deur.Maar jezult ook de wet moeten aanpassen. maw het veto recht moet verdwijnen omdat alle lidstaten in de huidige vorm akkoord moeten gaan.
Jij voert zelf aan dat er in de Donbas hoofdzakelijk Russischtaligen wonen en maakt daaruit de onjuiste gevolgtrekking dat die om die reden inherent zouden sympathiseren met de Russische zaak en/of voorstander zijn van aansluiting bij Rusland.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een feit dat in Amerika de meeste mensen Engels spreken. Toch? Verdere conclusies moet je er zelf aan verbinden.
Alleen Russisch sprekend las ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij voert zelf aan dat er in de Donbas hoofdzakelijk Russischtaligen wonen en maakt daaruit de onjuiste gevolgtrekking dat die om die reden inherent zouden sympathiseren met de Russische zaak en/of voorstander zijn van aansluiting bij Rusland.
En dat is wél het napapegaaien van Russische propaganda.
Land in verval helaas. Ik heb altijd wel iets gehad met de VS. Een deel van de familie woont er. Maar de laataste tijd is mijn mening wel veranderd en blijkt dat we als EU beter zelf onze weg kunnen gaan en niet afhankelijk moeten zijn van de VS. Het is moeilijk maar vertrouwen die ik de VS niet meer zo snel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat mij betreft heb ik echt een haat/liefde verhouding met wat er in de VS gebeurt.
Heel veel, je mag het niet zeggen, vind ik fantastisch. Steden leegruimen, daklozen wegpleuren, die zooi weg. Faliekant met gestrekt been tegen drugkartels, en hele landen in.
Tijdens VN speeches gewoon die gare klimaatshit belachelijk maken. Geweldig!
Maar ook anti democratisch, narcistisch, dom gewoonweg soms.
Maar dan ook weer zorgen uitspreken en de vrijheid gunnen aan Europa om de belachelijke migrantenstroom te stoppen. En ook gaan deporteren. Olie en gas weer gaan pompen en hot maken.
Maar vooral woke en transgekte helemaal de kop indrukken.
Geweldige tijden voor gewone mensen die flabbergasted keken naar de gekte tijdens Bidens termijn.
Nu een aantal goede dingen gebeurd, en het zou zo mooi zijn als er in Rus/Oek conflict ook iets te bereiken valt.
Nee, je moet goed lezen. Er stond dat het Russische propaganda was dat een meerderheid van de Donetz Russischtalig was. En ik replyde met dat dit een feit was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij voert zelf aan dat er in de Donbas hoofdzakelijk Russischtaligen wonen en maakt daaruit de onjuiste gevolgtrekking dat die om die reden inherent zouden sympathiseren met de Russische zaak en/of voorstander zijn van aansluiting bij Rusland.
En dat is wél het napapegaaien van Russische propaganda.
Mwoah.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Land in verval helaas. Ik heb altijd wel iets gehad met de VS. Een deel van de familie woont er. Maar de laataste tijd is mijn mening wel veranderd en blijkt dat we als EU beter zelf onze weg kunnen gaan en niet afhankelijk moeten zijn van de VS. Het is moeilijk maar vertrouwen die ik de VS niet meer zo snel.
Het is gewoon waar. Die assumpties zijn door vele experts en media gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:09 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Och, daar is onze verongelijkte php ook weer om zijn bagger uit te storten over het forum. Vol met valse aannames en overdrijvingen.
Nee je loopt weer met leugens de boel op te stoken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Die assumpties zijn door vele experts en media gedaan.
Denk je dat dat zomaar even ter spraken kwam als ‘leuk feitje’ tussendoor? Dat ze lekker gezellig aan het babbelen waren over de oorlog en dat iemand ineens zegt ‘he, wist je trouwens dat een groot deel van de Donbas Russische spreekt? Wat interessant zeg! Ik bedoel er verder niets mee hoor, ik vond het gewoon een leuk feitje’?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit staat er letterlijk: " parroting Russian propaganda that it is mostly Russian-speaking."
Dus het napapagaaien van Russische propaganda dat het grotendeels Russisch sprekend is.
Je noemt het nu zelf een feitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 00:01 schreef embedguy het volgende:
[..]
Denk je dat dat zomaar even ter spraken kwam als ‘leuk feitje’ tussendoor? Dat ze lekker gezellig aan het babbelen waren over de oorlog en dat iemand ineens zegt ‘he, wist je trouwens dat een groot deel van de Donbas Russische spreekt? Wat interessant zeg! Ik bedoel er verder niets mee hoor, ik vond het gewoon een leuk feitje’?![]()
Nee natuurlijk niet. Dat feitje werd gezegd in de context van Russische propaganda. Dan is het niet gek om te stellen dat het benoemen van dat feit ‘het napraten van Russische propaganda’ is. Want dat is het ook.
Mede dankzij Noord Korea wat gewoon braaf levert en niet moeilijk loopt te doen zoals de Westerse bondgenoten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
We kunnen in elk geval concluderen dat onze media valselijk is geweest dat Rusland zou gaan inploderen of dat de munitie bijna op is. En dat straks al 4 jaar lang.
Zeker. Nooit gezegd dat dat het niet is.quote:
quote:Impliceren dat dat een reden is om de Donbas op te geven is dat echter niet (wat hier het geval lijkt te zijn). Dat is Russische propaganda.
Ik zei ook niks anders dan dat het een feit was. De rest verzinnen jullie er bijquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 00:12 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zeker. Nooit gezegd dat dat het niet is.
Dat zei ik in mijn eerste reactie op jouw reactie ook al, impliciet.
Het is zeker een feit maar…
[..]
Ik zei ook nergens dat jij iets anders zei. Dat verzin je er zelf erbijquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 00:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zei ook niks anders dan dat het een feit was. De rest verzinnen jullie er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door embedguy op 21-10-2025 09:52:15 ]Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Niet 'zomaar' hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, je loopt daar ook een risco mee. Wie wil er dan nog investeren binnen de EU als ze zomaar je assets kunnen confisqueren. Als dit zomaar zou kunnen dan kunnen ze ook mijn assets zomaar confisqueren als ik iets doe wat de EU niet zint.
Zie ook de Chinese tak van chipfabrikant Nexperia die zomaar word overgenomen door Nederland om de Chinezen eruit te flikkeren. Leuk maar wat doet China : Omdat ze die chips helaas in China worden gemaakt legt China nu een
exportverbod op.
https://nos.nl/artikel/25(...)erbod-nexperia-chips
Tja, aan de andere kant, als onze leiders overgaan tot een illegale oorlog en jarenlang, dagelijks, steden als Antwerpen en Brussel bestoken met raketten en drones, is het ook wel naïef te denken dat er verder geen consequenties aan verbonden zullen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, je loopt daar ook een risco mee. Wie wil er dan nog investeren binnen de EU als ze zomaar je assets kunnen confisqueren. Als dit zomaar zou kunnen dan kunnen ze ook mijn assets zomaar confisqueren als ik iets doe wat de EU niet zint.
Zie ook de Chinese tak van chipfabrikant Nexperia die zomaar word overgenomen door Nederland om de Chinezen eruit te flikkeren. Leuk maar wat doet China : Omdat ze die chips helaas in China worden gemaakt legt China nu een
exportverbod op.
https://nos.nl/artikel/25(...)erbod-nexperia-chips
Nu al?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Zou het kwartje bij Trump eindelijk vallen dat Putin hem als deurmat gebruikt?
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Zou het kwartje bij Trump eindelijk vallen dat Putin hem als deurmat gebruikt?
Zelensky gaat echt niet op zijn rug liggen en Rusland alles geven wat ze wilt. Dus dat kun je op je buik schrijven. Dus dan rest alleen verdere uitlokking door Rusland (wat nu dus gebeurt) wat leidt tot WO3.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:36 schreef InzolVC het volgende:
Putin gaat echt niet op zijn rug liggen en Nato alles geven wat ze wilt. Dus dat kun je op je buik schrijven. Dus dan rest alleen verdere uitlokking door Nato (wat nu dus gebeurt) wat leidt tot WO3.
Het is hetzelfde als met die sancties destijds. Putin belt, de sancties gaan van tafel, Putin haakt af maar de sancties komen er niet.quote:
De oorlog is tussen Oekraïne en Rusland, niet tussen Rusland en de NAVO. Oekraïne moet de vredesdeal aanvaardbaar vinden, niet de NAVO.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:36 schreef InzolVC het volgende:
Putin gaat echt niet op zijn rug liggen en Nato alles geven wat ze wilt. Dus dat kun je op je buik schrijven. Dus dan rest alleen verdere uitlokking door Nato (wat nu dus gebeurt) wat leidt tot WO3.
Even een correctie:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:36 schreef InzolVC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:17 schreef Perox het volgende:
Ken je die mop van die dictator die zou komen praten over vrede?
Gewoon neerschieten die handel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd hoe Putin gaat vliegen dan
Gelijke munt .quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten die handel.
Ja, die rekening staat nog open.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Gelijke munt .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegramp_bij_Smolensk
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die rekening staat nog open.
Gewoon Wit Rusland de schuld gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg.
Dat het vliegtuig met Poetin 'verongelukt'.
En iedere week een ander verhaal over de toedracht vertellen. Inclusief steeds nieuwe radarbeelden enzo.quote:
Kijk nou toch eens, het was een Russisch vliegtuig dat het vliegtuig van Poetin neerschoot:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
En iedere week een ander verhaal over de toedracht vertellen. Inclusief steeds nieuwe radarbeelden enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |